Cukier w MM.

1. Data: 2003-03-07 20:23:26

Temat: Cukier w MM.
Od: Agnieszka <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich grupowiczow.

Od trzech dni odzywiam sie wedlug zasad MM. Wasze dyskusje na temat
tego sposobu odzywiania rozwialy wiele moich watpliwosci, ktore pojawily
sie po przeczytaniu ksiazki. Na pewno pojawi sie ich jeszcze bardzo
wiele, ale na razie mam wiele zapalu i mam zamiar wytrwac. Trzymajcie za
mnie kciuki.
Czy ktos moglby mi wyjasnic kwestie dotyczace cukru. Czy absolutnie
jest on nie dozwolony? Nawet jako element przyprawowy, przeciez nawet do
sosu winegret dodaje sie go troszeczke do smaku. A co z jogurtami
(oczywiscie 0%), one przeciez zawieraja cukier?
Dzis wybralam sie na zakupy do pobliskiego supermarketu i probowalam
znalezc jakis chleb, ktory nie zawieralby maki pszennej. Przyznam,
ciemnego pieczywa wybor byl wielki ale nie znalazlam zadnego
odpowiedniego. Moze mi jakis poradzicie. Kupilam dzemik bez cukru,
chetnie jadlabym go na sniadanie ale z jakims pieczywem, no i tu wlasnie
jest problem, jakim?
Ciesze sie bardzo iz tak wiele osob interesuje sie MM. Razem z Wami
bedzie mi latwiej. Dzieki, ze jestescie.

Aga

pozdrawia: Agnieszka
e-mail : a...@p...com
www : kaja.topnet.pl

2. Data: 2003-03-07 20:48:38

Temat: Odp: Cukier w MM.
Od: "Edytka22" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka <a...@p...com> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...com...
> Witam Wszystkich grupowiczow.
> Trzymajcie za
> mnie kciuki.

Oczywiscie ze bedziemy trzymac , ja napewno . A tak wogóle witam w naszym
gronie :)))

> Czy ktos moglby mi wyjasnic kwestie dotyczace cukru. Czy absolutnie
> jest on nie dozwolony? Nawet jako element przyprawowy, przeciez nawet do
> sosu winegret dodaje sie go troszeczke do smaku.

Tak, jest niedozwolony. Ja unikam go jak moge. Jedyny produkt w którym go
troszke spozywam to gorzka czekolada. Ma 77% kakao i jest dozwolona na MM,
ale zawiera niestety cukier. Mimo to od czasu do czasu zjadam tabliczke.

> A co z jogurtami
> (oczywiscie 0%), one przeciez zawieraja cukier?

Nie wszystkie , niektóre sa slodzone slodzikami. Np. firma Fromako produkuje
jogurt 0% tluszczu, 0% cukru. Raz udalo mi sie go zdobyc w moim miescie a
teraz czekam , bo w zadnym sklepie nie moge dostac ani tego ,ani innego
odpowiedniego .

> [...]
> ciemnego pieczywa wybor byl wielki ale nie znalazlam zadnego
> odpowiedniego. Moze mi jakis poradzicie.

Ponoc chlebki WASA sa zgodne z MM : trzy zboza,
zytni, sezamowy.

> Kupilam dzemik bez cukru,

Moglabys mi podac nazwe tego dzemu?? Ja jeszcze zadnego dzemu bez cukru nie
znalazlam :((((((

--
Pozdrawiam goraco
Edyta.

3. Data: 2003-03-07 21:00:46

Temat: Re: Cukier w MM.
Od: "wally" <w...@p...okay.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jogurt 0% tluszczu, 0% cukru. Raz udalo mi sie go zdobyc w moim miescie a
> teraz czekam , bo w zadnym sklepie nie moge dostac ani tego ,ani innego
A nie sa one w takim wypadku slodzone czyms innym (np. aspartamem)? Jezeli
tak to rowniez powinno sie je wykluczyc - najlepsze i najpewniejsze sa
jogurty naturanle!

> Ponoc chlebki WASA sa zgodne z MM : trzy zboza,
> zytni, sezamowy.
Sklad - OK, ale metoda ich produkcji jest wysoce anty-MM, nalezy o tym
pamietac! Ja np. w ogole nie jem chleba - nie czuje takiej potrzeby. Chociaz
jak czasami czuje zapach swiezutkiego pieczywa walaczy we mnie sila woli,
ale nie ulegam (na razie :))

> Moglabys mi podac nazwe tego dzemu?? Ja jeszcze zadnego dzemu bez cukru
nie
> znalazlam :((((((
Poszukaj na stoisku dla diabetykow albo w sklepie ze zdrowa zywnoscia - sa
tam dostepne dzemiki slodzone fruktoza.

4. Data: 2003-03-08 10:01:43

Od: "Edytka22" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wally <w...@p...okay.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b4b1aj$ds6$...@n...onet.pl...

> produkuje
> A nie sa one w takim wypadku slodzone czyms innym (np. aspartamem)? Jezeli
> tak to rowniez powinno sie je wykluczyc - najlepsze i najpewniejsze sa
> jogurty naturanle!

Tu zgodzę się z Tobą. Ja na razie jem tylko naturalne, gdyż nie mogę innych
odpowiednich dostać. Ale mają one 3% tłuszczu. Do jedzenia są OK. Ale do
sałatek i surówek do produktów tłuszczowych odpadają :(((((

> [...]
Chociaz
> jak czasami czuje zapach swiezutkiego pieczywa walaczy we mnie sila woli,

I tu też się zgodzę zgodzę z Tobą. Oczywiście najlepiej nie jeść chlebka
wcale ale te chlebki chyba są najbardziej zgodne z MM.

> nie
> Poszukaj na stoisku dla diabetykow albo w sklepie ze zdrowa zywnoscia - sa
> tam dostepne dzemiki slodzone fruktoza.

Szukałam i nic. Mieszkam w małym miasteczku nie mogę dostać Fruktozy,
dżemików bez cukru słodzonych fruktozą, ciecierzycy, jogurtów 0% tłuszczu
bez cukru i kilku innych produktów :((((
O dziwo znalazłam u nas makaron sojowy.
Właśnie chciałabym się upewnić czy napewno możno go łączyć z posiłkami
tłuszczowymi ??? np. rosół z makaronem sojowym, spaghetti z makaronu
sojowego z mięsem i sosem jakimś ???

--
Pozdrawiam goraco
Edyta.

5. Data: 2003-03-08 10:45:14

Temat: Re: Odp: Cukier w MM.
Od: Gosia Garkowska <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article b4ceob$ve$...@n...news.tpi.pl, Edytka22 at f...@o...pl wrote
on 8/3/03 11:01:

> Tu zgodzę się z Tobą. Ja na razie jem tylko naturalne, gdyż nie mogę innych
> odpowiednich dostać. Ale mają one 3% tłuszczu. Do jedzenia są OK. Ale do
> sałatek i surówek do produktów tłuszczowych odpadają :(((((

tylko wtedy gdyz zamierzasz jesc weglowodany powyzej 35 - to wtedy taki
jogurt rzeczywiscie nie. wiec czemu do produktow tluszcowych odpadaja?
przeciez tych wegli z IG powyzej 35 nie laczy sie z tluszczami???

--
*gosia*

6. Data: 2003-03-08 11:03:06

Temat: Odp: Odp: Cukier w MM.
Od: "Edytka22" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odwrotnie napisałam :)))) Miałąm na myśli , że do sałatek do produktów z
weglowodanami powyżej 35 niestety tych jogurtów nie można :(((

Dzięki Gosiu za zwrócenie uwagi :))))

--
Pozdrawiam goraco
Edyta.