Odnośnie E-dodatków

1. Data: 2002-11-28 10:21:45

Temat: Odnośnie E-dodatków
Od: "Kuchmistrz" <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niedawno odkryłem stronę, która zawiera spis substancji dodawanych do
produktów spożywczych, popularnie znanych jako "e-dodatki". Myślę, że dużą
ilość osób może zainteresować co to jest E-cośtam i jaki może mieć to wpływ
na nasze zdrowie.

Kuchmistrz
k...@k...pl

1. Data: 2002-11-28 10:25:06

Temat: Re: Odnośnie E-dodatków
Od: "Kuchmistrz" <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poniżej podaję link, który zapomniałem wcześniej zapodać:
www.wpg.pl/e-dodatki

Kuchmistrz
k...@k...pl

1. Data: 2002-11-28 15:07:14

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

============
Dzieki za sciage. Jestem wrazliwy na te wszystkie
chemikalia. Do tej pory czulem sie bezpiecznie
tylko kupujac piwo. Tam jest tylko
przeciwutleniacz E300, czyli witamia C. Ponoc
nieszkodliwa. Pewnie dlatego pije tak duzo piwa
:-}

waldek
============

1. Data: 2002-11-28 16:00:01

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "waldek" <x...@o...pl>

> [...]
> tylko kupujac piwo. Tam jest tylko
> przeciwutleniacz E300, czyli witamia C. Ponoc
> nieszkodliwa. Pewnie dlatego pije tak duzo piwa

Proponuje Ci piwo z Lwowka Slaskiego, niepasteryzowane [3 gatunki], supeeeeeeeerek,
wszystkie oznaczenia podane na etykiecie, a nie
tylko ile toto ma %.
Luuuubie dobre piwo :-)
Barbara

---

1. Data: 2002-11-29 09:38:26

Od: maniek <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej!
piwko z lwowka jest naprawde fajne :)
jak bylem w okolicy, to pilem butelkowane niepasteryzowane :) to sie juz
dzis rzadko zdaza kupic takie cudo :)))
nazwy juz nie pamietam, ale z mnichem chyba na etykiecie :)
polecam jesli wam sie trafi
pozdrowka
i smacznego piwkowania i objadania sie w andrzejki :)
maniek

1. Data: 2002-11-29 10:57:58

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

=========
Fajnie, tylko jak to sie nazywa i gdzie kupic?

waldek
=========

1. Data: 2002-11-29 11:34:18

Od: maniek <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

co do nazwy to wlasnie nie pamietam,
a kupilem je jak juz pisalem w okolicy Lwowka, a dokldanie w Piensku -
miasteczko kolo Zgorzelca, w Warszawie nie widzialem, ale tez jakos
ustawicznie nie szukalem, moze w ktoryms z supermarketow...
jesli zalezy ci na nazwie to sie moge dowiedziec
telefon...
i juz wiem piwko nazywa sie Ksiażece, browar Lwowek Slaski,
niepasteryzowane :) tyle co moge o nim powiedziec :) no i nie jest
drogie, tansze od wszystkich popularnych na rynku piwek :)
a tak jak juz jestesmy przy piwku, to koles mi zachwalil Debowe Mocne -
jest naprawde mocne :) nie koniecznie pod wzgledem % SZCZERZE POLECAM,
dobre do podgrzania i schlodzone :)
zatem na zdrowie...
maniek

1. Data: 2002-11-29 19:49:25

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "maniek" <z...@i...pl>

i juz wiem piwko nazywa sie Ksiażece, browar Lwowek Slaski,
niepasteryzowane :) tyle co moge o nim powiedziec :) no i nie jest
drogie, tansze od wszystkich popularnych na rynku piwek :)

a takze: Dobre Mocne - tez niepasteryzowane, jeszcze chyba 'Lwoweckie' - ale tu nie
pamietam - pasteryzowane czy nie.
do kupienia za drugiej strony mojej kamienicy
Barbara

waldek napisał(a):

> =========
> Fajnie, tylko jak to sie nazywa i gdzie kupic?
>
> waldek
> =========

---

1. Data: 2002-11-29 22:46:25

Od: walkie <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Czaplicka wrote:

> a takze: Dobre Mocne - tez niepasteryzowane, jeszcze chyba 'Lwoweckie' - ale tu nie
pamietam - pasteryzowane czy nie.
> do kupienia za drugiej strony mojej kamienicy
> Barbara

Hihihihi nie myslec o mnie zle! ale po tym monopolowym zlokalizowalam
gdzie mieszkasz :)))

Walkie nie pijaca ;)

gotowanie puszki
Owoc