Objawy Schizofrenii ?

11. Data: 2002-01-16 10:02:15

Temat: Re: Objawy Schizofrenii ?
Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <a23i13$3el$1@onyx.icpnet.pl>, i...@m...amu.edu.pl says...
> Użytkownik "asewr" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
>
> A co z pająkami? Czytałam kiedyś, że strach przed pająkami i wężami to
> atawizm, zatem rzecz naturalna, jednak do jakiego stopnia?
> Otóż pewna sąsiadka uchodząca za schizofreniczkę panicznie się ich boi, co
> inspiruje ją do nieracjonalnych zachowań, jak np. zalewania całego
> mieszkania oraz przyległości wiadrami wody, aby je odstraszyć, okresami robi
> to bez przerwy.
> Czy tego rodzaju fobia to częsty objaw towarzyszący?
> Kudlata (też się strasznie boję pająków)

Ty sie chyba faktycznie strasznie boisz pajakow - caly czas piszesz o
nich. Czy to dieta czy schizofrenia.

12. Data: 2002-01-16 10:08:14

Od: "Kudlata" <i...@m...amu.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ty sie chyba faktycznie strasznie boisz pajakow - caly czas piszesz o
> nich. Czy to dieta czy schizofrenia.

Dziękuję za bezcenną uwagę, naprawdę bezcenną!
W moim dopisku: (też się strasznie boję pająków) jest trochę egzaltacji,
przyznaję. Nie jestem histeryczką. Ale chyba większość kobiet nie wejdzie
np. do wanny, jeśli rozpanoszył się w niej pająk i na ten widok najczęściej
woła o pomoc, podczas gdy oczy wydrapie dużo bardziej niebezpiecznemu
"agresorowi" (Dla ułatwienia dodam, że nie mam robactwa w mieszkaniu, ale w
życiu niejedno już widziałam:-))
Widać, że nie możesz wybaczyć mi diety optymalnej. No i czegoś mi w Twoich
postach zaczyna brakować... hm... chyba smailisów...

13. Data: 2002-01-16 11:06:18

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 16 Jan 2002, Kudlata wrote:

> [...]
> to bez przerwy.
> Czy tego rodzaju fobia to częsty objaw towarzyszący?
> Kudlata (też się strasznie boję pająków)

tresc halucynacji, pseudohalucynacji czy urojen zasadniczo nie ma
znaczenia dla ustalenia leczenia - raczej w postepowaniu
psychoterapeutycznym. Nalezy okreslic po prostu charakter zaburzen
czy sa to jedynie leki (nerwica lekowa) czy juz halucynacje lub
pseudohalucynacje. Od tego okreslenia zalezy dalsze rozpoznanie
i leczenie

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

14. Data: 2002-01-16 11:09:46

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!

In article <a23jvk$5b7$1@onyx.icpnet.pl>, i...@m...amu.edu.pl says...
> Widać, że nie możesz wybaczyć mi diety optymalnej. No i czegoś mi w Twoich
> postach zaczyna brakować... hm... chyba smailisów...

Masz racje - wszystko to pisze z przymruzeniem oka przeciez - ja tez nie
przepdama za pajakami.
Wybaczy ci diety Kwasniewskiego? A co mnie to obchodzi co jesz? Jedz
sobie nawet sama kasze, albo zyj na samej wodzie - to nie moj problem.
Nie lubie tylko jak sie propaguje takie rzeczy.

15. Data: 2002-01-16 14:09:28

Od: "Kudlata" <i...@m...amu.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sobie nawet sama kasze, albo zyj na samej wodzie - to nie moj problem.
> Nie lubie tylko jak sie propaguje takie rzeczy.

"Takie rzeczy" powiadasz.... taa... Czy aby napewno wiesz, kto, co
propaguje, skoro sam stwierdzasz, że w Twojej wypowiedzi, którą przytaczam
poniżej, zamyka się już cała Twoja wiedza na temat diety optymalnej.

You wrote:
Generalnie - zywisz sie max niezdrowo wierzac ze to zdrowe. Do pewnego
czasu czujesz sie lepiej i jestes przez wyznawcow wspierany w "madrym
wyborze". Potem jak masz problemy - odwracaja sie od ciebie z
komentarzem ze nie stosowales prawidlowo diety.

(...Alez ja juz napisalem - ty dodalas pewne rewalacje do ktorych sie
przyznajesz (moze sumienie gryzie?). Nie moge dodawac czegos czego nie
znam - wiec czekam na kolejne twoje rewelacje.)

16. Data: 2002-01-16 16:01:17

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!

> [...]
> przyznajesz (moze sumienie gryzie?). Nie moge dodawac czegos czego nie
> znam - wiec czekam na kolejne twoje rewelacje.)

Poczytaj sobie moje posty poprzednie jesli masz czas - pisalem jakie mam
doswiadczenia z dieta kwasniewskeiego i co na ten temat sadze.

17. Data: 2002-01-16 20:11:46

Od: "Kudlata" <i...@m...amu.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> doswiadczenia z dieta kwasniewskeiego i co na ten temat sadze.

Chętnie to zrobię, ale czy mógłbyś mi to ułatwić wysyłając je na mój adres,
o ile jeszcze masz je w skrzynce...? Bitte, bitte!...:-)
K. (jedząca tłusto, ale niczego nie wyznająca)

18. Data: 2002-02-13 21:56:45

Od: --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 16 Jan 2002 10:34:53 +0100, "Kudlata" <i...@m...amu.edu.pl>
wrote:

> [...]
>to bez przerwy.
>Czy tego rodzaju fobia to częsty objaw towarzyszący?
>Kudlata (też się strasznie boję pająków)

a ja nie, ja bardzo lubie pajaki, mrowki, i inne paskudzwa
i zbieram (w kazdym razie zbieralem) je golymi rekami,
ja sie wcale nie chce chwalic, ale mysle ze to kwestia wychowania
ciekawy zreszta jestem, jak to jest w naturalnym srodowisku zlowieka
czylina sawannie afrykanskiej, czy tamtejsze kobiety, i wogoole ludzie
boja sie owadow, nie mam na mysli trujacych

Objawy stanu przedzawalowego ?
przeziebienie lub grypa
Slina
EEG - hiperwentylacja