Re: Odczucia po byciu zdradzanym..

From: s...@p...onet.pl (Kwiatek)
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Odczucia po byciu zdradzanym..
Date: Tue, 11 Dec 2001 17:23:11 +0000 (UTC)

Nudzac sie Tue, 11 Dec 2001 18:14:56 +0100,
EvaTMKGSM <e...@w...pl> nastukal(-a) :

>Co to znaczy, że byłeś zdradzany ?
>
>Nie zauważyłeś przez 2 lata, że w Twoim związku coś jest nie tak ? To dość
niewiarygodne, jak dla
>mnie;), więc wybacz pytania powyżej i spróbuj odpowiedzieć sobie a może i nam ?
>Eva

Moze i na samym poczatku to nie. Ale bylo wiele spraw do ktorych mialem zawsze
watpliwosci, ale rozmawiajac z nia obiecywala ze nic nie bylo, nic sie nie stalo
Ze nie mam sie o co martwic i ze przesadzam. Pod koniec znajomosci wiedzialem,
ze cos jest nie tak. Ale rozmawianiem nt innych chlopakow, konczylo sie
zarzutami ze nie ufam i w ogole. Wiec wiecej sie nie pytalem, tylko staralem
sie uwazac. Az w koncu pewnego dnia, powiedzialem mojej dziewczynie co mysle,
ona powiedziala ze moze robic co chce, a ja jej dowidzenia i juz. Zapomnialem
o wszystkim (przynajmniej prawie o wszystkim) az teraz nagle po prawie pol roku
dowiaduje sie ze mnie zdradzala, ile razy nie wiem, ale bylo kolo 3-4 chlopakow
co do ktorych moglbym miec podejrzenia. A teraz najlepsze, ostatnio gadalem z
takim chlopakiem na GG, ktory mi dzisiaj powiedzial, ze spotykal sie z moja ex
i ona go tez oklamywala i oszukiwale, czyli jednoczesnie probowala byc z 3
chlopakami na raz, ale to juz bylo pod koniec naszej znajomosci. Wiec mnie juz
chyba nic nie zdziwi.

Pozdrawiam
Kwiatek