Oczyszczanie watroby

11. Data: 2005-11-22 10:47:09

Temat: Re: Oczyszczanie watroby
Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 22 Nov 2005 11:08:20 +0100, na pl.misc.dieta, WiRAHA napisał(a):

> czy to oznacza wg Ciebie, ze diety niskoweglowodanowe, z ktorych
> wiekszosc kcal pochodzi z tluszczy, pozbawione prod rafinowanych
> pomagaja oczyszczac watrobe?

Myślę, że coś w tym może być, bo to głównie rafinowane produkty
zanieczyszczają organizm, w tym i wątrobę. Jeśli sztuczną żywność w postaci
rafinowanej żywności (np. węglowodanów) zamienić na pochodzenia naturalnego
(choćby i tłuste rzeczy z diety optymalnej), to działają lepiej procesy
samooczyszczania organizmu. Moim zdaniem głównym czynnikiem poprawy zdrowia
jest właśnie przejście na produkty pochodzenia naturalnego, które zawsze
mają przewagę nad sztucznymi, nie ważne czy to pochodzenia roślinnego czy
zwierzęcego. Dlatego nawetnajlepsza margaryna, która jest produktem
całkowicie sztucznym zawsze będzie trująca, a wiejskie masło jest korzystne
dla zdrowia. Patrząc z drugiej strony, tłusty kabanos (także produkt mocno
przetworzony) jest szkodliwy dla zdrowia, natomiast owoce i warzywa są
korzystne.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

12. Data: 2005-11-22 14:24:10

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Trapez napisał(a):
> [...]
> mają przewagę nad sztucznymi, nie ważne czy to pochodzenia roślinnego czy

zgadzam sie.
ksiazka Spartan Health Regime by Ci sie spodobala

pozd
WiRAHA

13. Data: 2005-11-22 16:48:57

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Nov 2005 15:24:10 +0100, WiRAHA napisał(a):

> zgadzam sie.
> ksiazka Spartan Health Regime by Ci sie spodobala

Takie wnioski wyciągnąłem czytając głównie Małachowa.

14. Data: 2005-11-30 13:23:56

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 22 Nov 2005 15:24:10 +0100, na pl.misc.dieta, WiRAHA napisał(a):

> zgadzam sie.
> ksiazka Spartan Health Regime by Ci sie spodobala

A gdzie to można nabyć, ściągnąć, etc?

15. Data: 2006-02-11 21:33:54

Od: "Panna Right" <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kropek" <k...@a...pl> napisał:

> Kto ma i jakie doswiadczenia z oczyszczaniem watroby?
> Wlasnie zamierzam zrobic cos dobrego dla swojej watroby i wg przepisow M.
> Tombaka przejsc taka kuracje, troche jednak mam obawy co do pozniejszego
> samopoczucia :/
> Oliwa z oliwek+sok z cytryny :P bleee, ale co sie nie robi dla zdrowia
> :) piekna cera, blysk w oku, lepsza odpornosc na choroby, itp...

Haj,

Dopiero teraz się dokopałam do tego wątku, ale mam nadzieję, że jeszcze tu
zajrzysz.

Parę lat temu zafundowałam sobie wieczór z oliwą i cytryną (+ środki lekko
przeczyszczające).
Ponieważ nie znałam wtedy książek Huldy Clark, "pojechałam Tombakiem",
czyli dość hardkorowo - szklanka oliwy, szklanka soku z cytryny na pusty
żołądek. Całość wpompowałam w siebie w godzinę z kawałkiem i o ile na
początku było całkiem nieźle, to w połowie porcji zaczęłam się zastanawiać,
po co mi to wszystko i co będzie, jeśli wymięknę w pół drogi.
Patent z wąchaniem czosnku w trakcie popijania oliwy w ogóle u mnie się nie
sprawdził, zero ulgi. Niemniej przetrwałam, i to całe 3 razy (bo dokładnie
tyle razy zrobiłam sobie czyszczenie w odstępach 3 tygodniowych).

Jeśli mogę coś radzić, to po pierwsze - rób to w sobotę, bo następny dzień
nie należy do łatwych i dobrze jest posiedzieć w domu blisko toalety i
łóżka.
Po drugie, zajrzyj na strony www opisujące metodę dr Clark - jej receptura
wydaję się nieco mniej hardkorowa i jakby łatwiejsza. Po trzecie - zastosuj
sól gorzką, bardzo ładnie otwiera przewody żółciowe i ułatwia szybką
ewakuację kamieni i całego tego szlamu.

Poniżej stronki z istotnymi i przydatnymi wiadomościami nt. metody Huldy
Clark.

http://zap.intergate.ca/liver.html
http://www.drclark.net/info/liver.htm
http://www.curezone.com/cleanse/liver/
http://www.curezone.com/cleanse/liver/huldas_recipe.
asp

Jeśli jednak uważasz, że nie dasz rady, proponuję metodę dla
systematycznych zaproponowaną przez dr Dabrowską:
co rano przygotowujesz miksturę złożoną z dwóch łyżek oliwy, połówki
cytryny i łyżki cholesolu. Całość dopełnia się wodą i wypija duszkiem.
Następny posiłek - nie wcześniej niż 30 min.
Proces długotrwały i nie mam pewnośći czy równie skuteczny.

Pozdrawiam,
Iza

16. Data: 2006-02-14 13:04:55

Od: "oktisek" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trapez <t...@p...wp.pl> napisał(a):

> . Dobrze jest to opisane w "Oczyszczaniu
> organizmu" Małachowa.
Czy to ten sam Małachow od "Urynoterapii"?
Pzdr.

17. Data: 2006-02-21 14:32:52

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 14 Feb 2006 13:04:55 +0000 (UTC), na pl.misc.dieta, oktisek
napisał(a):

> Czy to ten sam Małachow od "Urynoterapii"?

Ten sam.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

Diety niskoweglowodanowe zgubne dla serca
Imperium Kwasniewskiego
ODŻYWKI!??! ALE JAKIE!?!? POMOCY!!
miód
Dieta