Obrzezanie

1. Data: 2002-04-24 07:13:38

Temat: Obrzezanie
Od: "dziubek" <d...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!

Chce sie obrzezać. Proszę o informacje jaki i gdzie mogę to zrobić (nie
chodzi mi o zabieg w prywatnym gabinecie - sporo kosztuje)???
A może ktoś tutaj jest obrzezany???
Jakie wrażenia (seks, na codzień...)

Pozdrawiam Serdecznie

Przemek
d...@k...lm.pl

GG: 388352

2. Data: 2002-04-24 07:32:57

Temat: Re: Obrzezanie
Od: "Robert Lemieszewski" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jude jesteś?

3. Data: 2002-04-24 07:47:09

Od: "dziubek" <d...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Lemieszewski" <r...@s...pl> napisał w wiadomości
> Jude jesteś?

A jeśly by nawet to co????
Nie, nie jestem. Ale razem z moją narzeczoną uważamy, ze była by to
korzystna zmiana :)

Przemek

4. Data: 2002-04-24 08:47:47

Od: "Robert Lemieszewski" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bo jak byś był żydem poszedłbyś do boźnicy
i by cie obrzezali chyba

5. Data: 2002-04-24 11:22:28

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo jak byś był żydem poszedłbyś do boźnicy
> i by cie obrzezali chyba

Taaa, a najpierw spuscili troche krwi zeby mace zrobic ;-)

eeechhhh, idiotow nie sieja....

J.

6. Data: 2002-04-24 13:49:19

Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> szukaj wiadomości tego autora

"dziubek" <d...@k...lm.pl> wrote in message

> Użytkownik "Robert Lemieszewski" <r...@s...pl> napisał w wiadomości
> >

> A jeśly by nawet to co????
> Nie, nie jestem. Ale razem z moją narzeczoną uważamy, ze była by to
> korzystna zmiana :)

w czym?
masz problem z higiena napletkowa?

zyga nieobrzezany, bo po co

--
Zygmunt M. Zarzecki
emalia elektroniczna: zygmunt malpa zarzecki kom

7. Data: 2002-04-24 13:51:16

Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Użytkownik "dziubek" <d...@k...lm.pl> napisał w wiadomości

> Chce sie obrzezać. Proszę o informacje jaki i gdzie mogę to zrobić (nie
> chodzi mi o zabieg w prywatnym gabinecie - sporo kosztuje)???

Jesli nie ma wskazan medycznych do obrzezania - to nikt Cie nie skieruje do
szpitala w tym celu. Kasa chorych nie placi za zabiegi zbedne z punktu
widzenia zdrowia. Sa sytuacje medyczne w ktorych obrzezanie jest wskazane,
ale nikt nie bedzie dla Ciebie falszowal w tym celu dokumentacji.
Tak wiec jesli chcesz sie obrzezac li tylko dla jaj (znaczy ze wskazan
seksualnych) - to musisz za to zaplacic.
W USA i innych takich obrzezanie bywa wykonywane przez nie-lekarzy jako
'body modification', na rowni z piercingiem i tatuazem. Tam tez placi sie za
to sporawe pieniadze.
Nie widze powodu, zebym mial finansowac czyjes zachcianki natury seksualnej
z mojej skladki na ubezpieczenie zdrowotne.

> A może ktoś tutaj jest obrzezany???
> Jakie wrażenia (seks, na codzień...)

Jesli znasz angielski i nie szkoda ci pieniedzy - zajrzyj na bme.freeq.com
Na pewno znajdziesz tam mnostwo relacji takich, co sie obrzezali i nie tylko
to. Pisze opieniadzach, bo nie wiem, czy sekcja 'obrzezania' jest tam
darmowa, czy platna, a nie chce mi sie szukac:)

Pozdrawiam

m.

(Acha - zapomnialem dodac, ze wlasciwie NTG.)

8. Data: 2002-04-25 09:28:55

Od: "Nicolas" <k...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli chcesz to nie zwlekaj z tym, jest zajebiscie:)))))
Naplet to niepotrzebna sprawa:)

9. Data: 2002-04-25 16:54:35

Od: e...@w...net szukaj wiadomości tego autora

Nie jest w najlepszym stylu,wysmiewanie sie z ludzi,ktorzy maja
inny,bardziej nowoczesny punkt widzenia.
W U.S.A. wszyscy chlopcy,zaraz po urodzeniu,poddawani sa zabiegowi
obrzezania,niezaleznie od narodowosci,rasy i wierzen.
Naukowcy doszli do wniosku,ze w pozniejszym okresie zycia ,proces ten
zapobiega u mezczyzn powstawania roznych schorzen,glownie raka
prostaty.
Ignorancja tego zagadnienia swiadczy
o niedouczeniu!
Internista powinien dac skierowanie,albo instrukcje,gdzie
nalezy sie zwrocic w tej sprawie.

Zycze powodzenia.

Elbarcadero

10. Data: 2002-04-25 17:32:15

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 25 Apr 2002 e...@w...net wrote:

> [...]
> W U.S.A. wszyscy chlopcy,zaraz po urodzeniu,poddawani sa zabiegowi
> obrzezania,niezaleznie od narodowosci,rasy i wierzen

Nie, nie ma jednoznacznych standardow ktore to zalecaja,
choc trzeba przyznac, ze duza czesc chlopcow jest obrzezywanych
z "niby" medycznych wskazan. Brak jest dostatecznej liczby badan
medycznych potwierdzajacych korzysc z obrzezania w porownaniu
do mezczyzn nieobrzezanych utrzymujacych normalna wlasciwa higiene.
Uwaza sie co raz czesciej, ze decyzje o obrzezaniu z przyczyn
innych niz religijnych powinien podjac mezczyzna sam, gdy osiagnie
pelnoletnosc, poniewaz zbyt duzo jest potem mezczyzn, ktorzy
zglaszaja sie na zabiegi odtwarzania napletka, ktorego i tak
zreszta calkowicie odtworzyc do stanu sprzed obrzezania sie nie
da

Twoja decyzja jest wiec OK, jesli jestes pelnoletni masz
prawo decydowac, ale jesli nie jest to decyzja zwiazana
z wzgledami religijnymi a urodzi sie Ci syn - daj mu tez
mozliwosc wyboru

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

Ksiazka medyczna - telperatura przy roznych schorzeniach
Rzuciłam palenie
Jak sobie z tym poradzic ?
Aminokwasy - w jakich produktach ?
jeszcze raz nadciśnienie