Re: Odczucia po byciu zdradzanym..

From: <h...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Odczucia po byciu zdradzanym..
Date: 11 Dec 2001 16:06:48 +0100

> Kilka dni temu rozpoczalem watek "Strach przed kolejnym zwiazkiem...".
> Dzisiaj sie dowiedzialem ze moja byla dziewczyna, z ktora bylem, mowila
> ze mnie kocha, mielismy byc razem itp. zdradzala mnie przez te dwa lata,
> a jej ufalem. Ona natomiast nie miala podstaw zeby uwazac ze ja ja zdradzam.
> Czuje teraz straszny bol, mimo ze od prawie pol roku nie jestesmy razem.
> Obawiam sie, ze juz nigdy nie bede w stanie moim kolejnym dziewczyna zaufac
> przez co moge je krzywdzic, czego bym nie chcial. Mam dlatego pytanie do
> [...]

Z bolem nic nie zrobisz, nie da rady....musi sam przejsc a co do pytania... to
nie pytaj kobiet bo to nie kobiety ani faceci zdradzaja a po prostu ludzie...
to zalezy od czlowieka a nie od plci... Moze fajnie by bylo isc z tym do
psychologa to przepracowalbys problem i nie mscilbys sie na innych
dzieczwynach?? Wygadanie tez Ci pomoze jak sadze... ale nie wierze ze ktos
slowami pomoze Ci zwalczyc ten bol...

Pozdrowienia Kinga
k...@s...pl
K...@i...pl