Odma opłucna

1. Data: 2011-05-28 08:49:43

Temat: Odma opłucna
Od: RPC5JHG <g...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Zdiagnozowano u mnie 4 cm odme oplucna. To samo sie zrobilo, nie mialem
zadnych urazow. Lekarz porownal rtg z tym sprzed 2 dni i powiedzial ze
stan sie nie zmienil. Powiedzial tez zebym cwiczyl dmuchajac do butelki
przez 2 dni... Potem zrobia mi kolejne rtg zeby ustalic czy to samo
zaniknie czy zastosuja drenaz. Mogly mi ktos polecic jakies dobre
cwiczenia ktore pomoga?

Pozdrawiam,
RPC5JHG

2. Data: 2011-05-29 20:22:10

Temat: Re: Odma opłucna
Od: regen <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Maj, 10:49, RPC5JHG <g...@y...co.uk> wrote:
> [...]
> przez 2 dni... Potem zrobia mi kolejne rtg zeby ustalic czy to samo
> zaniknie czy zastosuja drenaz. Mogly mi ktos polecic jakies dobre

Samoistne odmy zdarzaja sie, szczegolnie u palaczy papierosow. 4-cm
to calkiem spora odma. Wyslalbym chorego na konsultacje pulmonologa
i torakochirurga w trybie pilnym- czesto konieczne jest zalozenie
drenu i odessanie powietrza- trwa to zwykle kilka dni. Oczywiscie
bezwzgledny zakaz palenia do konca zycia. Odmy samoistne czasem lubia
sie powtarzac.

Pozdrawiam-
regen

3. Data: 2011-05-30 05:03:52

Od: RPC5JHG <g...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

regen wrote:

> [...]
> drenu i odessanie powietrza- trwa to zwykle kilka dni. Oczywiscie
> bezwzgledny zakaz palenia do konca zycia. Odmy samoistne czasem lubia

W tym przypadku nie ma mowy o paleniu. Nie mam pojecia skad to sie
wzielo. Lekarz powiedzial ze to samo moze zniknac i pozwolil wrocic do
domu. Zobacze co dzisiaj powie.

Czym wzmocnić słuch?
Re: Assistance medyczny w Alior Banku - pytanie
borelioza - krotka historia zachorowania i prawie-wyleczenia
Poszukuję prywatnego sanatorium
Materac Tempur - czy ktos poleci?