3D Landscape Designer

1. Data: 2000-03-02 14:46:33

Temat: 3D Landscape Designer
Od: "Agnieszka Nawrot" <a...@u...dnd.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

użytkownicy tego programu!
napiszcie coś bliżej o tym programie czy warto go kupić?
Agnieszka

1. Data: 2000-03-02 18:42:19

Temat: Re: 3D Landscape Designer
Od: "Jerzy Zając" <T...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Nawrot napisał(a) w wiadomości: ...
>użytkownicy tego programu!
>napiszcie coś bliżej o tym programie czy warto go kupić?
>Agnieszka
>
>Wprawdzie nie wiem ile teraz kosztuje, ale czy warto go kupic, to chyba
zalezy od tego jakie masz oczekiwania. Ja osobiscie bardzo sie zawiodlem.
Mial mi sluzyc do projektowania ogrodow, przede wszystkim wykonanych z
roslin iglastych. W rezultacie wstydzilbym sie pokazac przyszlemu klientowi
swoje dzielo wykonane przy jego pomocy. Dla mnie podstawowym mankamentem
jest to, ze w wirtualnym obrazie swierk i sosna wygladaja identycznie.
Inaczej mowiac jest po prostu bardzo schematyczny. Zreszta trudno oczekiwac
cudow. Jako encyklopedia jest swietny, ma mnostwo zdjec, choc informacji na
temat danej rosliny skompo. Poza tym prosty w obsludze.
Reasumujac: dobry do takiego pobieznego zarysu ogrodu, tutaj rabatki, tam
klombik, tam drzeka owocowe, a wszystko dookola zasloniete zywoplotem. To
tylko moja opinia.
Jurek

1. Data: 2000-03-03 00:05:24

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Reasumujac: dobry do takiego pobieznego zarysu ogrodu, tutaj rabatki, tam
>klombik, tam drzeka owocowe, a wszystko dookola zasloniete zywoplotem.
To>tylko moja opinia.

Zgadzam się w pełni.
W dodatku przy większej ilości "nasadzeń" wirtualny spacer po ogrodzie
przypomina senny koszmar (idziesz i nie możesz dojść). Mam wrażenie, że
nadaje się do projektowania małych przydomowych ogródków.

Pozdrowienia
p...@r...pl

1. Data: 2000-03-03 09:29:57

Temat: Odp: 3D Landscape Designer
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <s...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:89mvom$p7i$...@a...webcorp.com.pl...

> Zgadzam się w pełni.

Zgadzam się z przedmówcami. Zastanawiałam się, czemu juki wyglądają jak
aloesy. widzę, że te same problemy mają inni.

Pozdrawiam, Basia.

1. Data: 2000-03-03 13:31:31

Temat: Re: Odp: 3D Landscape Designer
Od: Tomek <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 3 Mar 2000 10:29:57 +0100, "basia"
<b...@z...polsl.gliwice.pl> wrote:

>Zgadzam się z przedmówcami. Zastanawiałam się, czemu juki wyglądają jak
>aloesy. widzę, że te same problemy mają inni.

Niestety, jest to chyba najpoważniejszy mankament programu, ale poza
tym moja żona chwali ten program.

Przy okazji pytanie dla jego użytkowników, czy zdarza się Wam, że
umieszczacie oczko wodne które w rzucie z góry wygląda OK, a przy
widoku 3D wylewa na pół ogródka. Skąd ten efekt ?

Tomek

1. Data: 2000-03-03 13:33:32

Od: Tomek <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, to jeszcze raz ja, bo zapomniałem zadać pytanie:
jeśli nie 3D Landscape Designer, to co ?

Tomek

1. Data: 2000-03-03 18:28:59

Od: "Jerzy Zając" <T...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Tomek napisał(a) w wiadomości:

>Przy okazji pytanie dla jego użytkowników, czy zdarza się Wam, że
>umieszczacie oczko wodne które w rzucie z góry wygląda OK, a przy
>widoku 3D wylewa na pół ogródka. Skąd ten efekt ?
>
>Tomek

Nie wiem, tzn. mam teorie, ale jako zupelny laik jezykow komputerowych (sami
widzicie jak to nazywam) nie chce dac plamy przed wszystkimi. Sam jednak
widzisz, program ma wady.
Jurek

1. Data: 2000-03-06 11:11:39

Od: Janusz Czapski <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek napisał(a):

> ale poza tym moja żona chwali ten program.
>
> Tomek

Nooo..., jak żona chwali, to o czym tu jescze rozmawiać!!!!
:-))))))))))))))))))))))
Pozdrawiam
Janusz
PS
Jestem w figlarnym nastroju bo w Lublinie wiosna........

1. Data: 2000-03-06 21:50:03

Od: "Ola" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy Zając" <T...@p...fm> wrote in message

> [...]
> klombik, tam drzeka owocowe, a wszystko dookola zasloniete zywoplotem. To

Dobrze ze przeczytalam te posty. Wlasnie wrocilam ze sklepu i o maly wlos
nie kupilam tego programu.
Ola.

1. Data: 2000-03-12 17:39:28

Od: "Ania Z" <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka Nawrot <a...@u...dnd.com.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:Bo7x4.44361$W...@n...tpnet.pl...
> napiszcie co można na dzień dzisiejszy kupić alternatywnego ale dobrego

Jest to taki sobie program raczej dla firm zajmujących się projektowaniem .
Dużo kosztuje a nic wielkiego nie da się z niego uzyskać. Mając firmę
ogrodniczą i wykonując taki projekt dla mającego pienuiądze klijęta można
uzyskać bardzo zdumiewające efekty. Jednakże jeżeli nie będziesz robić tego
zawodowo to lepszy efekt da zwykły program do rysowania .
Posadam ten program kilka razy korzystałam z niego jednakże nigdy nie byłam
zadowolona gdyż trudno się wyznać po jego wykonaniu w ilości kółek,kresek
itp.
Pozdrawiam.

Gadulstwo w lutym
hipeastrum
[Fwd: Egzoty]
Doświetlanie roślin
Fauna & Flora w Internecie - ciekawy serwis WWW