Ochojniki

1. Data: 2000-03-15 13:38:06

Temat: Ochojniki
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pryskanie Fastac-iem w marcu przy temperaturze w dzień powyżek 12 st.C!

A gdzie można nabyć Promanal - u mnie oczywiście w sklepie nie słyszeli?

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2000-03-15 15:39:30

Temat: Re: Ochojniki
Od: Gala <g...@m...sggw.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja nie wiem

Wiadomość napisana przez: basia:

3. Data: 2000-03-16 20:56:27

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pryskanie Fastac-iem w marcu przy temperaturze w dzień powyżek 12 st.C!
>
> A gdzie można nabyć Promanal - u mnie oczywiście w sklepie nie słyszeli?

A "galsy" usunęłaś? Najlepiej z sąsiadami (ja mam takich "hodowców", którzy
myślą, że to są szyszki).
Pozdrawiam, jerz.

4. Data: 2000-03-17 08:23:12

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A "galsy"
to z pośpiechu, powinno być "galasy", na przeprosiny super zdjęcia dla tych
co nie widzieli
http://www.ogrodnik.pl/choroby/choroby_03_09.asp

Pozdrawiam, jerz.

5. Data: 2000-03-20 10:12:52

Temat: Odp: Ochojniki
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jerz <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8arhqi$p96$...@s...icm.edu.pl...

> A "galsy" usunęłaś? Najlepiej z sąsiadami (ja mam takich "hodowców",
którzy
> myślą, że to są szyszki).

Galasy usuwam do wysokości, do której jest to możliwe. Włażenie na świerka
po drabinie do przyjemności nie należy - kłuje! :)
Pozdrawiam, Basia.

pH-metry
Odp: Strelicja
Odp: brzoskwinie