Obrzydliwe oblicza "nauki".

61. Data: 2010-11-03 07:47:25

Temat: Re: Obrzydliwe oblicza cioty nemezis
Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:iappp9$9an$1@inews.gazeta.pl...

> Grupy krwi determinuja zapadalnosc na pewne choroby -szczegolnie dla
> osobnikow
> i grup krewniaczych o predyspozycjach genetycznych. Juz gdzieniegdzie
> slychac
> o technologicznych mozliwosciach zmiany grupy krwi w celu uzyskania
> obnizenia
> stopnia ryzyka wystapienia takiego schorzenia.
Jak to mówią: coś za coś. Ryzyko przegranej za szansę wygranej.
Można np. pomyśleć o technicznym wycofaniu pomysłu natury, by
noworodkom dawać tak dużą łowę. Po co tak narażać matki na
uszkodzenia w czasie porodu i powikłania w trakcie połogu ?

Można zaryzykowac twierdzenie, że większośc pojedynczych mutacji
znacznie częściej stanowi problem niż zysk (a najcześciej
są względnie neutralne), szczególnie na początku.
Ich potencjał pozytywny wychodzi na wierzch wiele pokoleń
później, kiedy dochodzą kolejne przypadkowe mutacje
i szczęśliwie wszystko razem daje jakąś nową jakość.

62. Data: 2010-11-03 08:03:00

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiscie ze sluzy: procesowi poznawczemu calej populacji i rozrozniania
> pomiedzy tym co jest (dobre -bo jest) a tym co moze byc/bedzie dla niej
> lepsze. W tym wypaku wiadomo co sluzy lepiej prze-trwaniu populacji:
> heteroseksualizm. Koniec kropka. Czesc piesni! ;)

To ciekawe, że to dla Ciebie takie oczywiste ...
Pewnie się powtarzam, ale spytam: czy wiesz, że jedne z najbardziej
rozpowszechnionych żywych istot na ziemi są 'praktycznie aseksualne' ?
99,?% osobników ani przez moment w ciągu całego swojego życia nie
jest zdolne do uprawiania seksu i płodzenia potomstwa.

Jednocześnie istotki te milutkie zarówno masowo jak i liczbowo
(o całe rzędy wielkości) przewyższają populację ludzką.
Jeśli ci mądrzy, heteroseksualni, poprawni i moralni katolicy doprowadzą
do wojny atomowej, to jest bardzo duża szansa, że z nie przeżyje
żaden z nich, natomiast milutkie 'prawie' aseksualne istotki i których
mowa będą się miały całkiem nieźle.

Wiesz o jakich istotkach mowa ?

BTW. Heteroseksualizm to margines.

63. Data: 2010-11-03 08:04:58

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lebowski" <lebowski@*****.net> napisał w wiadomości

> Pewnie dla tego, ze ewolucja i rozwoj tak jak kazdy inny proces produkuje
> jakies odpady.
> A ze surowiec ciagle ten sam, wiec i odpad niewiele sie zmienia.

A dałbyś do badania swój genotyp, żeby go wypunktować
pod kątem zawartości szkodliwych i niebezpiecznych 'odpadów' ?
Oczywiście ze względów technicznych nie jest możliwe usuniecie
ich wszystkich, ale ... może sterylizacja ?

64. Data: 2010-11-03 08:07:37

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

> noworodkom dawać tak dużą łowę. Po co tak narażać matki na
głowę

65. Data: 2010-11-03 09:49:13

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrow kolezanke.
> Albo malzonke.
> A najlepiej obydwie, bo juz sie pogubilem w twojej jakosci ;)

No już dawno się pogubiłeś ...
Być może z powodu braku dopływu świeżych treści ?
Ale w końcu każdy ma prawo do pełnienia funkcji
osobistego historyka Redarta :)
Tylko przydałaby się jakaś, winna temu powołaniu,
rzetelność, wnikliwość, konsekwencja ...

66. Data: 2010-11-03 10:14:06

Temat: Re: Obrzydliwe oblicza "nauki".
Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"vonBraun" <i...@g...pl> wrote in message

Twoj humor odczytuje w ten sposob:
ze albo stanac po stronie
tej cala socjalistyczna euro machina,
z gejami, swinska grypa itp.
wtedy jestes Postępowy,
albo zostajesz zaklasyfkowany
jestem niewyksztalconym, z malego
miasteczka, z Gienią.

Czyli cos w rodzaju kompleksow.
A wiec dokladnie to o czym ciagle pisze,
czyli manipulacja ludzmi, na zasadzie:
jesli nie podczepisza sie pod
Duzy Statek Postepu, z loveparadami,
gejami, globalnym ociepleniem,
albo jak nie masz kredytu,
albo nowego samochodu,
to znaczy ze jestes ciemnogrodem,
niewyksztalconym, z Gieniom,
i "błendami gramatycznymi".

Motorem takiego motywowania sa niestety
kompleksy, wszczepiane rzez media
- nie jest to dobry
przewidnik dla wlasnego widzenia swiata.
Gdyż zmusza do porzucenia wlasnego zdania,
a w zamian zmusza do nieustannego
czuwania
"co mysla inni, "wyksztalceni z miast i inteligentni".
Na zasadzie: czy ja jestem wystarczajaco postempowy?

Przypomina mi to czasy ZSRR - z ta roznica ze
tam panstwo walczylo siła z "ciemniactwem".
Teraz bazuje sie na kompleksach.

Pozdrawiam,
Druch

67. Data: 2010-11-03 10:19:55

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <c...@o...eu> wrote in message news:iappb4$d4v$1@news.onet.pl...

> Jeśli nie potrafisz lub nie chcesz odpowiedzieć- to po co udajesz, że
> jesteś intelektualistą odpowiadającym ciołkowi? Na mnie wywarło to wręcz
> ponure wrażenie.

Ale vB wlasnie odpowiedzial, nie zdajac sobie z tego sprawy.

Odpowiedzial, na zasadzie pierwszego skojarzenia.

Odpowiedzial (nie wprost) mniej wiecej tak:
jesli nie myslisz poprawnie politycznie,
zgodnie z obowiazujacymi
wytycznmi przez "wyksztalconych z miasta"
to jestes zakwalifikowany jako ciemniak.

I tu nie ma miejsce na dyskusje, argument.
Jesli myslisz inaczej - to jestes poza Postępem,
jestem Gienią, kims ciemnym.

Taka odpowiedz dał vB, dał bardzo konkretnie,
nawet nie zdając sobie z tego sprawy!

Pozdrawiam,
Druch

68. Data: 2010-11-03 11:48:17

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie pajacuj to pomyslimy co da sie zrobic.
To Was jest tam więcej ?
Boże, co za masakra ...

69. Data: 2010-11-03 18:12:22

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" napisał w wiadomości grup

> [...]

Jesli myslisz inaczej - to jestes poza Postępem,
jestem Gienią, kims ciemnym.

Taka odpowiedz dał vB, dał bardzo konkretnie,

Prawda, Prostota, Miłość.

70. Data: 2010-11-04 00:04:02

Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony <r...@x...pl> napisał(a):

> [...]
> do wojny atomowej, to jest bardzo duża szansa, że z nie przeżyje
> żaden z nich, natomiast milutkie 'prawie' aseksualne istotki i których

Kolejny "demokrata inaczej" ;)
Dla karaluchow takich jak ty liczy sie ilosc bezdusznych bytow zamiast jakosc
bycia (czlowiekiem), a juz jeden (czlowiek) jest wiecej wart niz wszystkie
zwierzeta kiedykolwiek istniejace razem wziete, watpie czy zrozumiesz dlaczego ;P
Mozesz krecic kota ogonem w dowolna strone i tak nie zmienisz faktow :)
Natura wyprodukowala zarowno karakucha jaki i czlowieka ale tylko ten jest
swiadomy siebie i jako taki w zgodzie z wlasna natura bedzie zawsze
heteroseksualny, nawet gdyby cale niebo z jego kosciolkiem chcialo zrobic z
ludzkosci aseksualne aniolki a pieklo ze swoimi stronnikami bi-homo-seksualna
zezwierzecona bezrozumna bestie, karalucha wlasnie. A do zaglady globalnej
predzej bedzie pchac nas ta strona ktora za wszelka cene probuje
redukcjonistycznie traktowac czlowieka wylacznie jak zwierze, gdy mu sie to
nie uda-je woli zniszczyc wszelkie dowody swojej porazki. Karaluszku. :P

Prokrastynacja - ACT, CBT, mechanizmy obronne, skrypty analizy transakcyjnej, w co grają ludzie... inne
Spopielenie
E.Fromm nawet w niewinnych bajkach widział seks, powinienem się oburzyć?
Jakie wrażenie
TU O WAS !!!