Oczyszczanie organizmu z toksyn

1. Data: 2001-10-29 11:07:11

Temat: Oczyszczanie organizmu z toksyn
Od: "Ash" <p...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uslyszalem ostatnio od osoby na ktorej bardzo mi zalezy, ze chce
sprobowac zaslyszanej od znajomego diety oczyszczajacej organizm. Ma to
polegac na piciu (normalne posilki pozostaja bez zmian) w kolejne dni soku z
5, 10, 15, 20, 25, 20, 15, 10 i 5 cytryn (w sumi przez 9 dni). Czy cos
takiego naprawde ma szanse oczyscic organizm ze zgromadzonych toksyn. Jaki
wplyw na organizm moze miec taka duza ilosc witamin (cytryny ponoc maja ich
duzo). Z gory ziekuje za odpowiedz.

-
Ash - Andrychów k.Bielska-Białej

2. Data: 2001-10-29 11:26:49

Temat: Re: Oczyszczanie organizmu z toksyn
Od: "k" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ash" <p...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wplyw na organizm moze miec taka duza ilosc witamin (cytryny ponoc maja

IMHO bzdura. Powiedz tej bliskiej osobie zeby sobie przeczytala dowolny
podrecznik z biochemii...

3. Data: 2001-10-30 10:40:31

Od: Dobrusia <d...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ash napisa?:

> [...]
> wplyw na organizm moze miec taka duza ilosc witamin (cytryny ponoc maja ich

To z ksi??ki Tombaka, ta kuracja cytrynowa.
Ale mo?e spróbowaae czegoœ starszego?
Prawie ka?dy z poradników "paramedycznych" zawiera
wskazówki jak oczyszczaae organizm. Nie wszyscy
autorzy nazywaj? zanieczyszczenia toksynami.
Ju? s?ynny Norman Walker, lekarz zza oceanu, który
do?y? 116 lat, pokaza?, jak du?o w naszych flakach
gromadzi si? zanieczyszcze?. S? one nie do ruszenia
przy normalnym trybie jedzenia i poruszania si?.
A swoje robi?, fermentuj? i nie tylko. Hodujemy w
sobie mnóstwo rozmaitych stworzonek, których odchody
wch?ania nasz organizm, a s? te odchody cz?sto
szkodliwe dla nas.

Pomys? Walkera, ?eby regularnie p?ukaae sobie jelita,
nie by? nowy, w szpitalach rosyjskich, czy
austriackich (poczytaj Szwejka) stosowano to rutynowo,
tak? g??bsz? lewatyw?.

Pisze te? o tym Micha? Tombak, biolog rosyjski
osiad?y ostatnio w Polsce. Podaje on poza tym sposoby,
jak oczyszczaae organizm bez stresuj?cej lewatywy.
Uzasadnia on kuracj? cytrynow? argumentami z biochemii
wzi?tymi, ponoae sok cytrynowy szybko zamienia si?
w jakieœ cukry po?yteczne.

Napisz, jaki by? skutek kuracji.
Usuni?cie zanieczyszcze? z organizmu jest podobno
konieczne, jeœli ktoœ zamierza okresowo prowadziae
g?odówki, inaczej na pocz?tku g?odowania organizm
zacznie intensywniej wch?aniaae truj?ce zwi?zki
ze z?ogów jelitowych.

Dobroslawa

4. Data: 2001-11-04 11:05:48

Od: "M@ga" <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

No cóż, reakcja grupy okazała się raczej prześmiewcza. To przykre-zwłaszcza
jeżeli ktoś prosi o pomoc.

Oczyszczenie organizmu to element leczenia występujący w wielu systemach
leczenia.
Funkcjonuje nawet powiedzenie: bez oczyszczenia nie ma leczenia.
Mechanizmy przy tym wykorzystywane, nie zawsze dają się wytłumaczyć w
oparciu o podręcznik (np. Harpera, który jest podręcznikiem akademickim i
jako taki stanowi podstawę-ale nie ostateczną wyrocznię).

Wybór metody oczyszczenia (traktowany instrumentalnie, jako narzędzie),
powinien być dokonany przez leczącego, w zależności od potrzeb i możliwości
pacjenta.

Podmiotem oczyszczania bywają metale ciężkie i toksyczne (ołów, rtęć,
aluminium), nieprawidłowa flora bakteryjna jelita grubego, niesprecyzowane
bliżej toksyny(określane jako pozostałości np. prowadzonego przez lata
niedostosowanego do własnego metabolizmu sposobu odżywiania, palenia
papierosów...)

Metody - bardzo różne:

hydrocolon: czyli płukanie wodą jelita grubego, taka "lepsza" wersja
lewatywy (za "lepszą" wersję płaci się też "lepszą" cenę np. 300zł)

monodiety: cytryna, kapusta, grapefruit, kuracje surówkowe itp.

głodówki

zioła: np. kuracja oczyszczająca o.Szeligi

picie wody o zmienionych właściwościach biologicznych: jedyna metoda (o
udowodnionej skuteczności)na m.in. detoksykację w przypadku metali ciężkich:
ADR-4, technologia Grandera

Pozdrawiam
M@ga

5. Data: 2001-11-08 10:34:54

Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
:

nareszcie znalazlam: www.kulinaria.pl

Dieta oczyszczająca
Tę krótkotrwałą dietę możesz zastosować np. po świątecznym przejedzeniu, po
urlopie, kiedy często jada się nieregularnie i byle co, kiedy czujesz się
ociężały, zmęczony, ospały. Stosuj ją przez trzy dni (najlepiej wolne od nauki i
pracy). W tym czasie niewskazane jest palenie papierosów, picie kawy i herbaty,
a także używanie soli i cukru.

Pierwszy dzień
Godzina 9: szklanka niezbyt gorącej herbaty ziołowej, najlepiej zaparzonej ze
zmieszanych liści mięty, melisy i pokrzywy, osłodzona łyżeczką miodu.
Godzina 11:: szklanka soku z owoców lub warzyw (marchew + jabłko lub seler +
pomidory) lub każda inna kombinacja, byle nie z cytrusów.
Godzina 13 szklanka gorącego wywaru z włoszczyzny.
Godzina 16: szklanka herbaty ziołowej.
Godzina 19: szklanka soku z owoców lub warzyw.
Godzina 21: szklanka gorącego wywaru z włoszczyzny

Drugi dzień
Godzina 9: szklanka herbaty ziołowej osłodzonej miodem i pół jabłka (bardzo
starannie przeżuć). Dalej tak samo jak w pierwszym dniu.

Trzeci dzień
Godzina 9: 10 suszonych śliwek wymoczonych przez noc oraz szklanka przegotowanej
wody, w której moczyły się śliwki.
Godzina 11: szklanka soku z owoców i warzyw.
Godzina 13: surówka ze świeżych warzyw z odrobiną jogurtu.
Godzina 16: jabłko.
Godzina 19: szklanka soku z warzyw lub owoców.
Godzina 21: szklanka gorącego wywaru z włoszczyzny.

Efekty tej diety są przyjemne i natychmiastowe. Możesz zgubić około 2 kg wagi,
choć nie jest to dieta odchudzająca, lecz oczyszczająca organizm. Wyraźnie
poprawia się samopoczucie. Taki trzydniowy post jest wskazany dla każdego, kto
nie jest cukrzykiem, lub nie cierpi na chorobę wrzodową żołądka i dwunastnicy,
czy na dolegliwości nerek. W tym czasie można pić do woli wodę mineralną lub
źródlaną.
W czasie stosowania diety co najmniej dwa razy dziennie weź prysznic i częściej
niż zazwyczaj myj zęby, ponieważ na skórze i języku osadzają się odłożone w
organizmie trujące substancje (obłożony język i zmieniony, nieprzyjemny zapach
potu).

--
pozdr. {Wilma}
@@@

usunięcie migdałków
Bardzo ważne pytanie - dotyczy ginekologii.
szkla kontaktowe
USG kolana w Warszawie?
urolog - wroclaw