Re: Oddawanie krwi w Niemczech !?!?!?? Gdzie ???

From: Dunia <d...@n...o2.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Oddawanie krwi w Niemczech !?!?!?? Gdzie ???
Date: Wed, 14 Jul 2004 21:59:13 +0200
Sender: d...@o...pl@d68c6.d.pppool.de

SQ2HFH wrote:

> w nawiazaniu do artykulu http://biznes.interia.pl/news?inf=522097 mowiacego
> o tym ze za oddanie krwi w Niemczech otrzymuje sie 1500PLN,

Jak dla mnie to jest troche ROTFL (ale nie jestem lekarzem, wiec tylko
troche, bo moge sie mylic), w wiekszosci miejsc, jakie znam nie
dostajesz nic (oprocz czegos do zjedzenia), w niektorych 25-30 euro (ale
to chyba bylo nawet za limfe, a nie za krew). Za te ca. 400 euro sama
bym sie przemeczyla ;)

> gdzie jechac jak sie nazywa firma instytucja ktora zbiera krew w Niemczech i
> placi za to takie sumy....

No, ja tez jestem ciekawa ;)

Dunia
--
Why does Sea World have a seafood restaurant? I'm halfway through my
fishburger and I realize, Oh my God. I could be eating a slow learner.