_(.)_ żródła Etyki

51. Data: 2007-01-21 20:29:49

Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: _(.)_ żródła Etyki
Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał:

> Oooo!!! Widzę że zaczynasz już na innych przenosić swoje nadmiarowe
> "rozmnażanie bytów"... ;)
> Mnie wystarcza gadanie z innymi -nie musze jeszcze dodatkowo gadać sam ze
> sobą :)))

Nie ma to jak bytów jedno myślenie,he he,
i o tej samej godzinie prawie ;)
Chryzostomie drogi, zapewniamy Cię, że to
czysty zbieg okoliczności, choć zapewne
nie przypadek :)

Hanka
;)

52. Data: 2007-01-21 20:31:19

Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: _(.)_ żródła Etyki
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...

> Chryzońciu drogi - Sky jest jeden i nie jest On Hanką,
> zapewniam Cię ja - Hanka :)

Łżesz !! To ja jestem Hanka !

Na post po zbóju zprosił
P.D.

53. Data: 2007-01-21 20:40:22

Temat: Re: _(.)_ żródła Etyki
Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

D. Chryzostomos (115 - 40 p.n.e.) napisał:

> A Ty bezczelnym kłamstwem chcesz torować drogę Etyce ?
> Gdzie ja żądałem od Hanki wyłączności, obłudna pipo na kaczych łapach ?

No co Ty, ledwo zamknęłam jednego Charkacza w KFie,
już drugi skrycie wyrasta??

> Obys nie był Hanką..., bo wtedy będę musiał Cie zabić
> i zjeść Twój paskudny mózg :o)

Fuj fuj, za dużo filmów, za mało chmielu, albo może
na odwrót
-pax-pax-pax-

Zastosuj i daj Enter.

Hanka
;)

54. Data: 2007-01-21 20:40:32

Temat: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: _(.)_ żródła Etyki
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hanka <c...@g...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@v...googleg
roups.com...

Sky napisał:

> [...]

Nie ma to jak bytów jedno myślenie,he he,
i o tej samej godzinie prawie ;)
Chryzostomie drogi, zapewniamy Cię, że to

Gdyby Wielomian załapał róznice między przypadkiem, przypadłością i zbiegiem
okoliczności toby mu znazcnie ulżyło... ;)

55. Data: 2007-01-21 20:41:42

Temat: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: _(.)_ żródła Etyki
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <oo>___ .~* <p...@h...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:kfzj7fo5v59z.lq93bxjb4867$....@4...net...

..

> Zapewne to, co istnieje w środku rozpalonej gwizdy :o)

Zapewne wiesz co istnieje w środku gwiazdy...? ;P

56. Data: 2007-01-21 20:43:30

Od: "D. Chryzostomos (115 - 40 p.n.e.)" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21 Jan 2007 12:40:22 -0800, Hanka napisał(a):

> Fuj fuj, za dużo filmów, za mało chmielu, albo może
> na odwrót
> -pax-pax-pax-

Siostra, sie nie wtrącaj, ok ? :o)

> Zastosuj i daj Enter.
>
> Hanka
> ;)

... muu...

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
jazdamazda
--
" Duch ludzki jest wyrazem boskości,
rozum najwyższy uzmysławia się w człowieku..."

57. Data: 2007-01-21 20:43:48

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik D. Chryzostomos (115 - 40 p.n.e.) <p...@h...pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1dvhy33rui4zb$.10fjavyl72fck$....@4...net

oups.com...

> A zatem masz szczęście, obłudasie. :o)

Żadne tam szczęście ;)
Zwykła niezasłużona choć mocno przepracowana "przypadłośc" :)

59. Data: 2007-01-21 20:45:06

Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: _(.)_ żródła Etyki
Od: "D. Chryzostomos (115 - 40 p.n.e.)" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Jan 2007 21:43:48 +0100, Sky napisał(a):

> ze

> Żadne tam szczęście ;)
> Zwykła niezasłużona choć mocno przepracowana "przypadłośc" :)

Jak tam wolisz, obywatelu.

... muu...

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
jazdamazda

58. Data: 2007-01-21 20:45:06

Temat: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: _(.)_ żródła Etyki
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Przemysław Dębski <p...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ep0ift$9u3$...@i...gazeta.pl...

> Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...

> Łżesz !! To ja jestem Hanka !

Może jednak Ja się też przyznam...skoro to takie "wzięte"? ;)

60. Data: 2007-01-21 20:48:39

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał:
> Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości