Odczyt wyniku

1. Data: 2004-04-30 13:35:09

Temat: Odczyt wyniku
Od: "Nika" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poddałam się badaniu mammograficznemu i mój wynik wygląda tak :Struktura
piersi niejednorodnie gęsta -czułość mammograficzna obniżona.W obu piersiach
widoczne zagęszczenia dysplastyczne najpewniej o charakterze torbieli z
przewagą w piersi lewej. Nie stwierdzono obecności zmian suspektywnych o
proces npl. Konieczna weryfikacja obrazu w USG. Martwię się tym wynikiem a
USG mogę mieć dopiero za trzy tygodnie (termin),proszę o jakieś wyjaśnienie
(o ile jest możliwe) na podstawie tego wyniku . Z góry dziękuję za info .
zmartwiona Nika .

2. Data: 2004-04-30 13:51:47

Temat: Re: Odczyt wyniku
Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie stwierdzono obecności zmian suspektywnych o
> proces npl.

...generalnie to nie mozna tu stawiac diagnoz, musisz miec jeszcze to usg i
w ogole lekarz prowadzacy Ci powinien wszystko wyjasnic...
ale zdanie zacytowane powyzej mowi, ze nie znaleziono w Twoich piersiach
zmian podejrzanych o proces nowotworowy.
moze to Cie troche uspokoi
pozdrawiam wiosennie :o)

Myszka + Ziarenko ( ~wrzesien 2004 )

3. Data: 2004-04-30 20:05:48

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
piersiach
> widoczne zagęszczenia dysplastyczne najpewniej o charakterze torbieli z

nie musisz sie obawiac badanie pokazuje ze masz skłonności do torblei i
włóknistych zmian wystepujacych w postaci guzów powiększających sie i
wyczuwalnych przed okresem ,najczesciej znijające po okresie.
spokojnie ,miałam podbne wyniki badan usg.
wystarczy kontrole raz w roku ,w zaleznosci od wiekiu.
p.

dziwne uwypuklenie??
Prosze o wycene szkiel okularowych (do OPTYKOW)
zywnosc w mikrofali
Plastry, tabletki antykoncepcyjne a wątroba.
pytanie o witaminy i mineraly