Od 13-roku życia 12 lat chodziła na zakupy w pasie cnoty (foto!)

1. Data: 2013-10-10 17:26:58

Temat: Od 13-roku życia 12 lat chodziła na zakupy w pasie cnoty (foto!)
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

25-letnia Meksykanka zgłosiła się na policję skarżąc się na swojego partnera który
zawsze gdy ta wychodzi z domu zapina jej spodnie kłódką. Miała dość, bo nie mogła iść
do toalety. Tło tej dość dość kuriozalnie brzmiącej sprawy okazuje się być dość
potworne. Jej partner jest pedofilem, a ona od 13 lat jego kochanką. José Antonio
León Vela, dziś 40-letni rolnik z miasteczka Zacatlame w gminie Huatusco (meksykański
stan Veracruz) mieszkał z dziewczyną odkąd skończyła 13 lat. Bojąc się, że gdy
nastolatka wyjdzie z domu będzie uprawiać seks z obcymi, zamykał jej spodnie kłódką,
a klucz trzymał przy sobie. Groził dziewczynie śmiercią gdyby chciała pociąć spodnie.
Dramat dziewczyny trwał przez dwanaście lat. W pewnym momencie powiedziała dość i
zgłosiła się na policję. Mężczyznę szybko zatrzymano.
José Antonio León Vela został szybko doprowadzony na posterunek, oddał klucz a
dziewczynę uwolniono. Co ciekawe, ofiara tak mocno przywiązana do oprawcy nie chciała
wnosić oskarżenia więc Vela szybko wyszedł na wolność. Policja zmusiła go tylko do
podpisania oświadczenia, że już nie będzie zamykał spodni kochanki na kłódkę."

ten swiat już totalnie oc...piał/o...jał*

*-wybierz co wolisz

2. Data: 2013-10-10 17:29:30

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 10 października 2013 17:26:58 UTC+2 użytkownik m...@g...com
napisał:
> [...]
podpisania oświadczenia, że już nie będzie zamykał spodni kochanki na kłódkę."

> ten swiat już totalnie oc...piał/o...jał*

http://www.sfora.pl/Pedofil-zakladal-na-dziecko-pas-
cnoty-Byla-tylko-jego-s60430

3. Data: 2013-10-10 17:42:40

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 10 października 2013 17:29:30 UTC+2 użytkownik m...@g...com
napisał:

> [...]
podpisania oświadczenia, że już nie będzie zamykał spodni kochanki na kłódkę."

komentarz do komentarza:

"-Przyrost naturalny był dodatni kobiety rodziły i wychowywały po 10 dzieci a dziś:)?
miałam stosunek ( bardzo delikatny ) niedługo przed terminem porodu. Podniecenie i
orgazm, wywołał natychmiast akcję porodową. Rodziłam pierwszy raz. Od pierwszego bólu
do urodzenia dziecka minęło 2,5 godziny. Poród expresowy, syn wypłynął gładko z
wodami płodowymi. Wszyscy w szpitalu się dziwili, ale nikomy się nieprzyznałam o
naszych figlach z mężem. a sex też cię boli? wiec nie potrafisz się w pełni rozluźnić
a do orgazmu podczas porodu jak do poczęcia potrzebny jest ojciec:) poleca się sex w
ciąży bo rozluźnia pochwę przed porodem a kiedyś mity mówiły o zagrożeniu matki i
dziecka itp."

"-uspokuj się ty porąbana krowo !!!"

Moż ocijeli wszyscy!

4. Data: 2013-10-10 17:48:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Oct 2013 08:26:58 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> [...]
stan Veracruz) mieszkał z dziewczyną odkąd skończyła 13 lat.

I cóż dziwnego w takim duecie w TYM klimacie?
http://zadane.pl/zadanie/2751799
Vide zad. 1.

Kultura zachodnioeuropejska rozlała się na strefy klimatyczne, gdzie
dojrzewanie dziewcząt następuje znacznie szybciej, niż u nas - a tam
dostosowano prawo do europejskich wymogów, co jednak z tamtejszą biologią
często się kłóci. Kto jest dzieckiem (biologicznie) w zimnym klimacie, ten
gdyby się urodził w gorącym, w wieku 12-13 lat prawdopodobnie byłby już na
znacznie bardziej zaawansowanym etapie rozwoju biologicznego. Dziewczynki
kończace 13 lat były niegdyś w strefach ciepłych pojmowane za żony, byly
uważane za dojrzałe do współżycia i małżeństwa. Zresztą i dziś
niejednokrotnie nawet i w Polsce widuję 13-latki rozwinięte fizycznie
bardzo dobrze, ba, wręcz wybujałe pod względem płciowym...
To samo mówią lekarze.
Nasza kultura obecnie przyspiesza rozwój psychologiczny dzieci/młodziezy, a
infantylizuje dorosłych... no ale o tym już tu zapodawałam, więc powtarzać
się nie będę.
Generalnie nihil novi sub sole - niegdyś i u nas za mąż wydawano 13-letnie
dziewczynY, które zresztą były już wtedy kobietami. Także i dziś zdarzają
się często takie "egzemplarze", które posiadają wszelkie biologiczne i
psychiczne cechy osób doroslych. Prawo jednak sztywno trzyma się normy
wiekowej. Czegoś musi.

5. Data: 2013-10-10 17:49:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał(a):

> Co ciekawe, ofiara tak mocno przywiązana do oprawcy nie chciała wnosić oskarżenia
więc Vela szybko wyszedł na wolność.

Syndrom sztokholmski.

6. Data: 2013-10-10 18:00:36

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 10 października 2013 17:42:40 UTC+2 użytkownik m...@g...com
napisał:

> [...]
poleca się sex w ciąży bo rozluźnia pochwę przed porodem a kiedyś mity mówiły o
.
.
.

"-i tak powinno się robić!"
"-to choć założę ci kłódkę na rozporek czubie!!!"

7. Data: 2013-10-10 18:03:24

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 10 października 2013 17:49:01 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

więc Vela szybko wyszedł na wolność.

> Syndrom sztokholmski.

Skoro w wieku 13 lat była dojrzała do związku to przywiązanie do kłódkującego ją męża
to nie żaden syndrom sztokholmski tylko dojrzała miłość znosząca dziwactwa starszego
partnera...prawda? I tak długo wytrzymała.
Dobra -cierpliwa żona!

8. Data: 2013-10-10 18:16:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Oct 2013 08:42:40 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> [...]
ciąży bo rozluźnia pochwę przed porodem a kiedyś mity mówiły o zagrożeniu matki i

O co chodzi? Co w tym złego?

Za Onetem:
"Dzięki częstym kontaktom z nasieniem ojca dziecka organizm ciężarnej
kobiety lepiej toleruje ciążę - informuje najnowszy "New Scientist". W
odróżnieniu od większości istot żywych, ludzie uprawiają seks o wiele
częściej niż to potrzebne do zachowania gatunku. Szczególnie wyraźne stało
się to zjawisko po wprowadzeniu antykoncepcji. Wiele par uprawia seks także
w czasie ciąży czy karmienia, gdy nie ma możliwości zapłodnienia. Czy poza
przyjemnością takie zachowanie ma jakiś cel? - zastanawiają się naukowcy.
Zdaniem biologów z australijskiego University of Adelaide, taki cel
istnieje. Nawet seks na rok przed zapłodnieniem nie jest bezowocny,
ponieważ dzięki niemu kobieta ma mniej powikłań w czasie ciąży. Co więcej,
skutkuje tak nawet seks oralny - pod warunkiem jednak, że partner jest
także ojcem dziecka - twierdzą badacze. Niepłodność lub częste poronienia,
nieprawidłowy rozwój, a nawet obumarcie płodu, wysokie ciśnienie krwi w
czasie ciąży to skutki odrzucania przez system immunologiczny kobiety płodu
oraz łożyska. Są one bowiem zbudowane z białek, które kodują częściowo geny
pochodzące od ojca. Ale odpowiednio wczesne i intensywne współżycie pomaga
przezwyciężyć te trudności - twierdzą Australijczycy. Dzieje się to dzięki
niedawno odkrytym, obecnym w spermie czynnikom, które pozwalają systemowi
immunologicznemu kobiety tolerować obce białka. Potwierdzają to wyniki
wcześniejszych prac Pierre-Yvesa Robillarda, który badał kobiety ciężarne
na Gwadelupie. Okazało się, że te z nich, które zachodziły w kolejną ciążę
z innym niż poprzednio partnerem, były bardziej narażone na ciężkie
powikłania, na przykład stan przedrzucawkowy. Zbyt krótki (mniej niż rok)
okres poprzedzającego ciążę współżycia i zastosowanie prezerwatyw także
zwiększały ryzyko powikłań. Z kolei Gustaaf Dekker (wtedy pracujący w
Amsterdamie, teraz w Adelaidzie) zauważył, że seks oralny jest nawet lepszą
metodą rozwijania tolerancji immunologicznej - ponieważ obce białka i inne
potencjalnie uczulające substancje wprowadzone przez przewód pokarmowy są
szczególnie dobrze tolerowane. Jednak niektórzy specjaliści zarzucają tym
badaniom pewną niedokładność - być może pary uprawiające seks oralny po
prostu w ogóle więcej współżyły. Wyniki badań nie są raczej odbiciem
męskich fantazji, a naukowego dążenia do prawdy - kierownikiem grupy z
Adelajdy, która powołuje się na wcześniejsze badania Dekkera, jest bowiem
kobieta - Sarah Robertson, biolog reprodukcyjny. Jej zespołowi udało się
wykazać, że jeden ze składników nasienia - czynnik wzrostu transformujący
komórki-beta (TGF-beta) pełni kluczową role w zapewnianiu przychylności
układu odpornościowego. Jego zastosowanie może wspomóc, a w niektórych
wypadkach nawet zastąpić seks jako sposób rozwijania immunologicznej
tolerancji. Chodzi tu o mężczyzn, których nasienie zawiera za mało
TGF-beta. Jego podawanie wraz z białkami potencjalnego ojca powinno pomóc
przezwyciężyć trudności z zapłodnieniem. Być może TGF-beta znajdzie także
zastosowanie w leczeniu chorób autoimmunologicznych (w których system
odpornościowy uszkadza tkanki właściciela) - na przykład stwardnienia
rozsianego czy tocznia rumieniowatego. "

Gdyby kobiety to wszystko wiedziały, ciąża i poród nie byłyby traktowane
przez nie jak wielkie poświęcenie, nie opowiadałyby sobie tych legend o
porodowych katuszach, bo byłyby dobrze psychicznie i co ważne
immunologicznie nastawione :->

9. Data: 2013-10-10 18:23:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Oct 2013 09:03:24 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> [...]
męża to nie żaden syndrom sztokholmski tylko dojrzała miłość znosząca dziwactwa
starszego partnera...prawda? I tak długo wytrzymała.

Pragnę zwrócić uwagę, że ów "starszy" partner miał 13 lat temu 27 lat, a
ona 13.

Miałam uczennicę będąc wychowawczynią 6 klasy - dziewczyna żyła z 32-letnim
facetem. Owszem, będąc w 6 klasie powinna być w 8ej, bo zawaliła 2 lata
nauki. No ale jednak miała tylko 13 lat... Miała kuratorkę, a jasne, a i
tak nikt jej do chodzenia do szkoły nie był w stanie zmusić. Przychodziła
do szkolnej pani pedagog na kawkę, tak kiedy jej sie zachciało albo kiedy
miała nowe buty 3333-D
Pisałam tu o tym kiedyś w aspekcie jej niemal 100-procentowej nieobecności
i promocji do następnej klasy przez 90 procent grona pedagogicznego... ale
nie o tym tu teraz, lecz o dysproporcji wiekowej, ale NIE biologicznej.

> Dobra -cierpliwa żona!

Tysprowda.

10. Data: 2013-10-10 18:57:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Oct 2013 18:16:29 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> przez nie jak wielkie poświęcenie, nie opowiadałyby sobie tych legend o
> porodowych katuszach, bo byłyby dobrze psychicznie i co ważne

Już w czasach starożytnych wiedziano, że seks w ciąży pomaga.
Odzwierciedliło się to np w Kamasutrze.
http://ciaza-i-porod.wieszjak.pl/zdrowie-w-ciazy/289
740,Jak-uprawiac-seks-w-ciazy-Pozycje-Kamasutry-dla-
ciezarnej-zobacz-galerie.html

Prekonsumpcja szkodzi na romantyzm 333-)
Pierwsza fabryka dzieci na zamówienie
Urodziła na trawniku przed kliniką...
Musical cats
No i kolejny problem