Objawy ciazy

1. Data: 2003-04-10 07:43:48

Temat: Objawy ciazy
Od: "Jola" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

Otoz spoznia mi sie okres jakies 8 dni (zawsze maksymalnie spoznial sie
jakies 2-4 dni) ale bola mnie piersi itd. Z obecnym partnerem nie wspolzylam
jeszcze uprawialismy jedynie peting (nie wiem jak to sie dokladnie pisze).
Zawsze mial wytrysk z prezerwatywa i nigdy jego czlonek nie dotykal okolic
pochwy ale boje sie ze cos moglo sie wydostac przed nalozeniem prezerwatywy.
Napiszcie jakie sa objawy ciazy i czy po zaplodnieniu bola piersi jak przed
okresem itd.

dziekuje

2. Data: 2003-04-10 08:05:33

Temat: Re: Objawy ciazy
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Napiszcie jakie sa objawy ciazy i czy po zaplodnieniu bola piersi jak
przed
> okresem itd.

Mogą boleć (mnie osobiście bolały), więc nie zaszkodzi kupić test ciążowy.

Ewa

3. Data: 2003-04-10 12:29:19

Od: "loli_pop" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jedynie peting (nie wiem jak to sie dokladnie pisze).

petting

4. Data: 2003-04-10 18:05:29

Od: "PhoeniX" <p...@f...pnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Otoz spoznia mi sie okres jakies 8 dni (zawsze maksymalnie spoznial sie
> jakies 2-4 dni) ale bola mnie piersi itd.

Jeśli jesteś w wieku dojrzewania (ok.12-17lat) to mogą boleć bo rosną.
Moją dziewczyne też często w tym wieku bolały piersi więc nie ma się co
od razu przejmować najgorszym.
Co do miesiączek to również nie zawsze są regularne w młodym wieku.
Dla pewności jednak radze udac się do ginekologa. Być może przepisze ci
tabletki antykoncepcyjne na wyregulowanie cyklu.

--
Pozdrawia:
PhoeniX GG:830328

5. Data: 2003-04-11 21:21:31

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Domyslne objawy;
nudnosci, sklonnosc do wymiotow
zawroty glowy, omdlenia
czeste oddawanie moczu
zaparcia
u palaczek bywa niechec do palenia
Jak widzisz sa bardzo niepewne i niemiarodajne. Warto zrobic test i bez wzgledu
na jego wynik pojsc do lekarza. Dopiero on moze stwierdzic bardziej
prawdopodobne objawy zwiazane z wygladem macicy i koloru pochwy (w ciazy
bardziej zasiniala)
Ale raczej nie rob sobie nadziei :-)) petting z prezerwatywa daje male szanse
na ciaze.
Pozdrawiam Aldona

6. Data: 2003-04-16 14:30:47

Od: "Goska" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie kazda kobieta przechodzi ciąże tak samo. Obiawy mogą być rózne ale
bolesność piersi może rzeczywiście zapowiadać nadchodzący okres.
W moim przypadku było tak zawsze. Dopiero od dwóch miesiecy jakby reką
odjoł, nic mnie nie boli.
Ja jednak na Twoim miejscu zrobiła bym test ciążowy.

Poziom cukru
wzdęcia
tabletki i metabolizm, pilne
Spirometr - szukam pompy kalibracyjnej