Re: Odczucia po byciu zdradzanym..

From: s...@p...onet.pl (Kwiatek)
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Odczucia po byciu zdradzanym..
Date: Wed, 12 Dec 2001 06:57:03 +0000 (UTC)

Nudzac sie lub ciezko pracujac dnia Thu, 13 Dec 2001 01:02:11 +0100,
Przemek <s...@p...com> wklepal(-a) w klawiature:

>Jak to powiedzial pan w jednym filmie "Poczujesz uklucie to twoja wk..
>ambicja",
>to problem nie kobiet ktore cie zdradzaja ale twojego ego, ktore zawsze
>wszystko chce
>miec dla siebie zato jest slepe na potrzeby innych to po pierwsze, po drugie
>jest ci przykro
>ze inne ego cie wyprzedzilo, moze twoj zwiazek to nie milosc bo ta zawsze
>wymaga wzajemnosci,
>jesli nie byles wstanie dostrzec ze cos jest nie tak to moze znaczyc ze nie
>wiesz czym jest milosc.

Wiedzialem ze dzieje sie zle, ale nie dawano mi okazji zeby to naprawic.
Z tymi potrzebami to sie myslisz. Tylko ze widocznie nie o wszystkich
potrzebach wiedzialem. Do pewnego momentu to byla milosc, a potem sam nie wiem.

> [...]
>obodz sie wreszcie to jest zycie , takie rzeczy sa w nie wpisane nie licz na
>ze nigdy cie to juz nie spotka, ze reszte swoich dni przezyjesz w blogiej
>szczesliwosci,
>bo gdy znow sie cos zdazy (a zdarzy sie napewno) znow bedziesz zadziwiony.
>Poszukoj idealu ale nie licz na to ze znajdziesz za pierwszym, czy nawet za
>kolejnym razem,
>moze nigdy go nie znajdziesz zamiast tego znajdziesz cos co odpowiada twoim
>rzeczywistym potrzeba
>(i tego ci zycze, nie tylko tobie wszystkim).

Doszedlem juz do wniosku, ze widocznie zle cos robilem, teraz bede staral sie
jeszcze bardziej. Duzo mnie to nauczylo. Byla do dobra lekcja zycia.

> [...]
>przyczyna
>i sam go podtrzymujesz. Wiem ze to kubel zimnej wody ale inaczej bedziesz
>jeszcze
>latami wszystko rotrzasal zamias wziasc sie w garsc. Ja osobiscie uwazam ze
>okazywanie
>sobie w takich momentach wspolczucia jest conajmiej zalosne. Zacznij
>poprostu kochac
>innych ludzi w sposob bezwarunkowy a wtedy znajda sie tacy ktorzy potrafia
>ta milosc odwazjemnic,
>inaczej bedziesz przez reszte zycia grzeznal w gaszczu domyslow czy partner

Wlasnie staram sie to wszystko zostawic, za soba, nie wracac do tego. Jednym
slowem bylo, minelo. Nie ma sie co rozczulac, bo jak sam mowisz bedzie to
towarzyszylo do konca zycia, a po co ? Masz racje, ze kubel zimnej wody pomaga
i to nawet bardzo. Wiele osob na poczatku mi odradzalo ten zwiazek, ale czlowiek
zakochany to czlowiek slepy i nie sluchal. Wiec teraz nauczka. Bolesna ale jakze
dajaca inne spojrzenie na rzeczywistosc. Moj wniosek taki, trzeba isc do przodu,
nie ogladac sie do tylu, zeby sie nie potknac :))

Pozdrawiam
Kwiatek