Cocos radomiensis i inne zdjęcia

11. Data: 2004-04-29 06:37:24

Temat: Re: Cocos radomiensis i inne zdjęcia
Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Apr 2004 22:52:43 +0200, Grzegorz Sapijaszko
<g...@s...net> wrote:

>Łykendy dwa minęły, to i pora na nowe zdjęcia :-)

Klony cudności, tylko coś nie mogę się dopatrzyć TEGO klonika.
Czy stało mu się coś złego?
Właśnie sobie przypomniałam, co to ja wysiałam do pewnej doniczki
i co mi właśnie kiełkuje: na jesieni zebrałam nasiona jakichś
kloników z osiedlowego podwórka: może ginnala a może co inne. Jak
Ci później podeślę zdjęcie z wykształconymi liśćmi, pomożesz
zidentyfikować?

Pozdrawiam,
Anka co już dojrzała do posiadania klonów :)

12. Data: 2004-04-29 06:55:51

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> wrote in

> Łykendy dwa minęły, to i pora na nowe zdjęcia :-)
> http://www.sapijaszko.net/ogrod/
> Pozdrawiam,
> Grzesiek, popijący piffo

Jak rozumiem piffo dla uspokojenia :-)
Mnie sie ta palma po nocy przysni, czuje to.. razem z tymi drabiniastymi
wozami i kominkiem...
Przytłoczyla mi odbior reszty :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz. w stanie niejakiego wstrzasu

13. Data: 2004-04-29 07:26:58

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w
wiadomości

> Przytłoczyla mi odbior reszty :-)
> Pozdrowienia - Ewa Sz. w stanie niejakiego wstrzasu

A wiesz jak łatwo o wypadek w tym miejscu? Toż to przy głównej drodze
:)))

Pozdrawiam
Ewa

14. Data: 2004-04-29 07:29:32

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"T.W." <t...@w...pl> wrote in news:c6qaos$d26$3
@atlantis.news.tpi.pl:

> A wiesz jak łatwo o wypadek w tym miejscu? Toż to przy głównej drodze
>:)))

Powinni miec wywieszona drewniana belke i robic naciecia za kazde rozbite
auto.. W koncu to jakies trofeum :-)
Belka ew. moze byc plasticzna, coby z konwencji nie wypasc :-D
Pozdrowienia - Ewa Sz.

15. Data: 2004-04-29 08:26:15

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2vfjj25b8.fsf@sapijaszko.net...
> Łykendy dwa minęły, to i pora na nowe zdjęcia :-)
>
> http://www.sapijaszko.net/ogrod/

Ładne zdjęcia, ładne roslinki. Czy ten żagwin jest różowy, czy tak wyszedł
na zdjeciu? Mój jest fioletowy. Na zdjęciu 45 śliczny łyszczak, takiego nie
mam uśmiecham sie na przyszłość, łyszczak na zdjęciu 62 podobny do mojego,
który teraz zakwitł, ale też troche inny wiec znów polecam się pamięci.. :))

Pozdrawiam
Kaśka

16. Data: 2004-04-29 11:19:37

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> który teraz zakwitł, ale też troche inny wiec znów polecam się pamięci..
:))

> Pozdrawiam
> Kaśka
>
>Bardzo piękne roślinki u mnie jeszcze nie wszystko w takim rozkwicie
łyszczak jeszcze w pączkach a prymule szaleją ta palma też niczego sobie
tylko trochę blade liście może trochę nawozu dać jej
Pozdrawia Teresa
t...@o...pl

17. Data: 2004-04-29 13:42:04

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message

> :)
> zapewne spotka sie tam z moim

Sprobujcie kanadyjskich.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

18. Data: 2004-04-29 18:02:40

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
| W wiadomości news:m2vfjj25b8.fsf@sapijaszko.net Grzegorz Sapijaszko

| Hejka. Cocos radomiensis to jest to! :-)
| Pozdrawia olśniony Ja...cki

Dobrze, że Grześ zdjęcie opublikował, bo inaczej w Radomiu mogłabym wstrząsu
nieodwracalnego dostać:-)

Pozdrawiam, Basia.

19. Data: 2004-04-29 20:38:27

Temat: Re: Odp: Cocos radomiensis i inne zdjęcia
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> writes:

> Nooo! Wreszcie na zdjęciu 55 jakiś plenerek z Twojego ogrodu. Ładne
> :-))))

Ty, uważaj, bo to przy drodze do Lublina stoi... :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Zachciało się pewnej niewieście w Skarżysku
przejechać konno na małym tygrysku...

20. Data: 2004-04-29 20:39:46

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> writes:

> Czy to nie miodunka w pełnym słońcu i na skalniaku???

W pełnym słońcu zapewne tak, ale skalniaka to u nas nie uświadczysz...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Na przyjęciu przy księżniczce siadłem dumnie.
Jak się później okazało -- bezrozumnie.

Nawadnianie automatyczne - poszukuję wykonawcy
stworzenie ogrodu/koszenie trawy (Wrocław)
migdałek
I FUCKED AN UGLY BITCH 1553
Krzewy kwitnące jeszcze raz