Odcięcie się

1. Data: 2008-06-25 10:01:33

Temat: Odcięcie się
Od: " Rob" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, mam problem z przypadkiem psychicznym. Odciąłem się od człowieka, który
namieszał w moim życiu. Jednak pomimo upływu czasu nie daje za wygraną,
korzystając z tego, że mamy wspólnych znajomych dalej próbuje wpływać na moje
życie poprzez rozsiewanie plotek i niszczenie mojej osoby w oczach innych. Co
z takim począć?

2. Data: 2008-06-25 10:13:02

Temat: Re: Odcięcie si
Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

" Rob" <n...@g...pl> wrote in message
> [...]
> moje
> życie poprzez rozsiewanie plotek i niszczenie mojej osoby w oczach innych.

Zmień znajomych i tak więcej wiedzą niż tobie się zdaje

Podpis: "zyg, zyg marchewkę"...

3. Data: 2008-06-25 10:14:43

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

" Rob" <n...@g...pl> wrote in message
> [...]
> moje
> życie poprzez rozsiewanie plotek i niszczenie mojej osoby w oczach innych.

Ty nie myśl o tym, co on tobie zrobił, tylko o tym, co ty mu zrobiłaś. I za
co spotkało go takie nieszczęście...

4. Data: 2008-06-25 10:19:26

Od: " " <n...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@h...com> napisał(a):

> Ty nie myśl o tym, co on tobie zrobił, tylko o tym, co ty mu zrobiłaś. I za
> co spotkało go takie nieszczęście...

Nic mu nie zrobiłem, chyba tylko to, że poukładałem sobie życie, zwykła
zazdrość i zawiść.

5. Data: 2008-06-25 10:37:24

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

<n...@W...gazeta.pl> wrote in message

> Nic mu nie zrobiłem, chyba tylko to, że poukładałem sobie życie, zwykła
> zazdrość i zawiść.

He..he, czasem to układanie cudzym kosztem się odbywa, a nie poprzez
zazdrość drugiego. Włażenie po cudzych plecach - "bo mi się należy".

6. Data: 2008-06-25 10:43:57

Od: " " <n...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@h...com> napisał(a):

> He..he, czasem to układanie cudzym kosztem się odbywa, a nie poprzez
> zazdrość drugiego. Włażenie po cudzych plecach - "bo mi się należy".

lol, mało mnie interesują twoje domysły...
moje życie jego kosztem, a niby jak? co miałem gejem zostać i się z nim ożenić!?

7. Data: 2008-06-25 10:47:14

Temat: Re: Odcięcie się
Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Jun 2008 10:01:33 +0000 (UTC), Rob napisał(a):

> [...]
> życie poprzez rozsiewanie plotek i niszczenie mojej osoby w oczach innych. Co

Nic, bo co niby można?
Jeśli Ci zależy na tych "innych", to sam kształtuj ich opinię o Tobie.

8. Data: 2008-06-25 10:49:06

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> lol, mało mnie interesują twoje domysły...
> moje życie jego kosztem, a niby jak? co miałem gejem zostać i się z nim
> ożenić!?

A fee!

usunięcie ciąży i uczucia mezczyzny
teoria spisku
Re: proroctwo z naszej-klasy albo wspomnienie o Robaku ;)
NIE JESTES...
OSACZASZ MNIE !!!