Oczy - pływanie

1. Data: 2003-08-10 18:12:51

Temat: Oczy - pływanie
Od: "TomeN" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam pytanie: czy pływanie z "otwartymi" w wodzie oczami (basen, woda
morska) jest bezpieczne (naturalne) dla oczu?

Pozdrawiam

T.

2. Data: 2003-08-10 20:00:42

Temat: Re: Oczy - pływanie
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TomeN" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Mam pytanie: czy pływanie z "otwartymi" w wodzie oczami (basen, woda
> morska) jest bezpieczne (naturalne) dla oczu?

Naturalne? - tak. Bezpieczne?- nieszczegolnie. Ani bakterie, ktorych pelno w
basenach, ani sol wody morskiej oraz rowniez bakterie nie dzialaja na oczy
dobrze.

casus

3. Data: 2003-08-10 21:04:10

Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bh6893$1l6$...@i...gazeta.pl,
casus <c...@g...pl>:
> [...]

> Naturalne? - tak. Bezpieczne?- nieszczegolnie. Ani bakterie, ktorych
> pelno w basenach, ani sol wody morskiej oraz rowniez bakterie nie

No i oczywiście jeszcze inne potencjalnie groźne drobnoustroje (oprócz
bakterii) bytują sobie w wodzie (dostałeś już Okulistykę 2/2003? :)).

Mniej naturalnie ale bezpieczniej jest w dobrych okularach pływackich.

--
Robert

4. Data: 2003-08-10 21:47:59

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bakterii) bytują sobie w wodzie (dostałeś już Okulistykę 2/2003? :)).
>
> Mniej naturalnie ale bezpieczniej jest w dobrych okularach pływackich.

:-))))))

casus

5. Data: 2003-08-12 20:24:04

Od: "Doxent" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TomeN" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Mam pytanie: czy pływanie z "otwartymi" w wodzie oczami (basen, woda
> morska) jest bezpieczne (naturalne) dla oczu?

o ile wogole cokolwiek widac. Ja w wodzie nie umiem patrzyc zwlaszcza
morskiej (syf blee)
moze dlatego nie umiem plywac.

6. Data: 2003-08-12 20:29:42

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Doxent" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "TomeN" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> o ile wogole cokolwiek widac. Ja w wodzie nie umiem patrzyc zwlaszcza
> morskiej (syf blee)
> moze dlatego nie umiem plywac.

Sorki, ale piszesz nie na temat. Twoje problemy plywackie to chyba na inna
grupe...?

casus

7. Data: 2003-08-12 20:42:20

Od: "Doxent" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Doxent" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> Sorki, ale piszesz nie na temat. Twoje problemy plywackie to chyba na inna
> grupe...?

problem w tym ze patrzac przez wode nic nie widac.

8. Data: 2003-08-13 08:48:59

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> problem w tym ze patrzac przez wode nic nie widac.

Problem w tym, ze jest to grupa medyczna a nie o zabrudzeniach wody
morskiej. Dalej nie lapiesz, ze piszesz nie na temat?

casus

Przepraszam- dot.info@skupin.pl
fluoxetyna
info@skupin.pl