Obrazek dla noworodka

1. Data: 2005-08-29 09:40:09

Temat: Obrazek dla noworodka
Od: "Gabi" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie grupowiczki, mam ogromną prośbę, potrzebuję wzory obrazków które można
podarować nowo narodzonemu dziecku, takie z datą urodzenia, wagą i td.Wiem, że
gdzieś takie widziałam, ale siędzę już 3 godziny w archiwum, oczy mi wysiadają
a efektów nie ma.Jeśli możecie to poratujcie, będę bardzo wdzięczna,
pozdrawiam ze słonecznego Szczecina Gabi.

2. Data: 2005-08-29 10:03:56

Temat: Re: Obrazek dla noworodka
Od: grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gabi wrote:
> [...]
> a efektów nie ma.Jeśli możecie to poratujcie, będę bardzo wdzięczna,
> pozdrawiam ze słonecznego Szczecina Gabi.

Zobacz u mnie:
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=21893&PhotoID=209536
Obrazek jest w wersji dla chlopca i dla dziewczynki. Jesli ci sie nada,
napisz, podziele sie wzorem :-)

Grazyna

3. Data: 2005-08-29 10:10:22

Od: "Gabi" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ID=21893&PhotoID=209536
> Obrazek jest w wersji dla chlopca i dla dziewczynki. Jesli ci sie nada,

Jasne, że się nada, jest super, proszę o wzór i dziękuję.

4. Data: 2005-08-29 11:40:30

Od: "Ulcia" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ID=21893&PhotoID=209536
> Obrazek jest w wersji dla chlopca i dla dziewczynki. Jesli ci sie nada,

Witam. Czy mnie również mogłabyś podesłać wzór do tych obrazków? Z góry
dziękuję, Ula(Pruszków)

5. Data: 2005-08-29 16:57:04

Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

coś tam poleciało, a tu są schematy do obrazków z albumu Grażyny
http://photofile.ru/default/do?aid=267676&password
Pozdrowionka,
Ziut

6. Data: 2005-08-29 18:43:18

Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> coś tam poleciało, a tu są schematy do obrazków z albumu Grażyny
> http://photofile.ru/default/do?aid=267676&password
> Pozdrowionka,
> Ziut
Gabi, poczta wróciła do mnie z powrotem...
Ziuta

7. Data: 2005-08-29 19:30:54

Od: "Gabi" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gabi, poczta wróciła do mnie z powrotem...
> Ziuta

Już wyczyściłam calutką, Gabi.

8. Data: 2005-08-29 19:41:16

Od: "Gabi" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ID=21893&PhotoID=209536
> Obrazek jest w wersji dla chlopca i dla dziewczynki. Jesli ci sie nada,

Bardzo serdecznie dziękuję za pomoc, pozdrawiam Gabi.

9. Data: 2005-08-30 05:43:01

Od: " Kamila" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a efektów nie ma.Jeśli możecie to poratujcie, będę bardzo wdzięczna,
> pozdrawiam ze słonecznego Szczecina Gabi.

Witam,

natknęłam się na to :

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?
RubrID=44790&PhotoID=383746&ob=0

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?
RubrID=44790&PhotoID=383745&ob=0

może się przyda. Schematy są w środku

Pozdrawiam Kamila

10. Data: 2005-08-30 06:22:17

Od: "Gabi" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,

> [...]

Jeju, nic mi się nie otwiera, pisze ,że nie znaleziono zdjęcia!!!

[xxx] ABC z misiami - szukam schematu
czekoladowa spódnica
[szycie] jak zrobić krawat dla dziecka
Torebki-domki