Re: Odkurzacz wodny po raz kolejny ;)

From: ZbyszekZ <z...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Odkurzacz wodny po raz kolejny ;)
Date: Fri, 5 Sep 2008 13:03:12 -0700 (PDT)

On 5 Wrz, 13:58, Lisciasty <l...@p...pl> wrote:
> Witam!
>
> Archiwum przekopałem, ale tematy mocno przestarzałe, może coś się
> w międzyczasie zmieniło.
> Chcę kupić odkurzacz, priorytet - czyste powietrze na wylocie,
> dobra jakość wykonania.
> Mam Zelmera koszmarka który capi okrutnie.

2 lata temu, wypieszczony, wydmuchany i wogóle cudny super-hiper-
truper, kupiony bez promocji, HEPA, srepa itd odkurzacz rozpadł się
całkiem i lepienie taśmą i inne cuda nie pomogły, tak więc po
niespełna 3 latach stanąłem przed okazją zmiany sprzętu. Pech chciał
że byłem bez pieniędzy więc kupiłem tzw. zapchaj dziurę Metor 2
(Zelmer) za coś koło 100pln (na pewno nie więcej niż 200). Przy tej
kasie nie ma mowy o żadnych udogodnieniach z górnej pólki i teraz
jestem (a także żona i sprzątaczka) szczęśliwi. Mały, lekki, w miarę
cichy ta że w sumie odkurzanie moich 200m2 jest niewielkim problemem.
Jak sobie pomyślę że mialbym znowu ciągać jakiegoś potwora z wodą to
mnie pot oblewa i od razu przechodzi idea zmiany (bo niby po co?).
Jak Ci zależy na czystym powietrzu do dowolny sprzęt z filtrem HEPA
będzie wysatrczający dla potrzeb zdrowotnych, a żeby nie capiło to po
pierwsze worki papierowe a dla bardzo czułego nosa zapach do
odkurzacza.
ale na koniec ja Ci dobrze radzę - Ty zrób jak chcesz.

--
ZZ@private