Re: Odp: Kamienie kałowe

From: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Odp: Kamienie kałowe
Date: Tue, 4 Feb 2003 17:54:20 +0100
Sender: e...@p...onet.pl@afazja.am.lodz.pl

On Tue, 4 Feb 2003 08:44:35 +0100, eurecus.com wrote:

> Dziękuję Offelii i Juanito-wi za konkretne odpowiedzi dające jakiś trop.
> Przejrzałem sobie parę stron i wiem teraz więcej. Widocznie Tombak nie jest
> aż tak strasznym znachorem :-)

Taaak..
Poszukaj sobie na przykład w google wrzucając 'breatharianism'.
Są na swiecie ludzie którzy twierdzą, że czowiek w ogóle nie musi jeść.
I równiez pod tym podpisują się różne doktory habilitowane (prawdziwe
lub nie).
Płukanie okrężnicy oczywiście możesz sobie zrobić - jesli będziesz w to
wierzyć i wydasz na to odpowiednio dużo pieniędzy - na pewno poskutkuje
rewelacyjnie. Efekt terapeutyczny tego typu zabiegów jest wprost
proporcjonalny do wiary pacjenta i kosztu zabiegu (na tej samej zasadzie
jeśli kupię sobie do sprzętu audio kabke za tysiąc złotych - z całą
pewnością usłyszę, że gra lepiej, chociaż prawa fizyki temu przeczą (BTW
- akurat w kabkle to ja trochę wierzę:) ))
A juz tak zupełnie OT - akurat ten cały Tombak, mimo że szaman, nie jest
jeszcze taki zły...

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)