Odgrzewane obiady/ Krolewiec

1. Data: 2001-04-05 15:45:28

Temat: Odgrzewane obiady/ Krolewiec
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.

Najblizsze tygodnie bede pracowala do poznych godzin popoludniowych, a moj luby
wraca z pracy duzo wczesniej. Szczerze mowiac jak wracam wieczorem to nie chce
mi sie przygotowywac obiadu na dzien nastepny. Na szczescie ukochany bardzo
dobrze znosi jedzenie z "duzego garnka", ktore mozna sobie odgrzewac kilka dni
z rzedu, z lekka tylko modyfikujac, jak np. fasolka po bretonsku, grochowka
albo bigos. Tylko pomysly juz mi sie koncza, a takie jedzenie jest juz dosc
monotonne same w sobie. Pomozcie mi wymyslec cos nowego.

W dowod wdziecznosci moge zaoferowac ciasto, ktore znam pod nazwa Krolewiec,
uwielbiane przez lubego, rodzine i znajomych. Troszke sie tylko obawiam - moze
to jest ciasto ogolnie znane - wiec najpierw grzecznie pytam. Wiecie, placki na
miodzie i sodzie przekladane masa z kaszka manna. Pyszne.

Pozdrawiam i z gory dziekuje,

Ania R.

1. Data: 2001-04-05 16:07:40

Temat: Re: Odgrzewane obiady/ Krolewiec
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisał...
> [...]
dosc
> monotonne same w sobie. Pomozcie mi wymyslec cos nowego.

Wszelkie gulasze, mięsa duszone z warzywami...

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-04-05 17:11:19

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:5...@n...onet.pl...
> [...]
nie chce
> mi sie przygotowywac obiadu na dzien nastepny.
Brrrr. :-(((
Kup mu dobrą książkę kucharską i niech on tobie gotuje.
Pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-04-05 20:24:16

Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:

> moj luby
> nie chce
> Brrrr. :-(((
> Kup mu dobrą książkę kucharską i niech on tobie gotuje.
> Pozdr. Jerzy

tak jest! ;)

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-04-06 04:44:09

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak jest! ;)
>
> pat
> --
Taaaaaaaak, ale to dopiero po slubie :)))

Ania R.

1. Data: 2001-04-06 05:37:36

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych napisała:
> [...]
> najpierw grzecznie pytam. Wiecie, placki na
> miodzie i sodzie przekladane masa z kaszka manna. Pyszne.

Czy ja moge ... tak awansem ... poprosic o przepis na to ciasto? ;-)
Znam tylko przepis na placek krolewski, a na krolewca chyba nie...

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2001-04-06 05:52:16

Od: "BeataSz" <b...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Lilla" <l...@f...krasnik.pl> wrote in message
> [...]

Mnie to ciasto jest znane pod nazwa "miodownik" i bardzo, bardzo mocno
prosze o przepis, bo z tego, ktory posiadam nie wychodzi nic dobrego a
ciacho uwielbiam.

Beata

1. Data: 2001-04-06 06:01:17

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie to ciasto jest znane pod nazwa "miodownik" i bardzo, bardzo mocno
> prosze o przepis, bo z tego, ktory posiadam nie wychodzi nic dobrego a
> ciacho uwielbiam.
>
> Beata

Obiecuje wklepac w poniedzialek, nie wzielam dzisiaj swojego kajeciku do pracy.
Pozdrawiam,

Ania Redlarska

1. Data: 2001-04-06 06:56:02

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...onet.pl...
> Taaaaaaaak, ale to dopiero po slubie :)))
Lepiej sprawdź przed ślubem czy potrafi, potem będziesz musiała go uczyć.
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-04-06 07:01:50

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:3...@n...onet.pl...
> Lepiej sprawdź przed ślubem czy potrafi, potem będziesz musiała go uczyć.
> pozdr. Jerzy

Robi rewelacyjny zurek z paczki. :)))
No i robi mi kanapki do pracy. O!
A z dan bardziej skomplikowanych - danie o nazwie "Kluski przecierane z serem".
No i to by bylo na tyle, oczywiscie jeszcze jajecznica, omlet itp.
Dla mnie wystarczy.

Pozdrawiam,

Ania Redlarska

Dieta Montignaca