Oczyszczanie organizmu z toksyn

1. Data: 2006-03-14 15:31:11

Temat: Oczyszczanie organizmu z toksyn
Od: "PIOTR" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam czy jest jakas naturalna dobra metoda oczyszczania organizmu z toksyn
zalecana przez lekaży

2. Data: 2006-03-14 21:45:32

Temat: Re: Oczyszczanie organizmu z toksyn
Od: "BlackMoon" <l...@n...pl.> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PIOTR" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam czy jest jakas naturalna dobra metoda oczyszczania organizmu z
> toksyn zalecana przez lekaży

Dodrze trafiłeś!!!
Tu sami "lekaże" i to po AM do tego z pretensiami zarobkowymi.......

co do oczyszczenia organizmu to najlepsza kilkudniowa głodówka z duzą
iloscią wody (czystej, niegazowanej) na początek 2-4 dni do tego sauna 2, 3
x w tygodniu

ja sam stosuję ABSOLUTNĄ głodówkę od 8 do 14 dni 3 x w roku

pzdr

__
lm

3. Data: 2006-03-15 12:05:19

Od: "Zalek" <z...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

"PIOTR" <e...@w...pl> wrote in message
> Witam czy jest jakas naturalna dobra metoda oczyszczania organizmu z
> toksyn zalecana przez lekaży

ja zdecydowanie polecalbym lymph drainage.
Nie znam bardziej naturalnej metody.

pzdr
slawek cyprian

4. Data: 2006-03-17 08:44:00

Od: "Sebastian Biały" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zalek" <z...@y...co.uk> napisał w wiadomości

> "PIOTR" <e...@w...pl> wrote in message
>
> ja zdecydowanie polecalbym lymph drainage.
> Nie znam bardziej naturalnej metody.
>
> pzdr
> slawek cyprian

Witam!
Moim skromnym zdaniem to bzdura!
Lymphdrainage - czyli drenaż limfatyczny - istotnie - może ma jakieś
działanie oczyszczające, ale chodzi tu głównie o "oczyszczenie"/usunięcie/
przestrzeni międzykomórkowej z białek długołańcuchowych, które są za długie
by mogły być zresorbowane do układu krwionośnego, a zalegając w przestrzeni
międzykomórkowej zarówno powodują obrzęk (gdyż są hydrofilne), jaki wywołują
nadmierną proliferację tkanki łącznej (zwłóknienia), w wyniku czego
otrzymuje się obrzęknięte, pogrubiałe kończyny.
Te długołańcuchowe białka>to nie to samo co toksyny (choć toksyny też pewno
zawierają jakieś białka, bo białko jest przecież podstawowym materiałem
budulcowym wszystkiego).
Drenaż limfatyczny stosujemy wyłącznie przy obrzękachi to w zasadzie ma on
sens jedynie przy obrzękach limfatycznych wywołanych niewydolnością
mechanizcną naczyń limfatycznych (przy obrzękach tzw odsercowych - gdy
naczynia limf. są OK, lecz jest zbyt mały odbiór krwi z włośnicze, dając
zbyt dużą podaż płynów w przestrzeni międzykomórkowej) nie ma wiąkszego
zastosowania.
Oczyszczenie organizmu z toksyn, będących efektem (często wadliwej)
przemiany materii, musi się odbywać inaczej.
Pozdrawiam - SEbastian

Kanałowe na "żywca"?
przeciwciała jądrowe
USG watroby - opis