Re: Odkurzacz do mycia powierzchni twardych

From: "ZbyszekZ" <z...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Odkurzacz do mycia powierzchni twardych
Date: 2 Jan 2007 06:54:00 -0800

On Jan 2, 3:41 pm, Niulcia <n...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
niewiele pomogło brud się tak samo
> wżerał. Po prostu ten gres jest niby szkliwiony a właściwie jest tym
> szkliwem nakrapiany i pomiędzy tymi "kropelkami" są wspaniałe dla brudu
> zagłębienia. Zwykłe zmywanie to dla tych kafelek po prostu "wcieranie"
> brudu - są zbyt chropowate. Próbowaliśmy też lakieru do lastryka z Lakmy.
> Trochę lepiej - na początku - potem się zaczęło łuszczyć.
> Froterka, z powodów jak wyżej, też nie pomoże. Najlepsze po prostu jest
> odessanie brudnej wody i stąd moje pytanie. Zwykły gres (mam go w piwnicy)
> to bajka w porównaniu do tych naszych kafeleczek. Ale dzięki za sugestie.

Wydaje mi się (tylko widzialem tą maszynę w działaniu u znajomych)
że pomoże, bo toto szoruje nie filcem, jak typowa froterka, tylko
szczotką, mojej małżonce się podobało bo wyczyściło nawet fugi.
Popatrz pod tym kątem, mnie się zupelnie taka myjka odurzaczowa nie
sprawdzała (ale nie na szkliwie tylko na zwykłym gresie w biurze, po
takim czyszczeniu caly korytarz był w smugach).

--
ZZ@private