Re: Obsługa zmywarki - jeszcze jedno

From: mirekm <m...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Obsługa zmywarki - jeszcze jedno
Date: Sun, 05 Aug 2007 10:00:30 +0200

Shreek wrote:
> Włączyłem dziś na próbę zmywanie - dałem na program dla największej
> ilości brudnych garów na 65st.
> Przez dwa cykle zmywarka tylko polewała wodą. Grzanie było dopiero na
> końcu - czy to tak ma działać?
>
> W sumie po co te dwa pierwsze programy jak w ostatnim też dwa razy
> spłucze i raz umyje na gorąco.
>
> PS:
> Co daje wciśnięcie guzików oznaczonych E i >>?

O ile dobrze pamiętam >> to program przyspieszony. Proszek lub tabletki
umieszczasz w tej uszczelnionej części - zmywarka zwalnia klapkę w
odpowiednim momencie. Jak będziesz uzupełniał sól, to bezpośrednio przed
cyklem prania (lub przynajmniej płukania). Jest prawdopodobne, że na
ściance bocznej masz jeszcze jedno pokrętło - ustawiane w zależności od
twardości wody. Jeśli zmywarka zmywa ok, to go nie ruszaj.

pozdrawiam,

mirek