Re: Obywatele mają prawo bronić się przed neofaszyzmem

Subject: Re: Obywatele mają prawo bronić się przed neofaszyzmem
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Trybun <c...@j...ru>
Date: Sat, 16 Mar 2019 12:35:08 +0100

W dniu 2019-03-15 o 17:07, Kviat pisze:

> No debil.
> Przecież masz jeden z przykładów u góry: "śmierć pedałom".

Naprawdę nawoływali ciebie - " wyjdź pietia z domu i zabij pedała"?

> "śmierć pedałom"
> Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

Życzenie śmierci to nie nawoływanie do zabijania.

> [...]
> że chroni. I tak samo jest teraz. Faszyści drą ryja "śmierć pedałom"
> itp., a ty (kolejny raz...) twierdzisz, że nie nawołują do nienawiści
> i zakazywanie faszystom demonstracji, to łamanie wolności słowa.
>
> Jeżeli "śmierć pedałom" dla ciebie nie jest nawoływaniem do
> nienawiści, to znaczy, że jesteś debilem.
> Jest nawet gorzej. Oni drą ryja "śmierć pedałom", a ty twierdzisz, że
> nie drą ryja "śmierć pedałom" (tak samo jak z ochranianiem pedofilów
> przez kościół). Nie dość, że jesteś debilem, to do tego nie dociera do

Kościół nie ma immunitetu aby się za nim chować. Ile bęcwale jeszcze
razy mam ci to mówić. te twoje przykłady to tylko dowody na to że aparat
ścigania jest niewydolny i nie spełnia dobrze swoich obowiązków.