Obnoszenie się

1. Data: 2018-11-21 18:16:35

Temat: Obnoszenie się
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

Prawaki płaczą, że geje obnoszą się ze swoim gejowstwem i gejowstwem
epatują i atakują "normalnych".

To ja się pytam, dlaczego nawidzona dziewica obnosi się ze swoim
dziewictwem i tym dziewictwem epatuje i atakuje normalnych ludzi?
Nie chce, to się niech nie bzyka, nikt jej nie każe. Ale po dlaczego
całemu światu musi to ogłaszać i musi swoim dziewictwem atakować?

https://kobieta.wp.pl/40-latka-zostala-dziewica-kons
ekrowana-dostala-welon-i-obraczke-6319040100882561a

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2018-11-21 18:52:00

Temat: Re: Obnoszenie się
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 21.11.18 um 18:16 schrieb Kviat:
> [...]
>
> https://kobieta.wp.pl/40-latka-zostala-dziewica-kons
ekrowana-dostala-welon-i-obraczke-6319040100882561a

No coz, ludzie sa rozni. Tutaj na grupie tez pewna pani ciagle oznajmia
swiatu (tzn. sobie i dwu, trzem osobom), kogo nie lubi, kogo lubi i co
mysli. Lekow dla takich nie ma, a zreszta jako jednostka tolerancyjna,
wolna od przesadadow politycznych i religijnych nie potepiam takich
dewiacji, o ile nikomu nie zagrazaja. Po prostu niektorzy maja
satysfakcje z tego "obnoszenia sie" przed publika lub odreagowania na
monitorze. Wlasciwa grupa dla takich osobnikow!

--
saluto
Silvio Balconetti

3. Data: 2018-11-21 19:32:49

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-21 o 18:52, Silvio Balconetti pisze:

ekrowana-dostala-welon-i-obraczke-6319040100882561a

> No coz, ludzie sa rozni.

Prawaki nie przyjmują tego do wiadomości.

> Lekow dla takich nie ma,

Edukacja.

> a zreszta jako jednostka tolerancyjna,
> wolna od przesadadow politycznych i religijnych nie potepiam takich
> dewiacji, o ile nikomu nie zagrazaja.

No więc właśnie. Pomijając to, ze homosie to nie dewiacja, to przecież
nikomu nie zagrażają.
Ci, co są świadomi swojej orientacji nie boją się homosiów, bo wiedzą,
że to nie jest zaraźliwe. Największymi wrogami homosiów są ci, co mają
problem ze swoją orientacją (to tak samo jak księża, oni mają świra na
tle cudzych majtek, bo im każą żyć w celibacie).

Ciekawe, że w społeczeństwie odsetek osób homoseksualnych to ok. 3%.
Obstawiam, że 1% się z tym nie ukrywa (chyba że to Rosja czy inna
Białoruś...) i 1% przyznaje się anonimowo ale się ukrywa.
A tzw. "narodowców" jest ok. 1%. Ładnie się sumuje.

Pozdrawiam
Piotr

4. Data: 2018-11-21 20:17:54

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/11/2018 o 17:16, Kviat pisze:
> [...]
>
> https://kobieta.wp.pl/40-latka-zostala-dziewica-kons
ekrowana-dostala-welon-i-obraczke-6319040100882561a

to moze wrocimy do pewnej Teresy

--
gazebo

5. Data: 2018-11-21 20:21:08

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/11/2018 o 19:17, gazebo pisze:

ekrowana-dostala-welon-i-obraczke-6319040100882561a

> to moze wrocimy do pewnej Teresy

serial mi sie przypomnial, o takim doktorze, co stwierdzil, ze slyszal
tylko o jednym dzieworodztwie, a to bedzie drugi taki przypadek

--
gazebo

6. Data: 2018-11-21 21:25:24

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 21.11.18 um 20:17 schrieb gazebo:

ekrowana-dostala-welon-i-obraczke-6319040100882561a

> to moze wrocimy do pewnej Teresy

Jestem daleko i moze z innej generacji, wiec prosze o blizsze
informacje. Dziewic nawet konserwowanych nie spotkalem wiele, ale
slyszalem kiedys o Teresie Orlowski, a byla tez Danuta Lato. Rozslawily
Polske!

https://www.youtube.com/watch?v=VSKt0EOYJzw
https://www.youtube.com/watch?v=LtrrGlqBbn4

7. Data: 2018-11-23 20:13:30

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/11/2018 o 20:25, Silvio Balconetti pisze:

ekrowana-dostala-welon-i-obraczke-6319040100882561a

> Jestem daleko i moze z innej generacji, wiec prosze o blizsze
> informacje.

z grubsza chodzi o wizualizacje pewnej osoby, z Kalkuty moze byla albo cos

Dziewic nawet konserwowanych nie spotkalem wiele, ale
> slyszalem kiedys o Teresie Orlowski, a byla tez Danuta Lato. Rozslawily
> [...]

trzeba bylo ogladac dra Housa, tam tez przez chwile sie pojawila, do
badania ginekologicznego
--
gazebo

Warsztaty sypialniane