Re: Odciecie pradu bez ostrzezenia

Data: 2007-11-26 19:26:33
Temat: Re: Odciecie pradu bez ostrzezenia
Od: "omega_fan" <o...@n...pl>

> Nic z tego nie bedzie!

A to dlaczego?

> Pytanie pierwsze: Wezwanie o zaplate dostales listem poleconym?

Nie. O to właśnie chodzi, że nie dostałem.
Gdybym dostał, to bym zapłacił.

> Odebrales go za potwierdzeniemi masz dowod odbioru?

Oczywiście że nie. Niczego nie dostałem. Ani zwykłym listem,
ani poleconym, ani paczką pocztową, niczym.

> Wyslane pismo do ZE o problemie bylo "polecone" za potwierdzeniek
> odbioru?

Pismo z wnioskiem o zwrot opłaty za ponowne podłączenie złożyłem osobiście
w biurze obsługi klienta i mam potwierdzenie przyjęcia z datą, na kopii.
Powołałem się na ustawę "Prawo energetyczne", art. 6 ust. 3a.

> Jak mi wiadomo w innym postepowaniu sadowym so...warte tyle co smieci z
> smietnika.

Nie rozumiem tego zdania w kontekście reszty Twojej wypowiedzi.