Obrazek z tramwaju

51. Data: 2011-07-24 16:56:23

Temat: Re: Obrazek z tramwaju
Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-24 08:01, Qrczak pisze:
> Dnia 2011-07-24 01:27, niebożę michał wylazło do ludzi i marudzi:

> Piszesz o jakimś znanym Ci konkretnie Cyganie czy oceniasz ogół Cygaństwa?
>
> Qra

Skąd wiedziałaś? Tak, to ja jestem tym cyganem i nie będę kosił trawnika!

michał

52. Data: 2011-07-24 17:05:08

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-07-24 18:56, niebożę michał wylazło do ludzi i marudzi:

> Skąd wiedziałaś? Tak, to ja jestem tym cyganem i nie będę kosił trawnika!

Ale może chciałbyś zaśpiewać, zagrać. Zapraszam.

Qra
--
nie-dzielnie

53. Data: 2011-07-24 17:17:13

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-24 19:05, Qrczak pisze:
> Dnia 2011-07-24 18:56, niebożę michał wylazło do ludzi i marudzi:

> Ale może chciałbyś zaśpiewać, zagrać. Zapraszam.
>
> Qra

Ale gdzie? Na youtubie?

michał

54. Data: 2011-07-24 17:19:56

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michał" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ale gdzie? Na youtubie?
przy ognisku

kiwiko

55. Data: 2011-07-24 17:31:50

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-24 18:19, Iwon(K)a pisze:
> "michał" <6...@g...pl> wrote in message

> a ja po prostu sobie szukam, i latwo znajduje. I tez ma takie
> przeswiadczenie :)

Rozumiem to. Nie mam zastrzeżeń. :)

> cokolwiek znajdziesz, a bedzie Ci odpowiadac. Na pewno masz jakies
> preferencje :)
>
> i.

Preferencje to pewnie mam ale na przeszkodzie stają obiekcje. :)
Jak już rozmawiać o pomaganiu, to rozmawiajmy o obiekcjach, o
konsekwencjach z tego wynikających dla nas.

michał

56. Data: 2011-07-24 17:45:27

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozumiem to. Nie mam zastrzeżeń. :)

> Preferencje to pewnie mam ale na przeszkodzie stają obiekcje. :)
> Jak już rozmawiać o pomaganiu, to rozmawiajmy o obiekcjach, o
> konsekwencjach z tego wynikających dla nas.

jakie masz obiekcje?? siakos nie kumam :))

i.

57. Data: 2011-07-24 18:16:41

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-07-24 19:17, niebożę michał wylazło do ludzi i marudzi:

Osobiście

Qra

58. Data: 2011-07-24 18:52:50

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-24 19:45, Iwon(K)a pisze:
[...]
> jakie masz obiekcje?? siakos nie kumam :))
>

> i.

Weźmy więc przykład z wykąpaniem bezdomnego.
Najpierw pomyślę w takim przypadku o jego brudnych ciuchach, które
będzie musiał z siebie zdjąć i gdzieś położyć (zanim upierzemy je w
pralce). Z pewnością wiąże się to z możliwością jakiejś niechcianej
infekcji nie mówiąc już o nieuchronnym dyskomforcie co do woni i widoku
tej konfekcji.
Poem trzeba gościa zabawić rozmową przez cały ten czas, kiedy jego
rzeczy będą się prały a potem suszyły. Powiedzmy, że obiad, deser, kawa.
Cały dzień trzeba temu poświęcić.
To jeszcze nic.
Prawdziwe schody mogą zacząć się dopiero potem, kiedy uszczęśliwiony
bezdomny opowie o tym swoim towarzyszom niedoli. Wtedy mogę zyskać sławę
miejscowego samarytanina i nie opędzę się od propozycji, żeby otworzyć w
domu SPA z nazwą na wielkim szyldzie "Menel Też Człowiek".
A Bóg raczy wiedzieć, czego jeszcze nie przewidziałem!

michał

59. Data: 2011-07-24 18:56:42

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-24 20:16, Qrczak pisze:
> Dnia 2011-07-24 19:17, niebożę michał wylazło do ludzi i marudzi:

> Osobiście
>
> Qra

Podaj na priv adres, datę imprezy, ile kawałków mam zaśpiewać ile będzie
przerw na płukanie i czy to mi się opłaci... :)

michał

60. Data: 2011-07-24 20:24:28

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-24 20:52, michał pisze:
> [...]
> otworzyć w domu SPA z nazwą na wielkim szyldzie "Menel Też Człowiek".
> A Bóg raczy wiedzieć, czego jeszcze nie przewidziałem!

Jak już tak bardzo chcesz wykąpać tego bezdomnego, to chyba możesz to
zrobić w jakimś przytułku. :)

Ewa

Re: Hold pamieci
Co tu tak pusto?