Na Nowe Millennium

11. Data: 2000-01-04 16:28:46

Temat: Re: Na Nowe Millennium
Od: p...@p...onet.pl (Piotr) szukaj wiadomości tego autora

Joseph Rock napisał(a):

> czy zbulwersowal Ciebie rowniez ponizszy post z grupy ?

Niewatpliwie bulwersujace jest stwierdzenie "milosnik amputacji"... Ale jesli
strona jest rzetelna, a sformulowanie tylko fatalne?...

> Widzisz kochany bracie
> inwalidztwo umyslowe, schizofrenia, paranoja tez kwalifikuje czlowieka do
> bycia na tej grupie
> Wstydz sie bracie ze Czlowieka z umyslowym inwalidztwem wytykasz palcem i
> szydzisz z niego
> Ludzie Ci tez maja swoja historie zycia ale to trudno zrozumiec bo nie
> widac, prawda ?

Niestety - niefortunne bylo to stwierdzenie, bardzo gorzkie pod Twoim adresem
napisane przez Staszka. Ja niestety w swojej wypowiedzi popierajacej bulwersacje
Staszka pominalem te niefortunnosc (nie zwrovilem na nia uwagi) i tu bije sie w
piers, bo moglo wyjsc mniej wiecej tak, jak bym i te obelge (a rozumiem, ze tak
wlasnie mialo to zabrzmiec) rowniez popieral. Oczywiscie nie jest to prawda. Nie
lubie obrzucac nikogo epitetami i wpieniam sie na siebie, jesli temu ulegne
(zazwyczaj widzac jakies czyjes niewybredne ataki na kogos - z reguly nie na
siebie). Nie wydaje Ci sie jednak drogi Joseph Rock'u, ze mogles w ramach
nostalgii zacytowac cos mniej albo wcale nie bulwersujacego?

Pozdrawiam

Piotr

--
Archiwa polskich grup dyskusyjnych - http://www.newsgate.pl/archiwum.shtml

12. Data: 2000-01-04 16:28:47

Temat: Re: Odp: Na Nowe Millennium
Od: p...@p...onet.pl (Piotr) szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?Q? Stanis=B3aw?= Strzegomski napisał(a):

> [...]
> ko)
> usiłuje tę grupę majšco służyć inwalidom i rozwišzywaniu ich problemów - zam
> ienić
> na grupę politykowania i siania antagonizmów religijnych.
> Jeśli kogoś te tematy interesujš to sš przeciez grupy dyskusyjne właściwe dl
> a tych tematów:
> pl.soc.polityka, pl.soc.religia, pl.pręgierz i inne.
> A może przypadek Josepha Rocka to przypadek inwalidztwa umysłowego
> (schizofrenia, paranoja...) - jeśli tak to z góry przepraszam, choś nie sšdz

Podobno Joseph Rock cytuje AA. AA jest osoba bardzo dla mnie kontrowersyjna -
lubi sie na kims uwiesic i dac mu niezly wycisk (osobiscie to odczulem). Nie
wiem, czy rzeczywiscie cos takiego napisal, bo podobno jest to jego stary tekst
- na pewno z czasow zanim ja tutaj trafilem. Ale choby i byl to post AA (o co go
nie posadzam) to po co anonimowy Joseph Rock to-to cytuje to sam nie wiem. I jak
najbardziej popieram Twoje oburzenie.

> Ja protestuję - przeciw wypisywaniu takich treści nie zgodnych z tematem gr
> upy.
>
> Wszystkim grupowiczom i ich rodzinom życzę dużo zdrowia i radości,
> prawdziwych przyjaciół i pomocnej dłoni w trudnych chwilach,
> Błogosławienstwa Bożego w nowym Roku Pańskim 2000

Dolaczam sie do zyczen - zacytuje ulubionego mojego meteorologa, relacjonujacego
"Aktualny stan pogody" w poznanskim "Radio Merkury": "Badzcie Panstwo zdrowi!" -
> innymi slowy: cudow zycze (obysmy nie byli bardziej chorzy, a najlepiej obysmy
poczuli sie znacznie lepiej niz dotad)

Piotr

--
Archiwa polskich grup dyskusyjnych - http://www.newsgate.pl/archiwum.shtml

13. Data: 2000-01-04 20:14:36

Temat: Odp: Odp: Na Nowe Millennium
Od: "Apik" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
No nie bądźcie tacy wrażliwi:) od A.A też mi się oberwało parę razy i żyję,
nadal z nim chętnie koresponduję, On ma swoje zdanie ja swoje i wszystko
gra.
A że nie raz dochodzi do drobnych starć... no cóż takie jest życie i raczej
nie polega ono na wzajemnym głaskaniu się po pupie...

--
Pozdrowka
Apik

Użytkownik Piotr <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9...@g...newsgate.pl...

ciach

14. Data: 2000-01-04 20:18:31

Temat: Odp: Na Nowe Millennium
Od: "Apik" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

No niby i tak tylko szkoda że my nie jesteśmy jeszcze tym krajem

--
Pozdrowka
Apik

Użytkownik Marian L <m...@e...bielsko.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:eBjc4.14936$N...@n...tpnet.pl...

15. Data: 2000-01-05 15:35:23

Temat: Re: Odp: Odp: Na Nowe Millennium
Od: p...@p...onet.pl (Piotr) szukaj wiadomości tego autora

Apik napisał(a):

> [...]
> A że nie raz dochodzi do drobnych starć... no cóż takie jest życie i raczej
> nie polega ono na wzajemnym głaskaniu się po pupie...

No nie wynika to z mojej zbytniej wrazliwosci, tylko byl to pewien rodzaj
wstepu...:-)))

Piotr

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

16. Data: 2000-01-05 22:22:47

Od: "Aleksander" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Szarner napisał(a) w wiadomości: <3...@g...pl>...
>Witaj, Joseph Rock ;))

Ja też Cię witam, Joseph ;)

>Nie zgodze sie. Chociaz jezeli to by byla
>_samospelniajaca_sie_przepowiednia_ to... bylbym rozczarowany :(

Z tego co obserwuję to czytelników przybywa, więc trudno z tego wyciągnąć
wniosek, że grupa umiera. Jej członkowie są mało aktywni, ale trzeba się
zastanowić gdzie leży tego przyczyna. Może spójrzmy po sobie i zastanówmy
się czy cokolwiek robimy żeby zachęcić jej czytelników do aktywności. A może
robimy coś przeciwnego, znięchęcamy innych do odzywania się. Nie każdy,
Andrzeju, jest tak silny i odporny jak Ty. Z drugiej strony większość ludzi
jest taka, że wolą dać się porwać prądowi i płynąć razem z nim nie
zauważonym, cichutko, raz szybciej, drugim razem wolniej. Więc nie dziw się.

>rozpoczecia ankietowania ON w Waszych miastach w sprawie barier
>architektonicznych. To dobry okres zeby nawiazac kontakty z
>organizacjami skupiajacymi ON celem zaszczepienia im naszych idei.

Poczyniłem w tym kierunku pewne kroki i czekam na efekty. Nie chciałem
przedterminowo o tym pisać, bo nie chcę być gołosłowny. Nawet dzisiaj byłem
w pewnym banku i starałem się załatwić zrobienie podjazdu, żeby wyeliminowąć
dwa schodki przy wejściu do niego. Wszyscy widzą problem tych dwóch schodków
i myślą nad jego rozwiązaniem, ale obiecać nic nie chcieli. Za jakiś czas
znowu ich odwiedzę :-)

>Ja ze tak powiem 'przygotowuje sie'.

Ja napisałem powyżej.

>zapewniam Cie ze jest ich wiecej!
>Jozek pojawi sie za kilka dni no i wogole :)

Też tak uważam, trzeba tylko podać im rękę, a nie deprymować.
Wierz mi grupa nie umrze, bo Ty jej na to nie pozwolisz, myślę że nawet
gdybyś miał pisać na grupę sam to i tak będziesz pisał, abyś miał tylko tą
świadomość, że ktoś Cię czyta. Masz to we krwi, nieusuwalne.

>Pozdrawiam
>Joanna d'Arc ;)

Pozdrawiam
Aleksander NieWielki ;-)))

17. Data: 2000-01-06 23:25:24

Od: "JCwielong" <J...@T...de> szukaj wiadomości tego autora

Joseph Rock <a...@n...ca> schrieb in im Newsbeitrag:
S6xb4.201056$5...@t...netcom.ca...

Witam Joseph ,

Tak jakoś zaintrygował mnie Twój styl , ale do rzeczy.

> Dzisiaj Andrzej nie krzyczy, nie pisze i czytam dziennie 3 listy...

Lewusy nowej demokracji rozkradli mu auto.Cieć w jego bloku bierze
pieniądze za dozorstwo ale śpi do 12.00 - tej zamiast wstać o godz.
04.00 sięgnąś po łopatę i śnieg przed domem odgarnąć , żeby Andrzej i
inni ludzie nóg sobie nie połamali wychodząc do pracy,do lekarza,na
zakupy itd.Aaaa , gdyby to ktoś sprawdził ale to zbyt skłmplikowane dla
władz każdego miasta.Tego warunku kraj nie musi wypełnić chcąc wejść do
EU , nieprawdaż ? Na cały Twój post jest jedna odpowiedź.
WIRUS EU.

> Wszak w planach jestesmy miesem armatnim (NATO)
> i parobkasmi (UE).
> Nikt nie zaprotesuje?

Naród jeszcze nie przejżał o co tu chodzi.Przejży jak będzie w EU.A to
takie proste.Wystarczy wejść do sklepu i popatrzeć jak odchodzą nasze a
przychodzą inne , z dalekich krajów , kolorowe. Odszedł wschód nadszedł
zachód a my ciągle w środku. Widziałeś kiedyś na zachodzie reklamę
polskiego produktu bo ja nie. Ale ja i Ty wiemy dlaczego , to
samobójstwo dla rodzimej produkcji a dalej dla miejsc pracy. Teraz pod
topór idzie górnictwo i rolnictwo. Jak myślisz , skąd kraj weźmie
węgiel? bo nie słyszałem żeby budowano elektrownię atomową. Kto da jeść
narodowi jak rolnictwo padnie? Ja wiem i Ty też. Itd. , itd. Na
wschodzie nie przestrzegano zasad ekonomii i nie dziw się , że jest tam
tak jak jest. U nas zaczęto tą samą zabawę. Co ja Ci będę tłumaczył.
Gdybyś tego nie wiedział nie ruszałbyś tego co zawiera Twój post.
Jednego tylko nie rozumię. Czy Ci na górze są naprawdę tacy głupi czy
robią to z pełną świadomością. Media ogłupiają naród i niszczą wszystkie
cechy ludzkie z których zawsze byliśmy dumni.

> Skad pokora taka - pytam? Zle sie powodzi, ale przeciw
> zalewajacemu nas g... protestowac sie nie godzi?

Ladnie to i dosadnie ująłeś.

> Jesli nikt z grupowiczow nie zajrzal do strony o telepracy (bo nikt
nie
> napisal ze tak ) RobertaSzymczaka, to watpie, aby ktos wiedzial czyje
slowa
> cytuje....

Ja tam byłem ale nie żeby Tobie sprawić przyjemność.Zapytaj Roberta. Ale
żeby coś z tego zrobić trzeba najpierw do książeczek i się trochę
pouczyć.A to już inna para kaloszy.Lepiej pchać wózeczki i płakać.

pozdr. - Józek

18. Data: 2000-01-07 01:00:05

Od: "Joseph Rock" <a...@n...ca> szukaj wiadomości tego autora

JCwielong wrote in message <853br6$b3t$4@news03.btx.dtag.de>...
>Witam Joseph ,

>Tak jakoś zaintrygował mnie Twój styl , ale do rzeczy.

No nareszcie pierwszy i jedyny z 300 uczestnikow grupy (podobniez tylu jest)
pisze do rzeczy !!! :) i pisze ze czytal strone Roberta - o Telepracy (nie
chdzilo tu o moja przyjemnosc )

>Ja tam byłem ale nie żeby Tobie sprawić przyjemność.Zapytaj Roberta. Ale
>żeby coś z tego zrobić trzeba najpierw do książeczek i się trochę
>pouczyć.A to już inna para kaloszy.Lepiej pchać wózeczki i płakać.

Swieta Prawda !!!

>pozdr. - Józek

pozdrawiam Joseph

19. Data: 2000-01-07 07:18:43

Od: Krzysztof Szarner <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksander napisał:

> Z tego co obserwuję to czytelników przybywa, więc trudno z tego wyciągnąć
> wniosek, że grupa umiera. Jej członkowie są mało aktywni, ale trzeba się
> zastanowić gdzie leży tego przyczyna.

I tu pies pogrzebany! Latwo powiedziec ze ludziom sie nie chce. I choc
to prawda, to tzreba powiedziec ze nam, Polakom zwykle sie nie chce.
Chyba ze sie nas odpowiednio zacheci...
Tylko wcale sie nie dziwie, ze np AA nie chce sie dalej zachecac.
Ze mowi: 'kurde, Oni robia sobie wbrew!'. Swietej cierpliwosci trzeba
do ludzi ktorzy czekaja az zjawi sie lokaj w liberii ;) A jak juz
przyjdzie to go wykopuja za drzwi. Na kims trzeba wyladowac swoja
frustracje?

Zeby nie bylo ze sam siebie uwazam za w pelni aktywnego uczestnika
grupy,
za realizujacego motto 'Sami Sobie, jaka...". Czy ktos wogole pamieta
co dalej???

> Wierz mi grupa nie umrze, bo Ty jej na to nie pozwolisz, myślę że nawet
> gdybyś miał pisać na grupę sam to i tak będziesz pisał, abyś miał tylko tą
> świadomość, że ktoś Cię czyta. Masz to we krwi, nieusuwalne.

Myslisz ze Andrzejowi o to tylko chodzi?

balon

20. Data: 2000-01-09 14:27:40

Od: "Aleksander" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>grupy,
>za realizujacego motto 'Sami Sobie, jaka...". Czy ktos wogole pamieta

Oj pamięta, pamięta.

>Myslisz ze Andrzejowi o to tylko chodzi?

No cóż, interpretacja bywa różna. Źle mnie zrozumiałeś, chodzi mi tylko o
to, że grupa nawet gdyby miała umrzeć nie umrze, bo Andrzej jej na to nie
pozwoli, dopóki będą ludzie którym może pomóc poczuć normalność. Robi to w
różny sposób, czasami bardziej kontrowersyjny czasami mniej, ale jeżeli robi
w ten sposób krok do przodu to dobrze. On szczepi w ludziach pewną ideę i
pokazuje jak iść przez życie będąc ON. Napewno nie robi tego dla siebie,
gdyż sam doskonale daje sobie radę. Tę umiejętność chce zaszczepić innym.
Krótko, ale na temat :-)
Pozdrawiam
Olek

Poszukuję kontaktu z ...