Odchudzanie z Meridią

1. Data: 2005-03-23 17:50:22

Temat: Odchudzanie z Meridią
Od: "Elik" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam do odprzedania 15 kapsułek Meridii 10- zostało mi 1/2 opakowania po
kuracji odchudzającej ,a uzyskana waga w pełni mnie już
satysfakcjonuje.Jeśli ktoś reflektuje to zapraszam na priv

Data wazności 01.2007(pudełko +ulotka)

2. Data: 2005-03-23 17:59:24

Temat: Re: Odchudzanie z Meridią
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elik" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kuracji odchudzającej ,a uzyskana waga w pełni mnie już
> satysfakcjonuje.Jeśli ktoś reflektuje to zapraszam na priv

Ale cwana metoda zachęcania do kupna, hehe ;))))
Gratuluję pomysłu! :)

Krystyna

3. Data: 2005-03-23 20:12:20

Od: "Mancer" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elik <e...@i...pl> napisał(a):

> Mam do odprzedania 15 kapsułek Meridii 10- zostało mi 1/2 opakowania po
> kuracji odchudzającej ,a uzyskana waga w pełni mnie już
> satysfakcjonuje.

Hehe. Lepiej zachowaj sobie resztę na jojo, które niedługo z pewnością
cię dopadnie :)

--

Wojciech "Mancer" Przybysz

4. Data: 2005-03-23 20:32:12

Od: "Elik" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hehe. Lepiej zachowaj sobie resztę na jojo, które niedługo z pewnością
> cię dopadnie :)
>
> --
>
> Wojciech "Mancer" Przybysz

Jeśli miałoby mnie dopaść jojo to jużby mnie dopadło ,bo odchudzałam się
równy rok temu...i ta reszta właśnie na to jojo była przewidziana, ale
okazała się zbyteczna :)
Pozdrawiam
Elwira

5. Data: 2005-03-24 07:42:19

Od: "Manio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

-Czy zastanawialas sie nad tym ze jak ktos kupi od ciebie te tabletki i
zacznie kuracje to skad wezmie pozniej na jej kontynuacje? (bo to chyba na
recepte)
- Jesli ktos zdecydowanie nie moze przyjmowac tego specyfiku i mocno mu
zaszkodzi czy nawet zabije to ty poniesiesz odpowiedzialnosc.
Milego dnia POZDRAWIAM

6. Data: 2005-03-25 19:41:39

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Manio" <m...@g...pl> wrote in message
> [...]
> - Jesli ktos zdecydowanie nie moze przyjmowac tego specyfiku i mocno mu
> zaszkodzi czy nawet zabije to ty poniesiesz odpowiedzialnosc.

pitu, pitu.....nikt oprocz tego, kto zdecyduje sie na spozycie, nie bedzie
winny......
a odpowiedzi piszemy POD postem.....

eulalka

7. Data: 2005-04-01 13:42:36

Od: "Manio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pitu, pitu.....nikt oprocz tego, kto zdecyduje sie na spozycie, nie bedzie
> winny......
> a odpowiedzi piszemy POD postem.....
>
> eulalka

Sterydy sa dostepne w aptekach tyle ze na recepte. Moim zdaniem jest to
handel srodkami zakazanymi traktowane przez prawo podobnie jak w prztypadku
narkotylkow.
zycze powodzenia

CELLASTAR
ciekawy artykuł