Cześć

1. Data: 2003-10-02 22:24:11

Temat: Cześć
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wpadłem na moment, zobaczyć, kto jeszcze siedzi w kuchni
Widzę parę osób znajomych, ale większości niestety nie znam
Czy ktoś wie, co się np. stało z mojš siostrš?

sadyl

1. Data: 2003-10-03 06:06:49

Temat: Re: Cześć
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 03 Oct 2003 00:24:11 +0200, sadyl <s...@p...onet.pl>
wrote:

>Wpadłem na moment, zobaczyć, kto jeszcze siedzi w kuchni
>Widzę parę osób znajomych, ale większości niestety nie znam
>Czy ktoś wie, co się np. stało z mojš siostrš?
>
>sadyl

wszelki duch???
ona u nas bawi. no nie dokladnie u NAS, ale w ogole u nas.

trys aka Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-10-03 06:07:59

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sadyl <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...
> Wpadłem na moment, zobaczyć, kto jeszcze siedzi w kuchni
> Widzę parę osób znajomych, ale większości niestety nie znam
> Czy ktoś wie, co się np. stało z moją siostrą?
>
> sadyl

Witaj!!!!
.....Juz daaaaawno Joli nie bylo......oj daaaaaawno.....oj jak daaaaawno

(Sadyl a Ciebie to juz bardzo d......no nie bylo)

agataw

1. Data: 2003-10-03 06:14:35

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Wpadłem na moment, zobaczyć, kto jeszcze siedzi w kuchni

Czesc Sadyl! Nie wierze!
Bedziesz tu czesciej bywal?

> Widzę parę osób znajomych, ale większości niestety nie znam
> Czy ktoś wie, co się np. stało z moją siostrą?

Jola jest w Anglii, jakos tak od poczatku tego roku. Ma ograniczony dostep
do netu, wiec sie nie pojawia :(.

Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

1. Data: 2003-10-03 07:09:09

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Ladorucka wrote:

> Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Czesc Sadyl! Nie wierze!
> Bedziesz tu czesciej bywal?

Nie wiem - zobaczymy.
Z jednej strony - mam trochę mało czasu.
Z drugiej - nadal męczę się na modemie.
Jako, że Grupa jest bardzo "płodna", aby być na bieżąco, trzeba jednak
poświęcić trochę czasu na czytanie.
Ale, nawet gdybym zaraz zniknął - wszystkich cieplutko pozdrawiam.

> Jola jest w Anglii, jakos tak od poczatku tego roku. Ma ograniczony dostep
> do netu, wiec sie nie pojawia :(.

Wiedziałem, że będziecie dobrze zorientowani :)

Pozdrawiam raz jeszcze

sadyl

1. Data: 2003-10-03 08:08:59

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem - zobaczymy.

Fajnie by bylo... Moze i Jader by wrocil?

> Z jednej strony - mam trochę mało czasu.
> Z drugiej - nadal męczę się na modemie.
> Jako, że Grupa jest bardzo "płodna", aby być na bieżąco, trzeba jednak
> poświęcić trochę czasu na czytanie.

To prawda. Ja ostatnio czytam raczej "po lebkach", niestety.

> Ale, nawet gdybym zaraz zniknął - wszystkich cieplutko pozdrawiam.

My Ciebie tez!

> Wiedziałem, że będziecie dobrze zorientowani :)

A Ty nie jestes? Hmmm...

1. Data: 2003-10-03 08:16:29

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ale, nawet gdybym zaraz zniknął - wszystkich cieplutko pozdrawiam.

Ale jedz coś...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2003-10-03 18:51:09

Temat: Odp: Cześć
Od: "busek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Widzę parę osób znajomych, ale większości niestety nie znam
> Czy ktoś wie, co się np. stało z moją siostrą?

Strzałeczka

też tu powróciłem po przerwie, mam nadzieje że zostanę na dłużej. widze co
mnie cieszy ze stara gwardia wraca

busek

1. Data: 2003-10-03 21:34:41

Temat: Re: Odp: Cześć
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Strza?eczka
>
>te? tu powróci?em po przerwie, mam nadzieje ?e zostan? na d?u?ej. widze co
>mnie cieszy ze stara gwardia wraca
>
>busek

noooo, najwyzsza pora na powrot - badz jako ten bocian w Egipcie
;))

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-10-03 21:36:03

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" wrote:

> Ale jedz coś...

Jem, jem
próbowałem sobie zrobić głodówkę w tym roku, ale jakoś nie miałem
samozaparcia i wytrzymałem tylkko 10 dni.

przy okazji - szwagier nosi się z zamiarem produkcji wina z własnych
winogron.
Zna ktoś jakiś dobry przepis, raczej niestandardowy, ale z gwaranjcą, że
"zawsze wychodzi"?

pozdrawiam
sadyl
PS: ponieważ konto s...@p...onet.pl jest bez litości zaśmiecane
spamem, proszę bezpośrednią korespondencję do mnie kierować na
X...@w...pl po usunięciu x-ów z adresu.

test news
fondue - pytanie techniczne
spaghetti catsiatore..?