Odkurzacz do liści - ma ktoś z was?

1. Data: 2015-08-31 10:57:40

Temat: Odkurzacz do liści - ma ktoś z was?
Od: martun <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak się sprawuję czy jest przydatny itp ? I jaki polecacie

2. Data: 2015-08-31 16:38:42

Temat: Re: Odkurzacz do liści - ma ktoś z was?
Od: Tmek <t...@d...ek> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-31 o 10:57, martun pisze:
> Jak się sprawuję czy jest przydatny itp ? I jaki polecacie

Z recznym na prad wiecej irytujacej zabawy niz pozytku.
Chyba ze to jakis traktorek i areal wielkosci boiska.

Sens zaczyna sie przy lekkiej recznej dmuchawie spalinowej. Jesli masz
jakis kat zeby to zdmuchnac.

A jesli masz duzo czasu mozesz liscie zgarniac z trawy kosiarka z koszem.

Tmek

3. Data: 2015-08-31 20:32:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Aug 2015 10:57:40 +0200, martun napisał(a):

> Jak się sprawuję czy jest przydatny itp ? I jaki polecacie

Kiedyś miałam i komuś dałam. Albowiem absolutnie się nie nadaje do
sprzątania liści z terenu trawiastego (pozostają liście głębiej w trawie),
a tylko np do sprzątania wjazdu czy tarasu. A i ciężki, nieporęczny, wór z
liśćmi trza dźwigać.

4. Data: 2015-09-03 08:57:51

Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-31 o 10:57, martun pisze:
> Jak się sprawuję czy jest przydatny itp ? I jaki polecacie
Nie polecam żadnego. Mam obecnie spalinowy z OBI i ten nadaje się jako
dmuchawa i bywa przydatny do wydmuchania liści z krzaczorów, klombów
itp, niestety do zbierania liści się nie nadaje. Większe liście np. z
orzecha są dla niego za twarde i zatrzymują się na wlocie, mniejsze
połyka, ale trzeba wlotem rury dokładnie najechać na liść, bo zasięg
ssania jest max 1 cm dookoła rury. O zbieraniu liści, które wlatują do
odkurzacza po oddaleniu rury więcej, niż na 1 cm zapomnij.
Natomiast zbieranie liści z trawnika za pomocą kosiarki - polecam jak
najbardziej.
Jacek

jaka to trawa
co to za odmiana