Odezwa do narkomanów świata. ;)

11. Data: 2009-10-01 16:54:09

Temat: Re: Odezwa do narkomanów świata. ;)
Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

STranger pisze:

> LOL :)
> Każdy kofeinista kawowy i nikotyniarz papierosowy tez jest narkomanem.

Narkotyk to narkotyk, a taka kawa to kawa i można napisać/powiedzieć o
człowieku często pijącym kawę: "kawiarz".

--
animka

12. Data: 2009-10-01 17:48:06

Od: "Cancer" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"

> Szlachcicu, moja logika (choć logika to coś innego) prowadzi mnie do
> takich przemyśleń: po co wydawać grube pieniądze na narkotyki, skoro
> podobne efekty dają tanie leki? :)

Zrozumiałeś treść którą napisał do Ciebie Nospa ?
Czy posiadasz jeszcze jakieś komórki mózgowe, które potrafią racjonalnie
myśleć?
Czy nie kumasz tego, ze pieniądze maja sie nijak do zdrowia które masz tylko
jedno ?
--
Cancer

4473 (20091001) __________

14. Data: 2009-10-01 19:09:41

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Cancer" ha2pth$br4$...@i...gazeta.pl

> Czy nie kumasz tego, ze pieniądze maja sie nijak do zdrowia które masz tylko jedno
?

kum-plum, plum, plum... ;)

.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

Postscriptum: Zdrowie a pieniądze? Relacja jest prosta. W pewnym sensie
zdrowie to pieniądze. :) Mając pieniądze, można zadbać
o zdrowie, a mając zdrowie, można mieć pieniądze. :)

13. Data: 2009-10-01 19:09:41

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

15. Data: 2009-10-01 19:17:07

Od: "tomek wilicki" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> napisał(a):

> =2E
>
> Narkotyk to narkotyk, a taka kawa to kawa i mo=BFna napisa=E6/powiedzie=E6=
> o=20
> cz=B3owieku cz=EAsto pij=B1cym kaw=EA: "kawiarz".

Narkotyk to narkotyk, a heroina to heroina.

16. Data: 2009-10-01 21:19:13

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"tomek wilicki" ha2v7j$5u1$...@i...gazeta.pl

> Narkotyk to narkotyk, a heroina to heroina.

A kawiarka to kobieta...

.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

17. Data: 2009-10-01 21:29:41

Od: STranger <p...@n...ue> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> Narkotyk to narkotyk, a taka kawa to kawa i można napisać/powiedzieć o
> człowieku często pijącym kawę: "kawiarz".

Język polski jest bogaty. Palący nałogowo papierosy to palacz, a ćpający
heroinę heroinista, pijący alkohol nałogowo to alkoholik, pijący kawę to
kawiarz itp, itd. Ale to nie dowodzi niczego ponad zdolności
słowotwórcze języka. :)

W kawie jest kofeina i kofeina uzależnia. Nikotyna uzależnia, alkohol
też uzależnia. Nikt rozsądny nie może temu zaprzeczyć. To są wszystko
narkotyki, tylko że społecznie uznane i zaakceptowane, oswojone.
To co czyni narkotyki groźnymi i patogennymi to państwowa prohibicja.
Wtedy dystrybucją tych substancji zajmują się przestępcy i dopiero to
rodzi problemy społeczne. Dodatkowo to czyni ze spokojnych uczciwych
ludzi kryminalistów, którzy za posiadanie np. pół grama trawki idą
siedzieć (USA). Ten mechanizm widać dobrze analizując wydarzenia które
miały miejsce po wprowadzeniu prohibicji na alkohol w USA. Spożycie
alkoholu wtedy paradoksalnie wzrosło, wzmocniła się bardzo zorganizowana
przestępczość i wzrosła liczba ludzi osadzonych w więzieniach za
posiadanie i picie alkoholu. Ten sam mechanizm działa w naszym systemie
w odniesieniu do zakazu posiadania i spożywania innych narkotyków.

STranger

18. Data: 2009-10-01 22:02:15

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"STranger" ha370l$301a$...@o...icpnet.pl

> Język polski jest bogaty.

Może warto za niego wyjść za mąż. ;)

> Palący nałogowo papierosy to palacz,

to morderca

> a ćpający

to ćpun

Inna sprawa, że u mnie ćpun to ten, kto łyka leki :)
Ja teraz łykam i prochy (a!! zaraz trzeba łyknąć!!! -- Neoplit)
i sztacham się (Ventolinem, ale raz dziennie -- odlatuję wówczas
do niebios a z pleców wypadają mi gwoździe, zaś nogi Pinokia
zamieniają się w mięcho nawet na ulicy... ciekawe, co te gwoździe
plecne normalnie spajają) i chlałem czasami (syropki na kaszel)
więc chyba jestem ćpunem pełną gębą!!!

> heroinę heroinista, pijący alkohol nałogowo to alkoholik,

Alkoholik to zazwyczaj abstynent

> pijący kawę to kawiarz itp, itd. Ale to nie dowodzi
> niczego ponad zdolności słowotwórcze języka. :)

> W kawie jest kofeina i kofeina uzależnia. Nikotyna uzależnia,

W papierosach są dodatki uzależaniające.
Nawet są normy określające ilość tych substancji.
Kiedyś znałem nazwę jednego z tych dodatków.

> alkohol też uzależnia. Nikt rozsądny nie może temu zaprzeczyć.

Alkohol uzależnia? Owszem... Gdy ktoś raz spróbuje czyszczenia
alkoholem miast wodą z nydłem, ten na zawsze bedzie tęsknił... ;)

> [...]

> To co czyni narkotyki groźnymi i patogennymi to państwowa prohibicja.
> Wtedy dystrybucją tych substancji zajmują się przestępcy i dopiero to

Dopiero to!! Gdy zostaniesz uderzony w głowę butelka piwa,
gdy pijany rozjedzie Cię a Twemu dziecku połamie czaszkę,
gdy spłodzisz dziecko bez rąk -- zrozumiesz, co to za duch z tego spirytusu. :)

> [...]
> i picie alkoholu. Ten sam mechanizm działa w naszym systemie w odniesieniu
> do zakazu posiadania i spożywania innych narkotyków.

IMO należy pozwolić na bimbrownictwo na własny użytek.
Gdy się z czegoś czerpie korzyści, podświadomie pragnie się rozwoju tego czegoś.

Wie o tym ,,Kościół'', czerpiący pełnymi swymi garściami z handlu wódą...

.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

19. Data: 2009-10-03 17:13:10

Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

STranger pisze:

> [...]
> posiadanie i picie alkoholu. Ten sam mechanizm działa w naszym systemie
> w odniesieniu do zakazu posiadania i spożywania innych narkotyków.

Też prawda :-)

--
animka

20. Data: 2009-10-04 09:59:25

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie w każdym języku jest rozrużnienie pomiędzy lekiem a narkotykiem.

Poza tym weź np. alergika.
Taki wiosną jest pszymulony, senny i rozdrażniony naraz,
czasem też spuhnięty załzawiny i z wysypką.
Ale weźmy ten lżejszy pszypadek.
Weźmie taki Zyrtek i ożywia się pozytywnie.
A to nie narkotyk. A działanie jak opisałeś.
Po prostu trafiłeś na lekarstwo odpowiednie dla siebie.

leczenie kanalowe - nerwy "w bok"
Jakie badanie na tarczycę?
astma oskrzelowa
EKG, Echo serca...