Obiadek dla DO i diety normalnej

1. Data: 2004-08-13 12:53:10

Temat: Obiadek dla DO i diety normalnej
Od: Claygirl <c...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

W niedzielę na obiadku mam wujka, który jest DO od dłuższego czasu, oraz
resztę rodziny, która jest "normalna" :) Ponieważ pojęcia większego o DO
nie mam (i narazie nie chcę się edukować) pytam was, jak mam zestawić
posiłek. Capnęłam przepisy stąd:
http://www.dieta-optymalna.info/k_kucharska.php
Zapytuję, czy mogę zrobić optymalną Pieczeń rzymską, a na deser dodać
jeszcze optymalny torcik serowo-wiśniowy? Czy to nie łamie jakichś reguł.
Drugie pytanie: Czy osoby nieoptymalne, które jadły optymalne rzeczy,
mogą mi powiedzieć, czy to jest zjadliwe?
--
Magdalena "Claygirl" Wójcik

2. Data: 2004-08-13 17:03:20

Temat: Re: Obiadek dla DO i diety normalnej
Od: Senicz <w...@u...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Claygirl napisał:
> [...]
> Drugie pytanie: Czy osoby nieoptymalne, które jadły optymalne rzeczy,
> mogą mi powiedzieć, czy to jest zjadliwe?

Wszystkie potrawy mozesz zrobic normalne czyli takie jak dla zwyklych
ludzi. Wujowi dolej tylko smalcu do wszystkiego. Zobaczysz jaki bedzie
zadowolony.
Z tym tluszczem to chyba cos jest.Gdy zdechl wieloryb w poblizu palazy
zamieszkalej przez foki to rekiny biale zostawily foki a zaczely zajadac
sie tlusta padlina wieloryba choc byla juz zgnila i mocno smierdziala.

3. Data: 2004-08-13 19:55:04

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Claygirl" <c...@s...tlen.pl> napisał w wiadomości
> Zapytuję, czy mogę zrobić optymalną Pieczeń rzymską, a na deser dodać
> jeszcze optymalny torcik serowo-wiśniowy? Czy to nie łamie jakichś reguł.

jasne ze mozesz

> Drugie pytanie: Czy osoby nieoptymalne, które jadły optymalne rzeczy,
> mogą mi powiedzieć, czy to jest zjadliwe?
> --
> Magdalena "Claygirl" Wójcik

jeśli nie powiesz ze to optymalne jadło to pewnie nie zauważą ;)

Slawek

4. Data: 2004-08-14 06:51:35

Od: "gapa" <g...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Magdalena "Claygirl" Wójcik

:)) po prostu nie zapomnij "normalnym" :) postawić cukru na stole i będzie
grało ;)
grazyna
aaa, i jeszcze kup w sklepie ciasteczka i wszyscy będa zadowoleni.

Mam pytanie ile tu jest osób na Diecie Montignaca?
a wy co ?;-)
Re: Kupię ksiązkę Montigniaca !!!!
Milosc-najlepsza z diet
Ociosanie siekierką