Od rana paierowego aniołka szukam...

1. Data: 2005-12-16 12:45:38

Temat: Od rana paierowego aniołka szukam...
Od: "OLUSIA" <o...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jest aniołków wiele, ale widziałam na wystawie sklepu coś fantastycznego:
aniołek płaski, poziomo, jakby leciał, z trąbą, uwieszony za plecy, a poziomo
skrzydła nałożone maleńkim rozcięciem na zawieszkę wychodzącą z jego pleców.
On jest z dwóch części - może gdzieś się Wam szablon mignął, albo może coś
podobnego, żeby przerobić. Poziome skrzydła otrzymują go w odpowiedniej
pozycji, ale na pewno sa nałożone na takie uszko z nitką, wycięte razem z
aniołkiem.
OLUSIA

2. Data: 2005-12-19 08:47:19

Temat: Re: Od rana paierowego aniołka szukam...
Od: "OLUSIA" <o...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

OLUSIA <o...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> Witam!
To jest taki piękny aniołek z papieru, a nie ma schematu:

http://www.ingebretsens.com/detail.php?PID=465

Nie umiem ożywić adresu, może umiecie to zrobić?

3. Data: 2005-12-19 20:34:44

Od: "Sabada" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "OLUSIA" <o...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> To jest taki piękny aniołek z papieru, a nie ma schematu:
>
> http://www.ingebretsens.com/detail.php?PID=465
>

> Nie umiem ożywić adresu, może umiecie to zrobić?

-on kosztuje 23.50$ więc raczej schematu nie znajdziesz.....

xxx kaktusy
Gedifra - pilnie poszukuję
[Gdzie?] woskowany sznurek bawełniany?
tygrysy