Kłopot rozwiążmy!

11. Data: 2003-02-05 10:38:38

Temat: Re: Odp: Kłopot rozwiążmy!
Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęœniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
news:Xns931954B5326E6ewaszczbioluniwrocpl@156.17.1.3
8...
> "Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in
>
> A cos Ty!
> Bedzie nas meczyl i sie cichcem zachwycal!

Dwa storczyki , opuncję i jakieś skalne kwiatuszki ;-)
Ciekaw jestem jak storczyki przeżyją zimę .

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
Serwis "muszlowcowy" http://republika.pl/jkch1

12. Data: 2003-02-05 11:42:18

Od: "Lucjan" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

13. Data: 2003-02-05 12:32:44

Temat: Odp: Odp: Kłopot rozwiążmy!
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapobiega to prezentom zbędnym i jednakowym. :-)
> Gdyby tak to urządzić, to teraz byłaby kolej na Bogusława by taką listę
> opublikował. Przy okazji wszyscy bedziemy wiedzieli o jego brakach ;-)))

Albo niech chociaż uaktualni swój index, bo coś mi się wydaje, że to nie
wszystkie jego rosliny. Dowieziecie wdedy takie, których tam nie ma, czy
będą czi nie będą się gospodarzom podobały.

Bardzo dobry pomysł. A tak w ogóle to ciekawa jestem ilu was się do
Bogusława wybiera bo coś mi się wdaje, że po maju w postach od Bogusława
będzie nowy tekst "Pozdrowienia z Parku Krajobrazowego Dolin Łódzkich"
Kaśka

14. Data: 2003-02-05 14:37:11

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Too old... <j...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b1qq5r$g8t$...@a...news.tpi.pl...

> Dwa storczyki , opuncję i jakieś skalne kwiatuszki ;-)
A fe! Taki lekceważący stosunek do bogusławowych rarytasów? Co to znaczy
"jakieś skalne kwiatuszki"???? Na jednym oddechu nalezy podac nazwy
łacińskie, polskie oraz ludowe-zwyczajowe :-))) Wtedy będzie w porządku....
Pozdrawiam :-)
Janusz

15. Data: 2003-02-05 17:56:40

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message

> Albo niech chociaż uaktualni swój index, bo coś mi się wydaje, że to nie
> wszystkie jego rosliny. Dowieziecie wdedy takie, których tam nie ma, czy
> będą czi nie będą się gospodarzom podobały.

No właśnie, ja tez bym chciała uaktualniony wykaz zobaczyć. A w
szczególności interesują mnie 134 skalnice (czy coś przybyło) i cyprysiki
żywotnikowate:-))))

Pozdrawiam, Basia.

16. Data: 2003-02-05 19:18:50

Temat: RE: Kłopotrozwiążmy!
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Wystarczy mi Wasza obecność i oczywiście zachwyty nad roślinkamui typu, ach
,och ,gdzie to można kupić :-)
:-) Bogusław

17. Data: 2003-02-05 19:59:16

Temat: Odp: Kłopotrozwiążmy!
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <a...@o...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:AEELLCFPEPAC
H...@o...pl...

> Wystarczy mi Wasza obecność i oczywiście zachwyty nad roślinkamui typu,
ach > ,och ,gdzie to można kupić :-)

Twoje dobre wychowanie i elegancja są nam znane. :-) Jednakże pozwól, że my
tu pokombinujemy. Bo to nie Ty masz kłopot tylko my.
Ty dopiero w maju kłopoty będziesz miał. :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

18. Data: 2003-02-06 01:25:49

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Wystarczy mi Wasza obecność i oczywiście zachwyty nad roślinkamui typu, ach
> ,och ,gdzie to można kupić :-)
> :-) Bogusław
>
> -- raczej: czy moge sobie uszczknac?
tylko jedna roslinke,dobrze?
O! i jeszcze tamta?
Jaki cudo storczyk!patrzy,nie patrzy i ciach!
raz,dwa,.........pietnascie-wystarczy.

Za wczasu pozdrawiam kraine ludzkich wzniesien boletus

19. Data: 2003-02-06 03:05:08

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Janusz Czapski
(...)
> Bo to nie Ty masz kłopot tylko my.
> Ty dopiero w maju kłopoty będziesz miał. :-)))
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Skąd Ty to wszystko wiesz, kłopoty w maju, czyżbym miał stracić pracę,
sterczyki mi wymarzną, a może winniczkę szlag trafi
:-(. Z tym ostatnim problemem jakoś sobie poradzę:-)
Pozdrawiam Bogusław po drugiej porannej kawie :-)

20. Data: 2003-02-06 03:12:21

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Basia Kulesz
(...)
> No właśnie, ja tez bym chciała uaktualniony wykaz zobaczyć. A w
> szczególności interesują mnie 134 skalnice (czy coś przybyło) i cyprysiki
> żywotnikowate:-))))

> Pozdrawiam, Basia.

Przepraszam, po co Wam mój aktualny wykaz, skąd wiesz Basiu że tam rosną
134 skalnice :-)
Co do cyprysików mogę Cie zapewnić że stan osobowy w/w pozostał bez zmian
:-)
Etap fascynacji tymi roślinami już minoł-jak się domyślasz nadszedł etap
'winoroslowatych':-)
i kto wie może malin- ile tych odmian można 'skolekcjonować'
Pozdrawiam po porannej kawie Bogusław.

Tłumaczenie
Kaktusy
spotkanie-bez zgody boletusa