Odgrodzenie wizualne

11. Data: 2003-04-04 03:10:55

Temat: Re: Odgrodzenie wizualne
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

<b...@o...pl> wrote in message news:1690.00000323.3e8c6cba@newsgate.onet.pl...

> Pstrykasz ładne zdjęcia.

Dziekuje.

> Mam jednak prośbę.Czy mógłbyś na Swej stronie
> dodać kilka z większej perspektywy?

Nosze sie z takim zamiarem, ale czekam, az bedzie wiecej lisci i kwiatow.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

12. Data: 2003-04-04 07:04:18

Od: Piotr Zet <a...@a...hidden> szukaj wiadomości tego autora

Recently Michal Misiurewicz wrote:

> Jestes pewien, ze to Poe? Jest kilka teorii, kto to powiedzenie wymyslil,
> ale najpopularniejsza jest, ze to Mark Twain.

No właśnie, też się z tym spotkałem. Pewien nie jestem.
Spróbuje to jeszcze gdzieś dokładniej sprawdzić

> PS. Chcialem na priva, ale adres ukryty :-(

Przecież adres mam w sygnaturce ;-)

BTW Dzieki wszystkim za rady !
--
Piotrek, priv: ctx13atwupe.peel
Serwery wirtualne - http://www.komrel.net - fachowa samoobsluga!

13. Data: 2003-04-04 12:31:37

Od: "Anna T." <anka@no_spam.post.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Zet wrote:

>Czyli twierdzisz, że taki cały płotek nie wygląda tragicznie ?

Tragicznie nie wygląda, ale gdybym sama miała tamtą działkę znajomych
wykorzystałabym na ogrodzenie trochę inne panele. Nie kupiłabym tych
zupełnie pełnych, raczej te z kratką w górnej części (widziałam
takie), albo co któryś pełny panel wstawiałabym taki z samej kratki.
U znajomych odległość od domu do tego ogrodzenia jest ponad 10 m.
Jeśli taki "nieestetyczny" problem dotyczyłby sytuacji, gdy
ogrodzenie jest np. 5m od domu, mimo wszystko wolałabym same lub
prawie same kraty i obsadzałabym je gęsto pnączami, bo źle czułabym
się w pudełku.

>Jeśli chodzi o tę działkę obok, to nie jest aż tak źle więc nie chcę się
>zbyt szczelnie zabudowywać, aby się nie czuć jak w pudełku ;-)
>Chodzi mi cały czas po głowie jakiś ażurowy drewniany płotek.

Jeśli bałagan nie jest nie do zniesienia, zastosowałabym
ogrodzenie w jakimś stopniu ażurowe.

>Na krzaczki też nie będzie miejsca (dzieci).

Moi znajomi pod tym pełnym płotem posadzili wiele krzewów i moze
dlatego daje się to zaakceptować.

Serdecznie pozdrawiam
Anna T

Fagus sylvatica