Re: Odciecie pradu bez ostrzezenia

From: "TreStan" <t...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Odciecie pradu bez ostrzezenia
Date: Mon, 26 Nov 2007 12:10:08 +0100

> Pominę kwestie winy czy moralności.
> A więc zgodnie z Ustawą Prawo Energetyczne (art. 6, pkt 3a) dostawca, w
tym
> przypadku Zaklad Energetyczny, jak masz zaległości co najmniej 30 dni,
musi
> powiadomic cie o zaleglosci i wyznaczyc dodatkowy 14-dniowy termin na

He He !

Tylko,ze ZE jak TPsa wezwania o zaplate wysylaja listem zwyklym.Oszczedzaja
na kosztach.Poczta Nasz kochana olewa te przesylki od pewnego czasu i nie
dorecza je do adresata
Mialem taki przypadek na dzialce ,gdzie po sezonie "zapomnialo" mi sie
zaplacic jakiegos rachunku.Potem kolejne i ten zapomniany placiem.Jak po
czasie stwierdzilem ,ze nie mam pradu i zglosilem to jako awarie to..!!!!
Musialem zaplacic za ponowne podlaczenie pradu,bo ZE wysylalo do mnie
upomnienia "listem zwyklym" a ja nie odpowiedzialem. w "terminie"!!!!
Moglem wystapic do Sadu ale....Koszt podlaczenia ponownego pradu i czas
spraw Sadowych to ....kalkulujac .."Obled"!
Byli monopolisci zawsze na tym wygrywali.Na dzien dzisiejszy...TPsa jest
juz poza monopolem ale ZE..?Pomimo prawa to wydaje sie jeszcze ,ze nie!

Stanislaw