Obrazek z tramwaju

71. Data: 2011-07-24 21:46:08

Temat: Re: Obrazek z tramwaju
Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-24 23:30, Flyer pisze:

> Ups, a myślałem, że jestem anonimowy. ;>
>
> Pozdrawiam

A ja myślałem, że taki roztwarty się stałeś. :)

michał

72. Data: 2011-07-24 21:47:06

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-24 23:22, medea pisze:

> Twoje boisko, Twoje zabawki. :)
>
> Ewa

I moje złotówki. :)

michał

73. Data: 2011-07-24 21:49:17

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-24 23:26, Iwon(K)a pisze:
> "michał" <6...@g...pl> wrote in message

> o czym?
>
> i.

O obiekcjach.

michał

74. Data: 2011-07-24 21:55:11

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O obiekcjach.

jakos Twoje obiekcje mnie nie interesuja.

i.

75. Data: 2011-07-24 22:02:37

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-24 23:55, Iwon(K)a pisze:
> "michał" <6...@g...pl> wrote in message

> jakos Twoje obiekcje mnie nie interesuja.
>
> i.

No to tymczasem!

michał

76. Data: 2011-07-24 22:13:53

Od: <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

michał <6...@g...pl> napisał(a):

> A ja myślałem, że taki roztwarty się stałeś. :)

Tak na wszelki wypadek, gdybym chciał kandydować na Prezydenta Wszystko Jedno
Czego, chciałem zaprzeczyć temu, że ja to ja i chciałbym podkreślić, że
poprzednie dwa posty napisał jakiś wioskowy obiekt nieudanych doświadczeń
genetycznych [słowa na g...k, o wiele krótszego, nie napiszę, bo mnie pewnie
go nie puści filtr antywioskowy ;>].

A co do roztwarcia - na grupach napisałem tyle głupot, że do nie byłby dowód
roztwarcia, ale raczej głębokiego zaburzenia psychicznego. ;>

Pozdrawiam
Flyer

77. Data: 2011-07-24 22:21:18

Od: <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

michał <6...@g...pl> napisał(a):

> Ty Romie jeden! Kiedy na piwo idziemy! :)
> Z czego Ty piszesz, bo jakieś krzaki mam w cytacie?

Nie obrażaj mnie tutaj. Może i nie jestem szowinistą, ale jak pomyślę o
Cyganach [vel. zeuropeizowanych hindusach z kasty rozrywkowej], to nie mam nic
na ich obronę. Kiedyś byli oskarżani o kradzieże, oszustwa i de facto pewnie
było w tym dużo prawdy, bo z czego mogli się utrzymywać, skoro cały czas
jechali gdzieś swoimi taborami? Ze sprzedaży fałszowanych "miedzianych"
patelni? ;>

A teraz ...

Co do piwa - w następnym tygodniu jestem wyjęty, siedzę za Markami i nie mam
jak wrócić po piciu.

Pozdrawiam
Flyer

78. Data: 2011-07-24 22:54:44

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-25 00:21, f...@g...pl pisze:

> [...]
>
> A teraz ...
>
> Co do piwa - w następnym tygodniu jestem wyjęty, siedzę za Markami i nie mam

Może Cię przywieźć? Dopiero wczoraj przejeżdżałem tamtędy. :)

michał

79. Data: 2011-07-24 23:01:53

Od: "Franciszek Lancholc" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

michał <6...@g...pl> napisał(a):

> Może Cię przywieźć? Dopiero wczoraj przejeżdżałem tamtędy. :)

Jak chcesz szaleć, to możesz wpaść - chałupa nie moja, więc łózka nie
zaproponuję, ale podłogi i trawnika skolka ugodna. ;>

Pozdrawiam
Flyer - ten flyer a nie żaden bezczelny podszywacz. ;P

80. Data: 2011-07-24 23:03:43

Od: <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Franciszek Lancholc <f...@g...pl> napisał(a):

> Jak chcesz szaleć, to możesz wpaść - chałupa nie moja, więc łózka nie
> zaproponuję, ale podłogi i trawnika skolka ugodna. ;>
>
> Pozdrawiam
> Flyer - ten flyer a nie żaden bezczelny podszywacz. ;P

W mordę - znów ktoś się pode mnie podszywa. Co za bezczelność. ;> To mówił
Jarząbek.

Pozdrawiam
Kowalski

Re: Hold pamieci