Oczy - zabieg w Witkowicach

1. Data: 2002-03-02 15:59:15

Temat: Oczy - zabieg w Witkowicach
Od: "tadeusz" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Operacyjne leczenie zeza w Witkowicach.
Mój szkrab ma wyznaczony termin zabiegu na 19 marca
Kto podzieli się wrażeniami / opiniami / i szczegółami z pobytu i tymi po.
Dzięki.
Tadeusz
Odpowiedzi pls na priv : t...@k...net.pl

2. Data: 2002-03-02 23:43:04

Temat: Re: Oczy - zabieg w Witkowicach
Od: "irq19" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

heh moja matka tam operuje, moze to wlasnie u niej :-))) jesli przypadkiem
tak to nie masz sie co martwic to porzadny fachowiec, mi tez patrzydelka
naprawiala i jeszcze widze :-)) , choc to cie pewnie nie przekona. Tak
powaznie, zarcie tez slyszalem ze kiepskie, ale poziom leczenia jak
najbardziej oki.

3. Data: 2002-03-03 17:33:44

Temat: Odp: Oczy - zabieg w Witkowicach
Od: "tadeusz" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za słowa pokrzepienia.
Czy zabieg jest uciązliwy dla dziecka ?

Tadeusz

4. Data: 2002-03-04 22:44:20

Od: "irq19" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tylko troche strachu jesli juz, ale bolu nie czuje sie nic a nic, poza tym
samo przebywanie z innymi dziecmi na oddziale moze dac twojemu maluchowi
duzo radosci. W kazdym razie nie ma sie o co martwic.

Zez - zabieg w Witkowicach
merida-pytanie
szewska {lejkowata} klatka piersiowa
szewska (lejkowata) klatka piersiowa
NOWA STRONA DLA OSOB CHORUJACYCH NA ASTME I ALERGIE