Re: Obrzezanie kobiet

1. Data: 2002-05-26 21:21:27

Temat: Re: Obrzezanie kobiet
Od: "linek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

`

>Jednym z równie uroczych obyczajów jest wydawanie dziewczynek za mąż.
Tylko,
>że do pierwszej miesiączki pochwa nadal się kształtuje. Jeśli do inicjacji
>seksualnej dochodzi wcześniej, istnieje duże ryzyko, że dziewczynka będzie
>miała problemy do końca życia. Problemy z utrzymywaniem morzu i kału.
Jakby

1. Data: 2002-05-26 21:24:18

Od: "linek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam za podwójną odpowiedź, komputer mi świruje.
Alina

1. Data: 2002-05-27 20:24:47

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"linek" news:acrjg2$jqq$4@news.tpi.pl

Gdzie tu jest cytat a gdzie Twoja własna twórczość ???
Nie zaczyna się własnej twórczości piśmienniczej w liniach zaczynających się
znakiem ">"

1. Data: 2002-05-27 20:26:08

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"linek" news:acrjlb$l99$1@news.tpi.pl
> Przepraszam za podwójną odpowiedź, komputer mi świruje.

Na razie to Ci świruje poprawne odpowiadanie POD CYTATEM !!!

1. Data: 2002-05-28 20:15:14

Od: "linek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Litewka napisał(a) w wiadomości: ...
>"linek" news:acrjlb$l99$1@news.tpi.pl
>
>Na razie to Ci świruje poprawne odpowiadanie POD CYTATEM !!!

Tak lepiej? Nie będę odpowiada pod własną wypowiedzią! Szczególnie, kiedy
nie chcę, żeby ktokolwiek ją czytał, bo została wysłana przez pomykę. A na
przyszłość, bardzo proszę, wysyłaj takie informacje na priv. Albo pobaw się
na jakiejś grupie informatycznej, bo nie odpowiadanie pod cytatami i tym
podobne bzdury są tematem tej tyskusji.
Alina

HEJA!!!
Obrzezanie kobiet
Kłopoty z OE.
witam :))
Świadomość a fizyka czyli tajemnica geniuszu - raz jeszcze