dziwny chwast

21. Data: 2000-04-26 08:02:43

Temat: Odp: dziwny chwast
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <j...@p...com.pl> napisał w wiadomości
news:8e4gr6$qbm$1@sunsite.icm.edu.pl...
> Krzysztofie dziękuję, tak to właśnie miało zabrzmieć. Dlaczego ty
> zrozumiałeś?

Jerzy. Jeżeli uważasz że ja jestem ograniczony i mało rozumiem to albo
jaśniej wysławiaj się albo nie reaguj na moje wypowiedzi.
Poza wszystkim, nie krepuj się, mów co masz do powiedzenia, bądź sobą.

--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

22. Data: 2000-04-26 10:18:22

Temat: Re: dziwny chwast
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> za
> uczyniłeś?].
>
> Napisz co chciałeś przez to powiedzieć.
Nic ponad to co napisałem, po prostu piękna roślina wyrzucona w nowe
środowisko może i na pewno go zdominuje, szczególnie taka ekspansywna jak
miskant. Należało ją spalić.
Pozdrawiam, Jerzy.

23. Data: 2000-04-26 10:52:37

Temat: Odp: Definicja (Re: dziwny chwast)
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Koterba" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
> Jeśli napiszesz: "chwast to roślina niepożądana w danym miejscu" to moim
> zdaniem będzie to samo co napisal Jerz w obu czesciach

Jeżeli zdanie napisane przez Ciebie w cudzysłowie jest równoznaczne ze
zdaniem "chwast to roślina niepożądana" to po co pisać słowa które są
zbędne.
Ja przyjmuję za oczywiste że ta sama roślina może być niepożądana w jednym
miejscu a pożądana w drugim.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

24. Data: 2000-04-26 11:16:09

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

> Nic ponad to co napisałem, po prostu piękna roślina wyrzucona w nowe
> środowisko może i na pewno go zdominuje, szczególnie taka ekspansywna jak
> miskant. Należało ją spalić.

Teraz zrozumiałem. Wyrzuciłem ją na kompost. Jak przyjedziesz do mnie to
sprawdzisz :-).
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

25. Data: 2000-04-26 11:34:26

Temat: Re: Definicja (Re: dziwny chwast)
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Marusiński" wrote:
> Jeżeli zdanie napisane przez Ciebie w cudzysłowie jest równoznaczne ze
> zdaniem "chwast to roślina niepożądana" ...

Wlasnie nie jest.
A jest to to samo co napisal Jerz w _obu_ czesciach.

> Ja przyjmuję za oczywiste że ta sama roślina może być niepożądana w jednym
> miejscu a pożądana w drugim.

Jak najbardziej. Tu sie na pewno zgadzamy.
Choc nie wyobrazam sobie by ktos pozadal np. perzu w jakimkolwiek
miejscu ;-) ale ...

Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysiek Koterba

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

26. Data: 2000-04-26 14:04:35

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jerzy. Jeżeli uważasz że ja jestem ograniczony i mało rozumiem to albo
Cały czas pokazujesz, że jest odwrotnie i myślę, że nie masz czego się
wstydzić. Tylko wykorzystuj w dobrym celu.

> jaśniej wysławiaj się albo nie reaguj na moje wypowiedzi.
miałem wrażenie, że jest to grupa dyskusyjna,

> Poza wszystkim, nie krepuj się, mów co masz do powiedzenia, bądź sobą.
Krzysztofie, już raz dzisiaj prosiłem cię o to ale powtórzę, przestań się
irytować i nie mów innym co mają robić. To trochę niegrzeczne.
Pozdrawiam Jerzy.

27. Data: 2000-04-26 14:57:16

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Koterba <k...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@r...pl...

> A nawiasem mowiac znam goscia (na tej grupie :-) ), ktory twierdzi, ze
> wszystkie byliny to chwasty.

A mógłbyś zdradzić, kto to taki? Bo opis jakoś mi do nikogo znajomego nie
pasuje:)

Pozdrawiam, Basia.

28. Data: 2000-04-27 10:28:08

Temat: Re: Odp: Definicja (Re: dziwny chwast)
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

basia wrote:
> A mógłbyś zdradzić, kto to taki?

Nie.

> Bo opis jakoś mi do nikogo znajomego nie pasuje:)

To musisz bardziej pomyslec :-)

Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysiek Koterba

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

29. Data: 2000-04-27 13:28:37

Od: Janusz Czapski <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Że też w takš pogodę chce Wam się bić pianę.....8-(

Takie pierniczenie to sš właśnie chwasty tej grupy.
Bez pozdrowień
Janusz

30. Data: 2000-04-27 21:30:52

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz zrozumiałem. Wyrzuciłem ją na kompost. Jak przyjedziesz do mnie to
> sprawdzisz :-).
Dziękuję za zaproszenie, chętnie skorzystam, ale daj znać jak się już prawie
przekompostuje bo coś nie za bardzo wierzę, że to się daje kompostować. Toż
to ma gorsze kłącza od perzu.
Pozdrawiam Jerzy

Ukorzeniony cis - co dalej
perz i walka z nim
elektroniczny straszak kretow i myszy na dzialce.
Kto wie
Darmowy program do projektowania ogrodów