Obrnik koński..?

1. Data: 2008-11-18 23:04:30

Temat: Obrnik koński..?
Od: "Marex" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ! Czy sie nadaje nieco juz zwietrzały obrnik koński na działkę ,
na której rosną warzywa, , kwiaty i drzewka owocowe(typowa działka w POD..?
Mógłbym go jesscze przekopać .Czy jego własciwości są warte stosowania
pod warzywniak? Nie mam dostepu do bydlecego obornika (przynajmniej w br)

2. Data: 2008-11-19 08:20:48

Temat: Re: Obrnik koński..?
Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:gfvhlt$lpn$1@inews.gazeta.pl Marex
<m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> działka w POD..? Mógłbym go jesscze przekopać .Czy jego
> własciwości są warte stosowania pod warzywniak?

Hejka. Obornik koński jest wyjątkowo ceniony przez działkowców. Bierz i
przekopuj gdzie możesz. :-)
Pozdrawiam okazyjnie Ja...cki

3. Data: 2008-11-19 10:11:47

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <i...@g...com> wrote in message
> W wiadomości news:gfvhlt$lpn$1@inews.gazeta.pl Marex

> Hejka. Obornik koński jest wyjątkowo ceniony przez działkowców. Bierz
> przekopuj gdzie możesz. :-)
> Pozdrawiam okazyjnie Ja...cki

Pod pieczarki? A jak gość nie zna się na grzybach sromotnie?

4. Data: 2008-11-19 11:11:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 Nov 2008 09:20:48 +0100, Dirko napisał(a):

> W wiadomości news:gfvhlt$lpn$1@inews.gazeta.pl Marex

> Hejka. Obornik koński jest wyjątkowo ceniony przez działkowców. Bierz i
> przekopuj gdzie możesz. :-)

Ale nie na lekkiej, piaszczyztej glebie. U mnie absolutnie nie zdaje
egzaminu - chciałam skorzystać (stadnina koni obok, u sąsiada, obork=nika
ile chcę), ale niestety: wysusza, nie rozkłada się w glebie (zalega latami
w suchych bryłach, nie do rozbicia) i w ogóle niewypał. Więc niestety. Ale
za to go kompostuję w pryzmie i potem uzywam dopiero.

5. Data: 2008-11-19 11:15:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2008-11-19 13:29:36

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w suchych bryłach, nie do rozbicia) i w ogóle niewypał. Więc niestety. Ale
> za to go kompostuję w pryzmie i potem uzywam dopiero.

Trzeba mieszać z innymi składnikami - obornikiem, torfem, kompostem.
Najlepiej przy pomocy młynka (stacjonarna glebogryzarka) dawniej często
używanego przez badylarzy. Na stołach glebogryzarką parapetową, a na
zagonkach zwykłą...

7. Data: 2008-11-19 16:29:02

Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko napisał:

> Hejka. Obornik koński jest wyjątkowo ceniony przez działkowców. Bierz i
> przekopuj gdzie możesz. :-)

A tak dokładniej - pod pomidory może być świeży, pod resztę -
zeszłoroczny.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

8. Data: 2008-11-19 16:39:10

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:49243ecc$1@news.home.net.pl Krystyna Chiger
<k...@h...pl> napisał(a):

> A tak dokładniej - pod pomidory może być świeży, pod resztę -
> zeszłoroczny.

Hejka. Przecież w tym roku już nie będzie sadził pomidorów. :-)
Pozdrawiam kalendarzowo Ja...cki

9. Data: 2008-11-19 18:00:49

Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko napisał:

> Hejka. Przecież w tym roku już nie będzie sadził pomidorów. :-)

Może ma szklarnię?

Najpiękniejszą muzyką przed snem

10. Data: 2008-11-19 19:41:01

Od: "Marex" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl> napisał(a):

> "Dirko" <i...@g...com> wrote in message

> Pod pieczarki? A jak gość nie zna się na grzybach sromotnie?
.....To mu sromotniki wyrosną.Zawsze coś! Na zbiory Cię zapraszam!

DZICZKA...
Kosiaki listwowe- jaką uzywaną wybrać?
garaż wolnostojący
Zapytanie