Obudź się zwierzaku!

51. Data: 2013-06-10 13:32:41

Temat: Re: Obudź się zwierzaku!
Od: the_foe <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-06 17:33, khonsu pisze:

> LOL, umyka ci subtelność sytuacji, oni nie modlą się do "Boga", oni
> "wysyłają podanie" do "istoty" wywołującej burzę o zaprzestanie lania im
> wody na głowę, podczas gdy ty zaprzeczasz istnieniu takiej istoty w ogóle.

samiec alfa odgrywa szopke jaki to on odwazny ze tego "Boga" zmusza do
pewnego działania. Teraz wyobraz sobie, co sie stanie w umysłach reszty
jak przypadkowo tego odwazniaka piorun dziabnie.

--
@foe_pl

52. Data: 2013-06-10 14:23:56

Od: khonsu <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Jun 2013 13:32:41 +0200, the_foe <t...@w...pl> wrote:

> samiec alfa odgrywa szopke jaki to on odwazny ze tego "Boga" zmusza do
> pewnego działania. Teraz wyobraz sobie, co sie stanie w umysłach reszty
> jak przypadkowo tego odwazniaka piorun dziabnie.

Stało by się coś co osobiście nazywam "niezłą szopką" ;), reakcję tłumu
jest łatwo przewidzieć

53. Data: 2013-06-10 18:08:18

Od: "AW" <o...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "AW" napisał w wiadomości grup

> niedorzeczne
>
> Wiesz co, głupawy awciu, poza tym, że Ciebie nigdy nie stać na
> uzasadnienie
> Twoich idiotycznych tez, to nie potrafisz nawet porządnie sklecić tych
> niedorzecznych zdań, które wypisujesz, jak to widać na powyższym
> przykładzie. Tak więc, mam nad Tobą i tak sporą przewagę.

Tak tak, papugo.

AW

.

54. Data: 2013-06-11 12:36:13

Od: SZEF psr <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 06-Jun-13 21:59, LeoTar wrote:

> Użytkownik "SZEF psr" <j...@g...com> napisał w wiadomości

> I dziwisz si.ę narodowi, który z taą ziemią był związany na dobre i na
> złe zanim opanował ją islam ?

Ciebie chyba zupełnie pogięło?

Jaki naród był zwiazany z tą ziemią? Palestyńczycy. Żydzi przedtem nie
byli tam
od tysiącleci.

Nie można wracać do czegoś, z czego się nie wyszło!

55. Data: 2013-06-13 19:38:17

Od: "AW" <o...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"LeoTar" <L...@w...pl> wrote in message

> Użytkownik "AW" <o...@h...com> napisał w wiadomości

> Z wolności i wolnej woli może korzystać tylko Człowiek Świadomy. Na razie
> ludzkość nie jest świadoma KIM/CZYM jest.

Manipulacja dokonywana przez rządzące współczesną cywilizacją elity utrąca
naturalną świadomość ogółu, czyli zezwierzęca ludzkość. Jednakże, ten
proces jest jeszcze daleki od pełnego sukcesu. Dość znaczny procent
populacji wcale temu nie podlega. Po odrzuceniu intensywnie wprowadzanego
nam prania mózgów będziemy w stanie wznowić oryginalną, niezależną
świadomość. Ona wróci samoczynnie i spontanicznie.

> Ale jednak ustanowili tabu )zarówno w liczbie pojedynczejjak i mnogiej).
> Tabu były nieprzekraczalne a więc nieosiągalne było również to co było
> poza tabu. Żeby osiągnąć wolność i samoświadomość ludzkość musi pokonać
> wszelkie tabu, czyli zakazy. Temu celowi służy pranie mózgów gdyz ludzkość
> utwierdzona w tradycji nie chce decydować samodzielnie za samą siebie
> rytuały zaś służą zwolnieniu ludzi od odpowiedzialności za samych siebie.

Skoro podejmujesz własną decyzję, to zrozumiałe, że w jej wyniku coś
zostanie nakazane, a coś odwrotnego zakazane, w odniesieniu do danych
warunków. Tylko wrogowie chcący ci narzucić coś innego mogą to określać
jako 'tabu'.

Żadne stadium ludzkiego rozwoju nie jest ostateczne. Ludzkość zawsze
ewoluuje duchowo. Kieruje zaś rozwojem poprzez obrane tradycje oraz
rytuały - jeśli nie jest odgórnie uciskana.

To co niewłaściwe z czasem zostaje zastąpione czymś lepszym. Zaś tradycje i
rytuały pozwalają utrzymywać w mocy wszystko to, co zostało ustalone na
przestrzeni wieków jako właściwe i korzystne.

> I zawsze tak było - tłumami dyrygowali przywódcy, którzy chcieli dominować
> nad tłumami.

Nieprawda. W przeszłości ludzie byli o wiele bardziej samowystarczalni,
niezależni oraz zdolni do samodzielnych przemyśleń. Kultury oraz religie
powstawały dlatego, że w wyniku indywidualnych kontemplacji jednostki
potrafiły ustalać wspólne, uniwersalne prawdy.

Skoro nie było zakłóceń, zdawaliśmy sobie sprawę że wszystkie ludzkie istoty
istniejące w jednym wspólnym świecie posiadają na esencjonalnym szczeblu
przeogromną więź.

Owszem, próby dominacji też trwają od zawsze. Ale kiedyś były nikłe w
porównaniu z dzisiejszymi.

> Zadaje pytania takie same które kiedyś zadawałem sobie, gdy szedłem pod
> górkę ku samoświadomości. Teraz zadaję je publicznie aby zmusić jednostki
> do przemyślenia odpowiedzi na pytania ostateczne, gdyż tylko takie
> odpowiedzi wymuszają na jednostce kierunek ku osiągnięciu samoswiadomości.

Niczego na innych wymuszać nie musisz, ani nie powinieneś. Każdy jest
zdolny aby ustanowić ostateczne prawdy bez jakichkolwiek sugestii ze strony
innych, bo wszyscy jesteśmy częścią jednej i tej samej rzeczywistości. W
tym celu wystarczy własna kontemplacja, czyli odejście od powierzchownie
przyswojonych koncepcji. Aby mogła się odbyć, nie należy ludziom zakłócać
ciszy ani spokoju - ani nie wpajać im niczego w mózg na siłę. Niestety,
obawiam się, że od prawdziwej świadomości się oddalasz i popadasz w zamian w
podsunięty ci dogmatyzm.

> Właśnie o to chodzi aby uwolnić sie od zwierzęcości. Bez wyzwolenia sie s
> tego stanu (zwierzęcości) nie można stac sie Człowiekiem Świadomym.

Bez żadnych nacisków ani upodleń jesteś po prostu sobą - uosobieniem
ludzkiej natury. Wystarczy jedynie odrzucić zezwierzęcające cię manipulacje
odgórnie wprowadzane poprzez globalistyczny SYSTEM, a twoja czysta,
prawdziwie ludzka świadomość wznowi się natychmiast.

> Jeżeli to co cechuje Człowieka Świadomego było ZAKAZANE, nie można było o
> tym mysleć a co dopiero mówić to nie ma innego wyjścia jak tylko
> upublicznić wiedzę o zakazanym owocu, owocu dobra i zła, owocu wiedzy o
> życiu. Biblia nie wyjaśnia tego czym jest zakazany owoc, a więc na samym
> początku mamy do czynienia z zagadką, którą należy rozwiązać.

Biblia nami nie kontroluje - kontroluje nami globalistyczna finansjera
poprzez odgórne manipulacje.

> [...]
> współczesności. Wspólcześnie dysponujemy jednak taką mocą, że jesteśmy w
> stanie zniszczyć ludzkość razem z jej wszystkimi osiągnięciami. Dlaczego ?
> Czy aby nie dlatego by zmusić wszystkich do poszukiwania korzenia
> przemocy, przyczyny, która wywołała przemoc kiedyś bardzo dawno temu w
> czasach, których pamiętać nie możemy. Może możemy teraz tę PRZYCZYNĘ
> przemocy ujawnić wyłącznie na drodze procesu imtelektualnego. I pokonąc
> przemoc rozpowszechniając wiedzę o tym w jaki spsób doszło do
> zainfekowania życia ludzkości (albo zwierząt)przemocą.

To bzdurna propaganda aby mieć wymówkę na stosowanie przemocy. Początkowo
człowiek się zmagał tyko z naturą - i doskonalił w ten sposób. Od wieków
jednak cwani wypaczeńcy ingerują w społeczeństwa aby je utrącać i sobie
podporządkować. Dlatego zdegenerowanie jest teraz najgłębsze.

> Tak, nie należy mylić świadomości ze stanem: uświadomienia lub
> nieuświadomienia. :)

Najwyższy stan świadomości powinien ci uświadomić, że ostatecznej prawdy
ustalić nie sposób - można się tylko ustosunkować do ostatecznej NIEWIEDZY z
ludzkiej perspektywy. Wobec czego, nie należy nikomu niczego narzucać jak
jest ani jak ma być, bo takie czy inne podejścia są obiektywnie równie
słuszne jak i niesłuszne.

Lokalne prawdy są tylko względne, uzależnione od arbitralnych założeń i
zawieszone w warunkującym je wymiarze niewiedzy. Zaś PRAWDA 'prawdziwie"
ostateczna jest nam wszystkim jednakowo niedostępna. Dlatego niech ci się
nie wydaje, że twoje obrane treści (uświadomienia) są słuszne i stanowią
ŚWIADOMOŚĆ.

> Co to znaczy psychiczna optymalność ?

Psychiczna optymalność to przyswojenie postaw oraz umiejętności, które na
jak najdalszą metę pozwalają nam urzeczywistniać wolną wolę - czyli tak
panować nad otoczeniem abyśmy mogli realizować podstawowe wartości, wrodzone
w naszą świadomość.

> Czy można być tylko trochę świadomym i mówić, że się jest świadomym.

Oczywiście! Wszyscy posiadamy świadomość (doznania somatyczne, zmysłowe
oraz mentalne koncepcje), ale nikt nie posiada pełnej wiedzy, bo nikt nie
zna ostatecznej prawdy.

> Co powinien wiedzieć lub jak powinien byc wychowany Człowiek Swiadomy ?

Powinien pozostawać w kontakcie z własną naturą, czyli z głębią własney
świadomości - i w niej doszukiwać się ocen oraz decyzji, w odróżnieniu od
przyswajania wpajanych mu poprzez SYSTEM doktryn.

> Powtarzam pytanie: co to sa optymalne wartości ?

Pisze powyżej

> Co powinien zawierać rytuał, który uczyni z ludzia :) Człowieka Świadomego
> swej wszechmocy ?

Są metody, ale zależy jak to rozumiesz. Wszechmoc jako realizacja rozwoju
własnej świadomości w odniesieniu do wszechbytu to plus, zaś wszechmoc jako
narzucanie innym własnych upodobań to wykolejenie oraz upadek na dalszą
metę.

Każdy jednak rodzi się, żyje a z czasem umiera w odgórnych warunkach natury,
a więc absolutnej wszechmocy człowiek nie posiada.

> W jaki sposób mody człowiek powiinien być przygotowywany do takiego
> rytuału ? WQ różnych kulturach rytuały inicjacyjne młodych ludzi do
> dorosłości są zazwyczaj... okryte tajemnicą. Czyż różnorodność nie jest
> domeną poszukiwaczy, poszukiwaczy rozwiązania dojrzałego i ostatecznego ?

Tak i nie. To zbyt szeroki temat.

> A co zrobić jeżeli te dotychczas uważane za esencjonalne zasady wala sie w
> gruzy ?

Tak nie ma. Nasz ludzki stan w odniesieniu do najszerszej skali wszechbytu
trwa wiecznie i niezmiennie. Esencjonalne zasady mogą być przeinaczane
tylko przez tych, którzy chcą obalić ich zrozumienie, aby zapanować nad
ludźmi.

> Ja myślę, że Prawda przemawia do wszystkich w sposób jednakowy: jest
> upragnionym wirusem dla KAŻDEGO nieswiadomego człowieka, wirusem w sensie
> pozytywnym, i jak mówi przysłowie, prawda zawsze zwycięża.

Zgoda, PRAWDA jest wszystkim jednakowo dostępna. Z tym, że nie wszyscy jej
jednak pragną. Są tacy, którzy chętnie ją ignorują, bo na krótką metę mają
w ten sposób korzyści oraz przewagę nad innymi. A że są krótkowzroczni i
nie myślą o dalszych konsekwencjach, wcześniej czy później doznają
odpowiedniego szoku.

> Nawet te skorumpowane elity. Najtrudniej jest z Kobietą, która sprawuje
> władzę absolutną nad nieświadomym Mężczyzną, i jest jakby do tej władzy
> przyspawana.

Tak, z tym że to nie elity a niewolnicy. Brytyjscy spece uczyli kiedyś
Amerykanów jak ujarzmić murzyńskie społeczeństwa jako niewolników. A więc
należało ośmieszać, upokarzać i tyranizować mężczyzn w obecności kobiet.
Efekt był taki, że kobiety przyswajały wynikające z tego postawy i
przekazywały je następnym pokoleniom.

Jeśli kobieta nie ma szacunku dla męża, nie będzie również miała szacunku
dla syna. Może się jej wydawać, że go kocha, ale podświadomie będzie go
traktować w lekceważący i poniżający sposób. Syn stanie się wówczas biernym
trutniem, bez własnych ocen, inicjatyw ani zdolności do podejmowania
samodzielnych decyzji. I tak jest z amerykańskimi murzynami aż do dziś. I
z tego też właśnie względu elity wprowadzają nam dziś FEMINIZM.

> Tak, sprzyja poszerzaniu świadomości nieuświadomionego tworu zwązego się
> szumnie człowiekiem. Jak mówi porzekadło "klina wybija sie klinem" czyli
> nieswiaodmośc, która sama stanowi przemoc, usuwa się przemocą. A więc
> przemoc sprzyja samouswiadomieniu się Człowieka.

To już wierutna bzdura najwyższej rangi! W ten sposób można by
usprawiedliwiać i wywyższać Stalina oraz Hitlera. Chcesz się jako
wypaczeniec 'samouświadamiać' to stosuj przemoc co do samego siebie, ale do
innych ci wara. Nikt nie potrzebuje waszej ingerencji co do własnego
rozwoju - wręcz odwrotnie!

> Ktoś musi wykonywac brudną robotę. Górnik czy żołnierz, prostytutka czy
> bankier, etc. muszą wykonaćswoja prace w walce o wyzwolenie Umysłu ze
> stanu zniewolenia nieświadomością.

Sorry, ale trzeba być dorodnym debilem aby wierzyć w takie wymówki. Te
globalistyczne ścierwa po prostu chcą rządzić światem jako absolutni władcy.
Wszystkich pozostałych zaś mają gdzieś - i planują ich wykończyć.

> Wiadomo komu służysz!
>
> Nikomu nie służę - służę samemu sobie.

Być może bezwiednie przyswoiłeś sobie tą wymyślną propagandę, ale wątpię.
Prawdopodobnie utożsamiasz się z tymi 'wybranymi' kanaliami. Nic z tego, z
czasem i ty pójdziesz do gazu. Uważaj!

> --
> Władek Tarnawski
> LeoTar - Sunrise Services
> Moja biblioteczka
> http://leotar.00freehost.com/Books/index.html

P.S. fakt jednak, że potrafisz prowadzić dyskusję. To plus w porównaniu z
większością tutejszych przygłupów, których nie stać na argumentację, lecz
tylko na przewrotne komentarze.

AW

.

56. Data: 2013-06-13 22:16:43

Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AW" napisał w wiadomości grup

|Manipulacja dokonywana przez rządzące współczesną cywilizacją elity utrąca
|naturalną świadomość ogółu, czyli zezwierzęca ludzkość.

Naturalna świadomość ogółu to właśnie zezwierzęcenie. Zaś wszystko,
co w ludziach niezwierzęce, to właśnie efekt prania mózgu.

57. Data: 2013-06-15 12:57:24

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "LeoTar" <L...@w...pl> wrote in message

> Manipulacja dokonywana przez rządzące współczesną cywilizacją elity utrąca
> naturalną świadomość ogółu,

Nie ma czegoś takiego jak naturalna świadomość ogółu. Nasz odzwierzęcy
początek determinuje raczej nieświadomośc ogółu. Wraz z ewolucją naszej
biologii ewoluuje nasza świadomośc. Ewoluuje ku stanowi świadomości ku temu
czym/kimjesteśmy i jak mamy postepować by osiągnąć samoświadomość.

> czyli zezwierzęca ludzkość.

Nie. postęp w rozwoju swiadomości odzwierzęca ludzkość i prowadzi ku
człowieczeństwu. Najpierw było zezwierzęcenie a dopiero później przychodzi
człowieczeństwo. Nasz świadomośc rozwija się wraz z rozwojem sił
wytwórczych.

> Jednakże, ten proces jest jeszcze daleki od pełnego sukcesu.

To zależy od tego jak bardzo zaangażujemy się w uświadamianie ludzkości, a
tego procesu nie można przeskoczyć strzelając palcami. :)

> Dość znaczny procent populacji wcale temu nie podlega.

Wszyscy temu procesowi uswiadamiania podlegamy ale nie wszyscy zdążą
osiągnąć stan pełnej świadomości przed swoją śmiercią. I ci odejdą bo odejść
muszą.

> Po odrzuceniu intensywnie wprowadzanego nam prania mózgów będziemy w
> stanie wznowić oryginalną, niezależną świadomość. Ona wróci samoczynnie i
> spontanicznie.

Czyżbyś chciał wrócić do stanu pełnej nieświadomości ? :)

Tak właaśnie uważam, będąc świadomym swego człowieczeństwa MUSZĘ kształtować
własne otoczenia, muszę dzielić się z nim swoimi przemysleniami gdyz to
własnie czyni mnie człowiekiem. To odróżnia mnie od zwierząt, z których się
wywodzimy.

Ale czyż nie zmierzamy ku temu aby całkowicie opanować nasze otoczenie ? Czy
nie dlatego chcemy je zrozumiec aby nad nim zapanować ? I czyż nie są
rytuały sposobem na przekazywanie w sposób uproszczony tej wiedzy, którą już
zdobyliśmy ?

Czy wystarczą wyłącznie przemyślenia, bez DOŚWIADCZENIA ?

Ale w miarę postępów wrozwoju samoświadomości ludzkości te wartości ustalone
w drodze medytacji i autoanalizy okazują się niewystarczające do przetrwania
gatunku, który sam zagraża swojemu bytowaniu. Gdzie tkwi błąd ? Czy nie
brakuje jakiegoś zasadniczego elementu w układance autoanalitycznej ? Czy
nie brakuje w niej DOŚWIADCZENIA, które uzupełniłoby analizę o element
syntezy ?

> Skoro podejmujesz własną decyzję, to zrozumiałe, że w jej wyniku coś
> zostanie nakazane, a coś odwrotnego zakazane, w odniesieniu do danych
> warunków.

Czy można zakazać cokolwiek człowiekowi,. który ze swej natury jest dobry ?
Czy człowiek dobry może zrobić cokolwiek złego ? Czy można obciążyć
poczuciem winy dziecko, które domaga się swego pierwszego DOŚWIADCZENIA ?

> Tylko wrogowie chcący ci narzucić coś innego mogą to określać jako
> 'tabu'.

Albo ludzie nieświadomi, którzy dzięki tabu nieuświadomienia sprawują władzę
nad innymi nieświadomymi.

> Żadne stadium ludzkiego rozwoju nie jest ostateczne. Ludzkość zawsze
> ewoluuje duchowo. Kieruje zaś rozwojem poprzez obrane tradycje oraz
> rytuały - jeśli nie jest odgórnie uciskana.

Piszesz, że "żadne stadium rozwoju nie jest ostateczne" a za chwilę
twierdzisz, że 'kieruje się rozwojem poprzez obrane tradycje". Czy nie
dostrzegasz sprzeczności - jak można sie rozwijać skoro coś
(tradycja)zostało raz obrane i nie można go podważać ? Tradycja ze swoimi
rytuałami, została wytworzona nieświadomie z błędem początkowym w postaci
tabu seksualnego. I rzeczywiście sprzyjała ona rozwojowi cywilizacji mimo
zakazu seksualnego. Ale równocześnie wraz z pozytywami rozwoju materialnego
sprzyjała ujawnianiu się odruchów zwierzęcych, zabójczych dla ludzkości z
zagrożeniem zagładą ludzkości włącznie. Czy taka tradycja powinna być
podtrzymywana ? Czy zakaz powinien być podtrzymany czy tez powinien byc
zniesiony ?

> To co niewłaściwe z czasem zostaje zastąpione czymś lepszym. Zaś tradycje
> i rytuały pozwalają utrzymywać w mocy wszystko to, co zostało ustalone na
> przestrzeni wieków jako właściwe i korzystne.

Zgoda, ale tylko to co jest korzystne. Zakaz seksualny wpływa na zapewnienie
trwania gatunku niekorzystnie i powinien byc zniesiony gdyż w przeciwnym
wypadku grozi nam unicestwienie spowodowane najciemniejszymi siłami ukrytymi
w zbiorowej nieswiadomości ludzkości.

> [...]
> powstawały dlatego, że w wyniku indywidualnych kontemplacji jednostki
> potrafiły ustalać wspólne, uniwersalne prawdy.

Ale wszystko to odbywało się z podtrzymaniem zakazu seksualnego. Nikt nie
odważył się o usunięciu tego zakazu z kanonu gdyż brakowało wiedzy na temat
wewnętrznych procesów zachodzących w organiźmie człowieka. Teraz dzięki
wiedzy o systemach sterowania wiemy jak zachowuje się organizm z zaburzonymi
wskutek zakazu emocjami i jak zachowuje sie społeczeństwo z narzuconym
zakazem seksualnym. Tego kiedys nie wiedzialno gdyz nie istniały dziedziny
nauki, które by sie tym zajęły. Dzieki rozwojowi nauki i techniki widzę tę
posiedlismy i możemy ją skutecznie stosować wyjasniając zjawiska, które
jeszcze kilkadziesiąt lat temu były nie do objasnienia. Wiedza a nie
religijny rytuał jest uniwersalną prawdą.

> Skoro nie było zakłóceń, zdawaliśmy sobie sprawę że wszystkie ludzkie
> istoty istniejące w jednym wspólnym świecie posiadają na esencjonalnym
> szczeblu przeogromną więź.

Zgadzam sie z tym całkowicie.

> Owszem, próby dominacji też trwają od zawsze. Ale kiedyś były nikłe w
> porównaniu z dzisiejszymi.

Może więc warto zastanowić sie dlaczego obecnie dochodzi do takiej eskalacji
w dążeniu do dominacji.

> Niczego na innych wymuszać nie musisz, ani nie powinieneś.

A jednak przyśpieszanie uświadamiania kogoś, wyrywanie go z błogiej
nieświadomości to swoista przemoc. :)

> Każdy jest zdolny aby ustanowić ostateczne prawdy bez jakichkolwiek
> sugestii ze strony innych, bo wszyscy jesteśmy częścią jednej i tej samej
> rzeczywistości.

Ale nie wszyscy są skłonni łamać zakazy mimo iz istotnie wszyscy jesteśmy
jednością.

> W tym celu wystarczy własna kontemplacja, czyli odejście od powierzchownie
> przyswojonych koncepcji.

Sama kontemolacja bez doswiadczenia nie wystarczy doóty, dopóki funkcjonuje
zakaz myślenia i łamania dogmatów.

> [...]
> Niestety, obawiam się, że od prawdziwej świadomości się oddalasz
> i popadasz w zamian w podsunięty ci dogmatyzm.

Wyjściem byłoby milczenie ale wówczas proces uswiadamiania trwać będzie
bardzo długo. Chociaz masz rację w tym, że każdy musi to przetrawić w
swojej głowie. I w zasadzie wystarczy raz rzucone hasło - jesli jest
prawdziwe zostanie zaakceptowane,jeżeli nie jest prawdziwe zostanie
odrzucone. To jest siła ludzkiego Umysłu.

> [...]
> manipulacje odgórnie wprowadzane poprzez globalistyczny SYSTEM, a twoja
> czysta, prawdziwie ludzka świadomość wznowi się natychmiast.

j.w.

> Biblia nami nie kontroluje - kontroluje nami globalistyczna finansjera
> poprzez odgórne manipulacje.

Ale ten system został zbudowany na głoszeniu wybranych fragmentów Biblii.
Biblia jest wykorzystywana do zniewalania ludzi mimo iz zawiera również
prawdy uniwersalne.

> [...]
> jednak cwani wypaczeńcy ingerują w społeczeństwa aby je utrącać i sobie
> podporządkować. Dlatego zdegenerowanie jest teraz najgłębsze.

Może więc nadszedł czas aby ujawnić mechanizm, który powodował i powoduje,
iz wszyscy nawzajem dążymy do podporządkowania sobie wszystkich pozostałych.
Dlaczego tak postępujemy ? Jeszcze raz pytanie DLACZEGO ?

> [...]
> jak jest ani jak ma być, bo takie czy inne podejścia są obiektywnie równie

Czy mogę pozostawić nieświadomych samym sobie aby zniszczyli Życie wraz ze
mną ? To jest dialektyczny przymus aby ich uświadomić. :)

> [...]
> nie wydaje, że twoje obrane treści (uświadomienia) są słuszne i stanowią

A co powiesz na rozwiązanie kiedy ostateczna Prawda wypływa sama bez
dokonywania jakichkolwiek założen ? Dlaczego zakładasz, że Prawda o życiu
jest nam niedostępna ? Czy może byc dostępna tylko Bytowi stojącemu poza
Człowiekiem, który to Byt przemycasz do naszej rozmowy ? Czy tym Bytem nie
moze być Człowiek ? Czy boisz się takiej ostateczności ?

> [...]
> jak najdalszą metę pozwalają nam urzeczywistniać wolną wolę - czyli tak
> panować nad otoczeniem abyśmy mogli realizować podstawowe wartości,

Ale żeby urzeczywistniać wolną wolę Człowiek nie moze być zależny od
kogokolwiek lub czegokolwiek. Jakakolwiek zależność wyklucza wolna wolę. Czy
niewolnik moze działać w interesie własnym ? Czy może na przykład dbać o
środowisko, w którym żyje ?

> Oczywiście! Wszyscy posiadamy świadomość (doznania somatyczne, zmysłowe
> oraz mentalne koncepcje), ale nikt nie posiada pełnej wiedzy, bo nikt nie
> zna ostatecznej prawdy.

Ostatecznej Prawdy o czym ?

> Powinien pozostawać w kontakcie z własną naturą, czyli z głębią własney
> świadomości - i w niej doszukiwać się ocen oraz decyzji, w odróżnieniu od
> przyswajania wpajanych mu poprzez SYSTEM doktryn.

Moja koncepcja wychowania seksualnego dzieci i młodzieży jest kompletnie
sprzeczna z doktryną obowiązującą w systemie, w którym zyjemy. Ale jest
zgodna z wiedza i analizą tej wiedzy, którą dostarczyły mi moje dzieci w
Doswiadczeniu. Już jako dorosłemu osobnikowi zmienił się moj paradygmat
wychowawczy i uważam, że posiadłem prawdziwą Wiedzę o potrzebach Człowieka.

[...]

> [...]
> własnej świadomości w odniesieniu do wszechbytu to plus, zaś wszechmoc
> jako narzucanie innym własnych upodobań to wykolejenie oraz upadek na

A czy dzielenie się z innymi Wiedza, którą się posiadło uważasz za
wykolejenie i realizację własnych upodoban ?

> Każdy jednak rodzi się, żyje a z czasem umiera w odgórnych warunkach
> natury, a więc absolutnej wszechmocy człowiek nie posiada.

Bo był i nadal jest niewolnikiem własnej nieświadomości i ograniczeń przez
nia narzuconych. Akceptowanie zakazu do zgoda na dobrowolna dewastację
organizmu. I zarazem ograniczanie własnej wszechmocy.

> Tak i nie. To zbyt szeroki temat.

W sam raz na pl.psychologię. :)

> Tak nie ma. Nasz ludzki stan w odniesieniu do najszerszej skali
> wszechbytu trwa wiecznie i niezmiennie.

Czyżby ? Czy nie następują przemiany naszej świadomości ?

> Esencjonalne zasady mogą być przeinaczane tylko przez tych, którzy chcą
> obalić ich zrozumienie, aby zapanować nad ludźmi.

A komu służą dotychczasowe "esencjonalne zasady" ? Czy nie wybrańcom, którzy
te zasady ustanowili i je kultywuja ?

> [...]
> mają w ten sposób korzyści oraz przewagę nad innymi. A że są
> krótkowzroczni i nie myślą o dalszych konsekwencjach, wcześniej czy

A czy należy się takim krótkowzrocznym poddawać ?

> [...]
> należało ośmieszać, upokarzać i tyranizować mężczyzn w obecności kobiet.
> Efekt był taki, że kobiety przyswajały wynikające z tego postawy i

Ależ one nie tylko to przekazuja z pokolenia na pokolenie. Przede wszystkim
ćwicza swe następczynie w procederze małżeńskiej prostytucji. Matki ucza
córki jak się prostytuować w związku z "oblubiencem".

> [...]
> podejmowania samodzielnych decyzji. I tak jest z amerykańskimi murzynami
> aż do dziś. I z tego też właśnie względu elity wprowadzają nam dziś

Kobieta poniżając mężczyznę poniża również sama siebie.

> [...]
> wypaczeniec 'samouświadamiać' to stosuj przemoc co do samego siebie, ale
> do innych ci wara. Nikt nie potrzebuje waszej ingerencji co do własnego

Jak juz powiedziałem wczesniej nieświadomi stanowia zagrożenie dla mojego
bytowania, a więc nie mogę dopuścić do tego by mnie zniszczyli. Musze sie
bronić przed zagładą i dlatego będę uświadamiał nawet tych, którzy tego nie
chcą. :)

> Sorry, ale trzeba być dorodnym debilem aby wierzyć w takie wymówki. Te
> globalistyczne ścierwa po prostu chcą rządzić światem jako absolutni
> władcy. Wszystkich pozostałych zaś mają gdzieś - i planują ich wykończyć.

Więc czas najwyższy aby ich... uswiadomić. :)

> Być może bezwiednie przyswoiłeś sobie tą wymyślną propagandę, ale wątpię.
> Prawdopodobnie utożsamiasz się z tymi 'wybranymi' kanaliami. Nic z tego,
> z czasem i ty pójdziesz do gazu. Uważaj!

Jestem pewien, ze Prawda która się dzielę z publicznościa ochroni mnie przed
zagładą.

Dzięki za ciepłe słowo. Z wzajemnością.

58. Data: 2013-06-15 13:00:50

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Woźniak" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
>Użytkownik "AW" napisał w wiadomości grup

>Naturalna świadomość ogółu to właśnie zezwierzęcenie. Zaś wszystko,
>co w ludziach niezwierzęce, to właśnie efekt prania mózgu.

Tak właśnie uważam. :)

59. Data: 2013-06-22 15:37:44

Od: "AW" <o...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> biologii ewoluuje nasza świadomośc. Ewoluuje ku stanowi świadomości ku
> temu czym/kimjesteśmy i jak mamy postepować by osiągnąć samoświadomość.

Świadomość ogółu trwa od zawsze. Jeśli nie jest manipulowana to jest
naturalna. Owszem, zmienia się z czasem. Niektóre jej aspekty się
pogłębiają a niektóre zanikają - bo można sobie różnie wyobrażać świat. Zaś
przyjmowanie dogmatów wpajanych ludziom poprzez globalistów to upadek
świadomości, wpajający nas w niewolniczą mentalność.

> [...]
> człowieczeństwu. Najpierw było zezwierzęcenie a dopiero później przychodzi
> człowieczeństwo. Nasz świadomośc rozwija się wraz z rozwojem sił

Nadal mylisz ŚWIADOMOŚĆ z TREŚCIAMI ŚWIADOMOŚCI. Ludzka świadomość jest
rzeczą naturalną, tak samo jak wątroba czy nos. To po prostu zdolność
odbierania całej gamy przeróżnych doznań, wraz z drugorzędną zdolnością ich
interpretowania.

Interpretacje bywają przeróżne. Stanowią po prostu różne ujęcia. Np., jak
było z ewolucją to nie fakt, lecz teoria. Podobnie zresztą jest z historią,
którą znasz tylko częściowo i wybiórczo. Jedyne absolutne i niezaprzeczalne
FAKTY to twoje własne, indywidualne odczucia - przed dokonywaniem ich
wtórnych interpretacji.

Zwierzę człowieka imitować nie potrafi, ale człowiek potrafi identyfikować
się ze wszystkim, dlatego może również imitować zwierzę. Jeśli np. tak jak
tutejszy biedny_idiota Maciuś podejmiesz taką decyzję, chcąc utożsamiać się
ze zwierzęciem, to będziesz po prostu zmierzać w tym kierunku i rzeczywiście
się nim staniesz. W ten sposób wspomożesz globalny SYSTEM, który usilnie
wpaja ludziom taki model - bo chce nimi dyrygować tak jak krótkowzroczną
trzodą bydła.

> To zależy od tego jak bardzo zaangażujemy się w uświadamianie ludzkości, a
> tego procesu nie można przeskoczyć strzelając palcami. :)

Wstrzymaj się od 'uświadamiania ludzkości'. Ludzkość sama się uświadomi gdy
tylko przestanie podlegać notorycznym naciskom i wróci do naturalnego stanu.
Nie tak dawno temu ludzkość 'uświadamiali' komuniści, bo byli podobnie jak
ty oszołomieni propagandą. Wydawało im się, że posiadają w pełni słuszną,
naukowo potwierdzoną wiedzę. Potem zaś, pod pretekstem równości i
sprawiedliwości, wykończyli SETKI MILIONÓW ludzi. Nie masz prawa wciskać
innym jakichś wybiórczych teorii, w które sam święcie wierzysz.

> Wszyscy temu procesowi uswiadamiania podlegamy ale nie wszyscy zdążą
> osiągnąć stan pełnej świadomości przed swoją śmiercią. I ci odejdą bo
> odejść muszą.

To nie ŚWIADOMOŚĆ, lecz DOGMAT, towarzyszu. ;-)

> Czyżbyś chciał wrócić do stanu pełnej nieświadomości ? :)

Wróciwszy do 'nieświadomości' w twoim rozumieniu, będziemy mogli opuścić
ograniczenia wynikające z wybiórczo wpajanych nam aspektów i brać pod uwagę
absolutnie wszystko - i oceniać wszystko od nowa, bez dogmatów lecz według
własnych ocen. A jeśli wyniknie z tego pewna tendencyjność, to wówczas
będzie można ustalić podejście prawdziwie demokratycznie, wynikające z
ludzkiej natury.

> [...]
> kształtować własne otoczenia, muszę dzielić się z nim swoimi
> przemysleniami gdyz to własnie czyni mnie człowiekiem. To odróżnia mnie

Właaaśnie, dziel się z innymi swoimi przemyśleniami. Nie zapominaj jednak,
że nawet wręcz przeciwne teorie są całkiem równorzędne. To fakt, że co do
pewnych praktycznych umiejętności można być lepszym albo gorszym. Jednakże,
błędem jest domniemanie, że wynika z tego cokolwiek odnośnie stojących za
tym szerszych teorii. Te ostatnie są jednakowo nieweryfikowalne, a więc
stanowią nic więcej jak WIARĘ. Własną wiarą można się oczywiście z innymi
dzielić, ale nie należy nikomu jej wpajać na siłę.

> [...]
> rytuały sposobem na przekazywanie w sposób uproszczony tej wiedzy, którą

Absolutna zgoda co do celu rytuałów - na tym właśnie polega realizacja
wyborów wolnej woli i utrzymywanie obranych wartości. Z tym, że 'panowanie
nad otoczeniem' to tylko próba aby pogłębiać obrany stan świadomości (rodzaj
optymalnego szczęścia). Nad otoczeniem można panować tylko cząstkowo,
dlatego cel nigdy nie zostaje całkowicie zrealizowany. Pamiętaj, że
otoczenie to przecież rozpościerająca się we wszystkich kierunkach
NIESKOŃCZONOŚĆ. Tylko otępiały umysł może utożsamiać dostępny mu wymiar
lokalny z CAŁYM otoczeniem.

> Czy wystarczą wyłącznie przemyślenia, bez DOŚWIADCZENIA ?

Dogłębne odczucia to nie przemyślenia lecz właśnie DOŚWIADCZENIA.
Doświadczeniem co do podstawowych wartości wbudowanych w naszą naturę jest
codzienność w normalnych warunkach. Jeśli nikt nie zakłóca ci koncentracji
to będziesz w stanie dokonać własnej medytacji oraz kontemplacji,
ustanawiając jednoznacznie co jest czym, i co się naprawdę liczy.

Niestety, żyjąc w obecnych warunkach, jesteś pod tym względem podupadły, bo
nie potrafisz się odpowiednio koncentrować. Skoro nie jesteś w stanie
dokonywać własnych ocen, to bezkrytycznie przyjmujesz dogmaty sugerowanie ci
przez innych. Elity świetnie o tym wiedzą i dlatego celowo ustanawiają
warunki społeczne, które cię determinują.

> [...]
> przetrwania gatunku, który sam zagraża swojemu bytowaniu. Gdzie tkwi błąd

One byłyby całkowicie wystarczające dla przetrwania gatunku. Gatunek staje
się zagrożony dlatego, że w wyniku ingerencji wrogich gatunkowi elit,
ludzkość nie wdaje się we własne analizy oraz oceny, lecz tylko przyswaja
tezy wielkich kapłanów (naukowatych 'ekspertów'), którzy służą elitom. Błąd
tkwi właśnie tu.

> Czy nie brakuje jakiegoś zasadniczego elementu w układance
> autoanalitycznej ? Czy nie brakuje w niej DOŚWIADCZENIA, które
> uzupełniłoby analizę o element syntezy ?

Autoanaliza jest rzeczą samoczynną i spontaniczną, wbudowana w ludzką
naturę. Po prostu nie należy jej zakłócać. Oczywiście można oraz należy ją
wspierać, wprowadzać w powszechne nawyki, jak i również standaryzować
sposoby komunikowania się na jej temat - ale bez wpajania nikomu żadnych
odgórnych tez.

> Czy można zakazać cokolwiek człowiekowi,. który ze swej natury jest dobry
> ? Czy człowiek dobry może zrobić cokolwiek złego ? Czy można obciążyć
> poczuciem winy dziecko, które domaga się swego pierwszego DOŚWIADCZENIA ?

Oczywiście że nie. Nie należy zakazywać ani nakazywać nikomu czegokolwiek,
jeśli dany ktoś pragnie wnikać w prawdziwie uniwersalne wartości. Problem
polega zaś na tym, że niektórzy powołują się na takie wartości, choć
naprawdę zależy im tylko na osiągnięciu kontroli nad innymi.

> Albo ludzie nieświadomi, którzy dzięki tabu nieuświadomienia sprawują
> władzę nad innymi nieświadomymi.

Tak, tacy też mogą istnieć, jako nieświadome narzędzia, wykreowane przez
globalistycznych wrogów ludzkości.

> [...]
> dostrzegasz sprzeczności - jak można sie rozwijać skoro coś
> (tradycja)zostało raz obrane i nie można go podważać ?

Sprzeczności nie ma, bo jest dualizm. Pewne nadrzędne, uniwersalne czyli
ostateczne prawdy są niezmienne. Aby nie dryfować chaotycznie i bezwiednie,
ludzka postawa powinna się o nie opierać. Dlatego tradycyjne rytuały mają
sens. Zaś ustosunkowywanie się do zachodzących lokalnie przemian to wymiar
osobny. Tu nie ma niczego ostatecznego, wobec czego nadal trwa ewolucja
czyli dostosowywanie się do zmian.

> [...]
> włącznie. Czy taka tradycja powinna być podtrzymywana ? Czy zakaz powinien
> być podtrzymany czy tez powinien byc zniesiony ?

Zakazu nie ma. Gdyby był zakaz seksualny to nie byłoby rozmnażania.
Seksualne postawy są ogólnie jednakowe we wszystkich kulturach i
cywilizacjach (choć wywrotowcy próbują kłaść nacisk tylko na drobne różnice
oraz wyolbrzymiać je).

Ogólnoludzkie postawy seksualne świadczą o naturalnym podejściu ludzkości do
seksu. Seks jest wspaniały, bardzo dobrze że istnieje. Jest jednak
uzależniającym nas emocjonalnie potencjałem, wobec czego wyewoluował jako
rzecz prywatna i intymna.

Zaś czynienie zeń najwyższego priorytetu to wielka głupota. Wynik byłby
taki, że człowiek nie posiadałby poza seksem żadnych innych celów. A więc
popadałby w zezwierzęcenie, bo seks to jednak zwierzęcy instynkt rozrodczy.

Dominujące nas elity propagują obecnie przesadny seksualizm w celu rozbicia
rodzin, czyli odwiecznych struktur społecznych, które stanowią podstawę dla
utrzymywania społeczeństw.

> [...]
> przeciwnym wypadku grozi nam unicestwienie spowodowane najciemniejszymi
> siłami ukrytymi w zbiorowej nieswiadomości ludzkości.

To jest najciemniejszy, ukryty w zbiorowej nieświadomości argument.
Seksualizm istniejący tradycyjnie i odwiecznie niczego nie unicestwia, lecz
tworzy dalsze pokolenia. Należy go po prostu pozostawić w spokoju.

> [...]
> wyjasniając zjawiska, które jeszcze kilkadziesiąt lat temu były nie do
> objasnienia. Wiedza a nie religijny rytuał jest uniwersalną prawdą.

Nie, żadna nauka nic takiego nie potwierdza. To tylko powołująca się o nauką
propaganda, w celu zezwierzęcenia ludzkości. Tylko zezwierzęcony człowiek,
istniejący bez żadnej wizji rzeczywistości, może koncentrować się wyłącznie
na seksualnych wybrykach.

> Zgadzam sie z tym całkowicie.

> Może więc warto zastanowić sie dlaczego obecnie dochodzi do takiej
> eskalacji w dążeniu do dominacji.

Elity, jako odgórnie rządząca finansjera, mogą manipulować nauką, techniką i
mediami. Dlatego uważają, że tym razem uda się im zapanować nad światem.

> A jednak przyśpieszanie uświadamiania kogoś, wyrywanie go z błogiej
> nieświadomości to swoista przemoc. :)

Perspektywa którą chcesz ludziom wpajać to nie uświadamianie, lecz
propaganda. Nie głosisz żadnych nadrzędnych, racji - to tylko specjalne
sposoby rozumowania, kierujące masy ku poddaństwu.

> Ale nie wszyscy są skłonni łamać zakazy mimo iz istotnie wszyscy jesteśmy
> jednością.

Wielkie połacie ludzkich populacji są już otumanione. Wierzą, że inni to
'eksperci' których należy się słuchać i dlatego nie ustosunkowują się do
rzeczywistości samodzielnie. To po prostu niewolnicza mentalność, którą
elity pragną pogłębiać i rozpowszechniać.

> Sama kontemolacja bez doswiadczenia nie wystarczy doóty, dopóki
> funkcjonuje zakaz myślenia i łamania dogmatów.

Zakazy znacznie łatwiej jest odrzucać niż podstępne sugestie, sprytnie
wpajane w psychikę. Te ostatnie uznajesz za własne wnioski, ale tylko
dlatego, że nie potrafisz myśleć samodzielnie.

> [...]
> prawdziwe zostanie zaakceptowane,jeżeli nie jest prawdziwe zostanie
> odrzucone. To jest siła ludzkiego Umysłu.

Proces uświadamiania niech trwa ile trzeba. Warunki muszą być odpowiednie
aby proces trwał bez ingerencji. Jeśli tak jest, to wcześniej czy później
wszyscy dochodzą do takich samych wniosków odnośnie najbardziej
elementarnych podstaw rzeczywistości. Nie zawsze potrafią się o tym łatwo
komunikować, bo wewnętrznie odbierane olśnienia mogą być różnie wyrażane.
Ale z czasem to też jest do skorygowania poprzez 'duchowość dialektyczną'.
;-)

> j.w.

> Ale ten system został zbudowany na głoszeniu wybranych fragmentów Biblii.
> Biblia jest wykorzystywana do zniewalania ludzi mimo iz zawiera również
> prawdy uniwersalne.

Biada więc tym, którzy przewrotnie interpretują Biblię. Przeczytałeś już
'Jabłko z drzewa mądrości - czyli zło i dobro na opak', prawda?

> Może więc nadszedł czas aby ujawnić mechanizm, który powodował i powoduje,
> iz wszyscy nawzajem dążymy do podporządkowania sobie wszystkich
> pozostałych. Dlaczego tak postępujemy ? Jeszcze raz pytanie DLACZEGO ?

Nie, nie wszyscy, ale głównie ci, którzy są w najwyższych sferach
hierarchii. A dlaczego? Dlatego że wierzą w zwierzęcą konkurencyjność i
utożsamiają się z nią, zamiast miłowania bliźnich. To koncentracja lokalna
i krótkowzroczność w odniesieniu do ostatecznych prawd.

> Czy mogę pozostawić nieświadomych samym sobie aby zniszczyli Życie wraz ze
> mną ? To jest dialektyczny przymus aby ich uświadomić. :)

Wiadomo, że bronić się zawsze trzeba. Z tym, że jesteśmy niszczeni
odgórnie, a nie oddolnie. A odgórnych elit o niczym nie przekonasz, bo one
koncentrują się TYLKO na dominacji wszystkich pozostałych.

> A co powiesz na rozwiązanie kiedy ostateczna Prawda wypływa sama bez
> dokonywania jakichkolwiek założen ?

Ostateczną PRAWDĄ dostępną człowiekowi jest fakt, że PEŁNA PRAWDA jest nam w
obecnym stadium (za życia) niedostępna. Nad wszystkimi więc króluje
ostateczna NIEWIEDZA co do najszerszych fundamentów rzeczywistości,
warunkujących empiryczny wymiar, dostępny naszemu poznaniu.

Nasza wolność polega na tym, że tworzymy otaczający nas wymiar lokalny oraz
uzależnioną odeń własną świadomość na podstawie dowolnych założeń.
Oczywiście z czasem wynikają z tego konsekwencje, więc jeśli założenia nie
były odpowiednie, to nasz model ulega rozpadowi.

Jeśli posiadasz najbardziej zaawansowaną wiedzę, to zdajesz sobie sprawę, że
absolutnie wszystkie ludzkie ujęcia opierają się o ZAŁOŻENIA. Dlatego
MĄDROŚCIĄ jest świadomy wybór takich założeń, które nas utwierdzają - a nie
takich, które nas negują i umniejszają. Dlatego więc należy identyfikować
się z nieznaną nam bezpośrednio podstawą wszechbytu.

> Dlaczego zakładasz, że Prawda o życiu jest nam niedostępna ?

Nie zakładam nic takiego o takich czy innych stylach życia, lecz o naturze
świadomości oraz o ostatecznych podstawach rzeczywistości, które warunkują
wszystko co jest dostępne ludzkiemu poznaniu. Nasza zdolność pojmowania
rzeczywistości jest ZAWSZE skończona a więc ograniczona, zaś poza nią ZAWSZE
pozostaje niedostępny nam szerszy wymiar, czyli NIESKOŃCZONOŚĆ.

Rezultat jest taki, że wszystko co znamy empirycznie opiera się o nieznane
dalsze podstawy. Każda interpretacja to tylko teoria, jedna z nieskończenie
wielu, niczego nie przesądzająca w sensie ostatecznym. W ostateczności nic
nie jest wykluczone ani potwierdzone, a więc we wszechbycie jest nam
dostępny pełen nieskończony potencjał. I to jest właśnie nasza WOLNOŚĆ.

> Czy może byc dostępna tylko Bytowi stojącemu poza Człowiekiem, który to
> Byt przemycasz do naszej rozmowy ?

Tak, człowiek zna tylko wymiar lokalny - a jego podstawy to nic innego jak
domniemania, czyli WIARA.

> Czy tym Bytem nie moze być Człowiek ?

Za życia zdecydowanie nie.

> Czy boisz się takiej ostateczności ?

Osobiście nie, bo identyfikuję się z Nią. Innym też próbuje to sugerować.
Wszyscy jesteśmy elementami JEDNEJ CAŁOŚCI.

> [...]
> Czy niewolnik moze działać w interesie własnym ? Czy może na przykład dbać

Uzależnienia zawsze istnieją w ograniczającym nas fizycznym wymiarze - w
większym lub mniejszym stopniu. Wolna wola to jednak podejmowanie decyzji
aby podążać w świadomie obranych kierunkach.

> Ostatecznej Prawdy o czym ?

O WSZYSTKIM!

> [...]
> Doswiadczeniu. Już jako dorosłemu osobnikowi zmienił się moj paradygmat
> wychowawczy i uważam, że posiadłem prawdziwą Wiedzę o potrzebach

Oby! Na takiej podstawie wszyscy rodzice mogą jednak podejmować własne
decyzje. Zaś masturbacja dzieciątek od najmłodszych lat to narzucanie im
seksualnego nałogu, w związku z którym nie wykazują już żadnego
zainteresowania światem, lecz tylko wdają się odruchowo w seksualne
igraszki, aby zapełnić sobie nimi każdą wolną chwilę - i tak rosną. To
wspaniały sposób na neutralizowanie społeczeństw.

Miej na uwadze, że SYSTEM obecnie wpaja społeczeństwom doktrynę propagowania
powszechnego seksualizmu, aby obalić tradycyjne rodziny, które od zarania
dziejów podtrzymują zdrowe, niezależne społeczeństwa.

> A czy dzielenie się z innymi Wiedza, którą się posiadło uważasz za
> wykolejenie i realizację własnych upodoban ?

To zależy. Otwarte dyskusje są zupełnie w porządku. Zaś wytrawne wpajanie
masom w podświadomość pewnych wybiórczych skojarzeń to już całkiem inna
kategoria. Jeszcze gorzej jest co do odgórnych manipulacji społecznych
warunków, aby zmieniać ludzkie poglądy.

> Bo był i nadal jest niewolnikiem własnej nieświadomości i ograniczeń
> przez nia narzuconych. Akceptowanie zakazu do zgoda na dobrowolna
> dewastację organizmu. I zarazem ograniczanie własnej wszechmocy.

W pewnym bardzo abstrakcyjnym sensie tak - ale nie w związku z tym, co masz
tu akurat na myśli. Cóż, człowiek jest istota świadomą, uwięziona w
fizycznych ograniczeniach. Wszechmocy nie posiada. Taka jest nasza natura
w obecnym stadium. Na dalszą metę to jest do zwalczenia, jeśli będziesz
potrafił identyfikować się wyłącznie ze świadomością - ale na pewno nie
dojdzie do tego za życia, w społecznych środowiskach.

> W sam raz na pl.psychologię. :)

Przeróżne rytuały teoretycznie mogą prowadzić do tego samego celu - z tym,
że ustanowiony rytuał powinien nadal trwać, bo wprowadzanie innych to tylko
pretekst aby osłabiać i utrącać ustanowioną już metodę.

> Czyżby ? Czy nie następują przemiany naszej świadomości ?

Oczywiście że treści świadomości mogą się zmieniać, ale świadomość jako taka
wiecznie opiera się o pewną niezmienną podstawę. Choć świadomość często
potrafi się koncentrować na głupawych bzdetach, to nadrzędne prawdy które ją
warunkują trwają nadal. Choć esencjonalne zasady bywają nieuznawane, to
jednak istnieją niezmiennie. Dlatego też mówię, że nasz ludzki stan, w
odniesieniu do najszerszej skali wszechbytu, trwa wiecznie.

> A komu służą dotychczasowe "esencjonalne zasady" ? Czy nie wybrańcom,
> którzy te zasady ustanowili i je kultywuja ?

Esencjonalna zasada, jedna jedyna stanowiąca podstawę
rzeczywistości/świadomości, służy wszystkim w celu wszelkich ustaleń - bez
względu na to czy jest uznawana przez niektórych czy też nie.

> A czy należy się takim krótkowzrocznym poddawać ?

Zdecydowanie nie - jeśli nikomu się nie poddajesz i jeśli nikt ci nie
zagłusza wewnętrznie przejawiających się uniwersalnych praw, to sam wiesz co
się liczy i ku czemu należy dążyć.

> Ależ one nie tylko to przekazuja z pokolenia na pokolenie. Przede
> wszystkim ćwicza swe następczynie w procederze małżeńskiej prostytucji.
> Matki ucza córki jak się prostytuować w związku z "oblubiencem".

Feminiści wpajają kobietom, aby nie ufały mężczyznom. Zaś ty wpajasz
mężczyznom, aby nie ufali kobietom. A więc tak jak feminiści, podżegasz
konflikty obydwu płci. Czy wiesz komu służysz?

> Kobieta poniżając mężczyznę poniża również sama siebie.

Kobiety i mężczyźni powinni się wzajemnie wspierać i szanować. Tylko w ten
sposób powstają rodziny, tworzące dalsze pokolenia prawdziwie ludzkiego
pokroju.

> [...]
> bytowania, a więc nie mogę dopuścić do tego by mnie zniszczyli. Musze sie
> bronić przed zagładą i dlatego będę uświadamiał nawet tych, którzy tego

1. Mówiłeś o stosowaniu przemocy, a nie o uświadamianiu. Nie przekręcaj więc
teraz.

2. Odnośnie uświadamiania, twoja propaganda i tak nie poszerza niczyjej
świadomości. W tym celu nie wpaja się ludziom doktryn, lecz ułatwia im
dokonywania dogłębnych samoanaliz - bez żadnych zakłóceń ani wstępnych
ideologii. Dopiero wtórnie, po osiągnięciu w ten sposób dostępu do
uniwersalnych prawd, ludzie mogą formalizować przejawiające się im
oczywistości. Tak właśnie powstają autentyczne religie, choć w
nieprzychylnych okolicznościach z czasem i one mogą ulegać wypaczeniom.

3. Zniszczą cię ci, którzy dyrygują tobą, czyli twoje elity. Im i tak
niczego nie wpoisz do łbów. Broń się więc przed nimi.

> Więc czas najwyższy aby ich... uswiadomić. :)

Spróbuj, czemu nie!

> Jestem pewien, ze Prawda która się dzielę z publicznościa ochroni mnie
> przed zagładą.

Ta doktryna to tylko jedna z prawd, a więc wybiórcza teoria, której
prawdziwym celem jest osłabianie społeczeństw, według planu Iluminatów.
Spróbuj 'dzielić' się swoimi przekonaniami z tymi co ci płacą, a nie z
publicznością.

> Dzięki za ciepłe słowo. Z wzajemnością.

Ukłony,

60. Data: 2013-06-22 15:51:04

Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AW" napisał w wiadomości grup

> [...]
|rzeczą naturalną, tak samo jak wątroba czy nos. To po prostu zdolność
|odbierania całej gamy przeróżnych doznań, wraz z drugorzędną zdolnością ich

Jak zwykle, pieprzysz od rzeczy, i o ile nie warto Ci niczego tłumaczyć,
to można prostować. Umiejętność interpretacji nie jest drugorzędna.
To ona odróżnia człowieka od zwierząt, które odbiorem doznań też
dysponują. I nie jest naturalna.

ATOMU!
Wprowadzenie do rzeczywistości
Glutaminian a psychoza schizofreniczna
Polskie Belbury
Bardzo nietypowe, bo aż poczwórne tornado, niespodziewanie otoczyło łowców burz odcinając im drogę