Re: Obnoszenie się

Subject: Re: Obnoszenie się
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Date: Wed, 21 Nov 2018 19:32:49 +0100

W dniu 2018-11-21 o 18:52, Silvio Balconetti pisze:
> [...]
ekrowana-dostala-welon-i-obraczke-6319040100882561a

> No coz, ludzie sa rozni.

Prawaki nie przyjmują tego do wiadomości.

> Lekow dla takich nie ma,

Edukacja.

> a zreszta jako jednostka tolerancyjna,
> wolna od przesadadow politycznych i religijnych nie potepiam takich
> dewiacji, o ile nikomu nie zagrazaja.

No więc właśnie. Pomijając to, ze homosie to nie dewiacja, to przecież
nikomu nie zagrażają.
Ci, co są świadomi swojej orientacji nie boją się homosiów, bo wiedzą,
że to nie jest zaraźliwe. Największymi wrogami homosiów są ci, co mają
problem ze swoją orientacją (to tak samo jak księża, oni mają świra na
tle cudzych majtek, bo im każą żyć w celibacie).

Ciekawe, że w społeczeństwie odsetek osób homoseksualnych to ok. 3%.
Obstawiam, że 1% się z tym nie ukrywa (chyba że to Rosja czy inna
Białoruś...) i 1% przyznaje się anonimowo ale się ukrywa.
A tzw. "narodowców" jest ok. 1%. Ładnie się sumuje.

Pozdrawiam
Piotr