Od Suri prawdziwej.

41. Data: 2010-12-09 15:14:34

Temat: Re: # Szkodliwość podszywania się / Re: Od Suri prawdziwej.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 08 Dec 2010 21:23:22 +0100, R. P. napisał(a):

> Wlod, nie warto odpowiadac trollom. Spamuje grupe medyczna nie majac
> pojecia o medycynie. I jej/jemu w to graj, ze ktos odpisuje... lepiej
> zignorowac po prostu.

Jesteście kolegami? - to wszystko tłumaczy 3-)

42. Data: 2010-12-09 18:12:43

Temat: Re: Od Suri prawdziwej.
Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-28 21:18, Panslavista pisze:
> "Ikselka"<i...@g...pl> wrote in message

> Hirek to zdrobnienie od Hieronim...

np Hirek Wrona, pewnie tez Zyd

--
Kupa!

43. Data: 2010-12-09 20:01:06

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-09 16:14, Ikselka pisze:

> Jesteście kolegami? - to wszystko tłumaczy 3-)

Mogłabym sprawdzić, czy ten RP nie dyskutuje sam ze sobą pod paroma
nickami, ale nie chce mi się.
I pomyśleć, że brudy idą także na grupę "poezja". Kto to scrospostował
na trzy grupy? Zostawię to jednak tak jak jest i niech tę poezję sobie
tam czytają.

--
animka

44. Data: 2010-12-09 21:16:01

Od: "R. P." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-09 21:01, animka pisze:

> [...]
> I pomyśleć, że brudy idą także na grupę "poezja". Kto to scrospostował
> na trzy grupy? Zostawię to jednak tak jak jest i niech tę poezję sobie

To raczej ty sama sie osmieszasz, kobieto.

45. Data: 2010-12-10 15:45:54

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

> [...]
> zignorowac po prostu.

Jesteście kolegami? - to wszystko tłumaczy 3-)
Witam:-). Wiesz przecież, co to za jeden. Warto? :-)

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

46. Data: 2010-12-10 20:43:40

Od: Frank Einstein <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun pisze:

> Już dwa tygodnie robie za trolla - ile można. Pora na zmiany.
> vB

Prawdopodobnie troluje tu każdy, kto zaakceptował na tyle tutejsze
warunki, żeby tu zabrać głos.
To kim jesteśmy determinuje to, że tu piszemy oraz to że tu piszemy,
determinuje poniekąd to, kim jesteśmy lub przynajmniej nasz chwilowy
stan umysłu.

Frank Einstein

47. Data: 2010-12-11 22:43:13

Od: jacek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Lis, 00:21, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Mon, 29 Nov 2010 23:42:56 +0100, Panslavista napisa (a):

> Mam. Od dzieci stwa, na czole.

cześć jednorożcu. myślałem, że już wyginęliście;)

pozdrawiam,
jacek

48. Data: 2010-12-11 23:09:02

Od: jacek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Gru, 21:23, "R. P." <r...@w...pl> wrote:

> Wlod, nie warto odpowiadac trollom. Spamuje grupe medyczna nie majac
> pojecia o medycynie. I jej/jemu w to graj, ze ktos odpisuje... lepiej
> zignorowac po prostu.

łojejku, RP (znaczy czytać cię jako Rzeczpospolita Polska,
czy jako zdolny pan ripley?), czy tak trudno ci dokumać,
kim jest wlod?
piszecie o jakichś tam trolach. ale zdefiniujcie, co to troll.
tak dla poezji.

pozdrawiam,
i naprawdę nie wiem, czy podpisać tu
imieniem, czy poezja

49. Data: 2010-12-11 23:33:04

Od: jacek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Lis, 23:05, "Chiron" <c...@o...eu> wrote:
> Użytkownik "Włodzimierz Holsztyński (wlod)"  napisał w wiadomości grup

> Daruj sobie głupia babo, skoro nic wspólnego
> z pojmowaniem i zastanawianiem się nie masz.
> Spadaj.

> Sądząc z tego Twojego wystąpienia- musisz mieć sporo problemów...z sobą
> samym
> Chiron

chiron, to jakiś księżyc. bo coś mi się kojarzy.
włodek nie ma problemów z samym sobą,
tylko ze wszechświatem; nie może choćby poezji
opisać matematycznie. stąd pisze, że nie ma Boga,
choć jako fizyk powinien wiedzieć, że nawet w sensie naukowym
są istoty tak wyżej od niego rozwinięte, że każda z nich, biorąc
pod uwagę nasze możliwości, jest dla niego Bogiem.
proszę to rozwinąć, i z całym majestatem naszej i bardziej
rozwiniętej nauki stwierdzić, czy nie ma Boga.

> Prawda, Prostota, Miłość.

faktycznie, choć ja od Miłości wolę Dobroć.
jest dobra i na nią mnie stać. nawet tu i teraz.

jacek

50. Data: 2010-12-12 12:34:33

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Frank Einstein" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> To kim jesteśmy determinuje to, że tu piszemy oraz to że tu piszemy,
> determinuje poniekąd to, kim jesteśmy lub przynajmniej nasz chwilowy

i myślisz, że coś z tym stanem nie tak?

kiwiko

Do S.
Podobno najseksowniejsi mężczyźni świata
Psycholingwistyka
Kobieca histeria
mądrość ludowa a rzeczywistość [cross]